Jump to content

Jakie daja teraz oprogramowanie silnika do 2.0 D?


owad
 Share

Recommended Posts

Witam, zamowilem forka i zapomnialem spytac w serwisie co z tym sprzeglem i oprogramowaniem. Troche o tym czytalem.

Zastanawia mnie jak to jest w modeli 2011. Czy jest juz nowe oprogramowanie czy roznie z tym bywa? I jaka jest roznica miedzy dwoma? Ktore jest lepsze?

Link to comment
Share on other sites

nie czytaj forum i tego wszystkiego o sprzęgle i momencie obrotowym. dowiedz się w u dealera pytaj i ciesz się z jazdy super fajnym samochodem . nie daj się zwariować. powodzenia :D

Link to comment
Share on other sites

Ja nie daje sie zwariowac, tylko chce poprostu wiedziec bo slyszalem o tym. U dilera jak sie pytalem to mowili ze w forku nie bylo tego problemu tylko w innych modelach (znaczy z reklamacjami i popalonymi sprzeglami) :-) :) , ale ze latwiej mozna spalic i zeby uwazac. Jesli chodzi o oprogramowanie to chyba zapomnialem sie spytac......

Link to comment
Share on other sites

Hehe:) chcialem tylko chlopa na duchu podtrzymac zeby nie zalowal zakupu. Zanim wgralem nowy soft (na starym przejechalem 70tys km) przejechalem sie testowym forkiem 2011. Soft wgralem bo auto gaslo dziewczynie przy wlaczonej klimie ja hamaluje lekko silnikiem redukujac biegi wiec dla mnie bylo ok. No i mOje zaskoczenie bylo spore: auto nie szarpie przy jezdzie w korku na 1 biegu przy malym dodaniu badz odjeciu gazu, przy ruszaniu i zmianie z 1 na 2 nie trzeba sie tak skupiac aby nie szarpnac badz nie zrobic zabki, malo tego w swoim aucie po wgraniu zauwazylem ze auto latwiej wkreca sie do 4tys obrotow, wczesniej gladko do 3,5 a do 4 slabo. Czyli tak jakby wszystko bylo przesuniete w gore (moc i NM) na wyzsze obroty, jezdzi sie podobnie jak benzynowym teraz, mimo to auto nie ma jakiej turbodziury i spokojnie mozna jechac od 1500 obrotow a powyzej 2 urywa leb;)

Do tego forek 2011 ma zmienione amorki na twardsze i jezdzi sie o niebo lepiej, nie buja nie kolysze na boki a komfort i tak jest zachowany, moim zdaniem wiekszy gdyz nie buja wlasnie na boki:) czyli za te cene najlepszy suv 4x4

Link to comment
Share on other sites

Jesli chodzi o wrazenia z jazdy to SUV najlepszy. Probne jazdy zrobilem chyba 7 autami i ten wypadl najlepiej. Jednak komfort w srodku pozostawia wiele do zyczenia. Ale co innego jest wazne :).

 

Najman, widze ze miales doswiadczenia z dwoma softami. Mozesz powiedziec jak rozpoznac ktory soft dostane? W tej chwili czekam na auto.

Nie wiem jak to opisac wrazenia z jazdy testowej zeby rozpoznac soft, ale co mnie zaciekawilo to bezproblemowe ruszanie z miejsca bez dodawania gazu.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Stary jest bardziej agresywny czyli jak jedziesz na 1 biegu to przy lekkim dodaniu badz odjeciu gazu czuc denerwujace szarpanie w nowym wszystko lagodnie. W starym przy wyprzedzaniu i dodaniu gazu reakcja natychmiastowa, w nowym turbina jakby pozniej wstaje na kazdych obrotach i lagodniej sie "rozpedza" nie ma takie pie... Jak wczesniej ale mi sie to bardziej podoba bardziej lagodna charakterystyka ale dokrecanie do 4tys przy max cisnieciu na trasie. Wkurza mnie jedno jak przyspieszam na trasie i na 3 biegu dojezdzam do 4tys i wrzuce 4 bieg to wlasnie jest ten jakis sekundowy lag w zalaczaniu turbiny, tu przeszkadza to ze ona za pozno wstaje ale ogolnie soft duzo przyjemniejszy w codziennej normalnej jezdzie. Rzadko kiedy cisne do 4tys obrotow wiec az tak bardzo mnie to nie drazni. W modelu 2011 na pewno masz nowy soft i dobrze bo nie meczy on tak drogiego sprzegla:)

A co Ci sie nie podoba w komforcie w forku? Szumy powietrza przy wyzszych predkosciach i glosne zawieszenie?

Link to comment
Share on other sites

Jesli chodzi o komfort to halasy z tylu, ped powietrza to nie wiem bo nie jezdzilem tak szybko, slabe plastiki, slabe wykonanie, slaba skora ktora zrobie w polsce. Pozatym za ta cene wyposazenie powinno byc lepsze i to co jest to jest takie jakby nie z tej epoki :).

Ale to nie limuzyna :)

 

Mam pytanie jeszcze odnosnie tego systemu (chyba ISR) ktory wzywa pomoc w razie wypadku. Czy dzieki niemu mozna namierzyc auto w razie kradziezy? Abonament mi powiedzieli jest za darmo pierwszy rok a potem 149zl.

 

Czyli ja chyba jezdzilem z nowym oprogramowaniem bo nie zauwazylem szarpania.

Link to comment
Share on other sites

Czy dzieki niemu mozna namierzyc auto w razie kradziezy?

Zdaje się, że w puszce Faraday'a to nie działa.

za ta cene wyposazenie powinno byc lepsze i to co jest to jest takie jakby nie z tej epoki

jak kupisz, to poprawiasz serię pod siebie. oczywiście w taki sposób, by nie stracić gwarancji.

Link to comment
Share on other sites

W puszce nie dziala ale ogolnie jest taka zasada jak wspomnialem prawda?

 

No a jak mam pod siebie doposazyc? Wiadomo ze halas z klapy sie da wyeliminowac i skore lepsza dac ale nic poza tym.

Komputer pokladowy - bieda, nic sie z tym nie zrobi.

No chyba ze jakies radio lepsze sie wladuje.

Na wiecej nie mam pomyslow. Zreszta i tak jest fajny ;)

Link to comment
Share on other sites

owad, Tak, zgodnie z opisem ISR. Czytałem, że można płacić też za dodatkowe usługi.

Przed radiem bym wyciszył drzwi lub głośniki wymienił.

W schowku oświetlenie można założyć.

Jeśli nie wybrałeś wersji z ksenonami, to możesz wymienić żarówki na lepiej świecące.

Możesz dzienne, albo "dzienny" moduł założyć.

Pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Wybralem z ksenonami, schowek jakos mnie nie interesi :), radio tez nie, wystarczy co jest standardowo.

 

Poprostu po przejsciu z volvo ciezko sie przyzwyczaic.

 

 

Wlasnie ogladalem stronke subaru i nie ma juz na niej cennika dla forka. Moze to przypadek, ale ogladajac modele zauwazylem ze sa nowe z 2,5 litrowym silnikiem w benzynie i 230 km. Czyzbym przeoczyl wczesniej czy moze przygotowuja nowa oferte?

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Co do ISR: mam garaż blaszany i od czasu do czasu dostaję telefon z monitoringu, że nie mogą namierzyć samochodu. Czyli wniosek, że ktoś się tym zajmuje i przynajmniej od czasu do czasu sprawdza. W razie kradzieży samochód da się namierzyć, chyba że schowany zostanie pod blachę lub pod ziemię.

 

Światła dzienne (w postaci modułu, nie listewki na zderzak) warto zamówić, najlepiej w formie rabatu, ale teraz to pewnie trochę późno.

 

Po ewentualnym dodatkowym wygłuszeniu drzwi, klapy bagażnika, rolety (jest instrukcja na forum) powinno być bardzo przyjemnie. Oczywiście szum powietrza pozostanie - nie jest to superaerodynamiczne auto wyścigowe.

Link to comment
Share on other sites

Bezpiecznik od ABSu? A nie bede musial czasem potem smigac do serwisu zeby alarmy wykasowali?

 

Pozdr

 

-- Śr wrz 21, 2011 2:50 pm --

 

Nie no, az tak nie narzekam. Wygluszac drzwi nie bede, ale uwazam ze tylna klapa nie powinna tak halasowac.

 

A ten modul swiatel to jest modul samozalaczajacy swiatla po odpaleniu? O cos takiego sie pytalem ale mowili ze nie ma czegos takiego, tak samo jak lusterka skladane z pilota.

Tak to jest jak sie pierwszy raz subaru kupuje i sie jest niedoinformowanym :)

Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzieki za informacje. Chyba bym musial siedziec na forum tydzien zeby wszystko ogarnac i przeczytac.

 

Znalazlem jeszcze gdzies w tym poscie o module szyberdachu. Czy jest to modul zamykajacy szyberdach przy zamknieciu auta z pilota?

I czy istnieje modul zamykania szyb w taki sposob?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Czy jest to modul zamykajacy szyberdach przy zamknieciu auta z pilota?

tak, możesz spiąć z alarmem i zamykać przy wyłączonym zapłonie.

I czy istnieje modul zamykania szyb w taki sposob?

domykanie szybek to też taka funkcja, która dopina się do alarmu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...