Jump to content

Przekładnia kierownicza - regeneracja czy używana?


marecki_ol
 Share

Recommended Posts

Witam, niestety przekładnia kierownicza w mojej imprezie skończyła żywot i stanąłem przed dylematem czy szukać używanej czy regenerować swoją. Jeśli regenerować to gdzie? Wiem, że trochę jest o tym na forum, ale nie znalazłem jednoznacznej informacji.

Może wypowie się ktoś kto stał przed podobną decyzją i podpowie w którą stronę pójść 8) :idea:

 

Pozdrawiam, Marek

Link to comment
Share on other sites

a co się z nią dzieje? bo moja przekładnia cieknie i mechanik mówił ,ze trzeba by ją dać do regeneracji a to pare stówek jest... podłącze się czy może jakieś inne rozwiązanie?

Link to comment
Share on other sites

U mnie były luzy na kierownicy a ostatnio wjeżdżając na rondo prawie zblokowało mi koła. Szybko udałem się do mechanika, on stwierdził, że albo pompa wspomagania albo przekładnia. Po sprawdzeniu stwierdził, że przekładnia "się skończyła"... :cry:

Link to comment
Share on other sites

tylko i wyłącznie wymiana na używaną (bądź nową z ASO....)

 

polska regeneracja jest funta kłaków warta

 

pogadaj z Morgianą, niech Ci opowie jak skończyła zabawa z regeneracją przekładni..... :twisted::D

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jestem podobnego zdania jak Elek, w 3-mieście jest zakład regeneracji przekładni od wielu wielu lat i mają super opinie, regeneracja kosztuje nawet 1200zł na profi materiałach, używają bardzo precyzyjnych maszyn i robią nawet pod mikroskopem itd. I nawet sam właściciel i wykonawca mówi że to tak 50/50 szans że będzie działać, niektóre działają bardzo długo po regeneracji a niektóre się sypią po paru dniach ale gwarancję na 6 miesięcy też dają jakby co.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

AMI, kiedyś rozmawiałem o tym z Panem inżynierem i coś mi tłumaczył o idealnych powierzchniach ślizgowych, że pod mikroskopem szukają nawet drobnych wżer w metalu i je szlifują po to żeby potem uszczelniacze idealnie przylegały, wszystko musi być idealnie gładkie i symetryczne - nie znam się na tym ale jak mi to pokazywał to wyglądało na dość trudne.

Link to comment
Share on other sites

AMI, kiedyś rozmawiałem o tym z Panem inżynierem i coś mi tłumaczył o idealnych powierzchniach ślizgowych, że pod mikroskopem szukają nawet drobnych wżer w metalu i je szlifują po to żeby potem uszczelniacze idealnie przylegały, wszystko musi być idealnie gładkie i symetryczne - nie znam się na tym ale jak mi to pokazywał to wyglądało na dość trudne.

 

Kto by pomyslal - w sumie zawsze myslalem o tym raczej jak o prostej sprawie - zabki o zabki, pare uszczelek i jazda.

A tu takie kuku.

Link to comment
Share on other sites

Kruk podaj namiary na tych co regenerują w Gdańsku, bo korzystałem parę razy z Nowaka na Oruni ale nie jestem zbytnio zadowolony.

 

Stachura Ryszard. Zakład mechaniki precyzyjnej

Joselewicza 8

81-701 Sopot

woj. pomorskie

 

Tel.: 058 5512308

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...