OLCAR Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam wszystkich. Stałem się posiadaczem SUBARU IMPREZA STi z roku 2002. Chciałbym założyć w nim hydrauliczny ręczny ponieważ planuje uczestniczyć na początek w jakiś czasówkach a z biegiem czasu jakieś rajdy. Dodam że to moje pierwsze Subaru. Może ktoś już zakładał taki hamulec i mógłby mi podpowiedzieć jaki mam kupić i jak go zamontować. Myślałem o zestawie D2 Racing lub z K - SPORTA i zamontować go w miejsce fabrycznego. Zastanawia mnie tylko to czy muszę mieć 2 pompy czy wystarczy tylko jedna. Z góry dziękuje za podpowiedzi i propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 montował... sprobuj poszukać pompy AP 2 obwodowej - wystarczy jedna - będzie pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLCAR Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 No nie mogę jak na razie nic takiego odszukać chyba ze nie kumam podpowiedzi.. Jestem z Łódzkiego może znasz kogoś z tego rejonu kto by mi pomógł w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 http://archiwumallegro.pl/pompa_hydraul ... 86226.html tu kupowałem i tam montowałem , jest profi... działa, pic polega na tym, że nie problem jest zmontować sobie tanią hydraulikę która działa albo nie działa - tzn zadziała na mokrym i na zwykłej gumie, ale na ciepłym slicku na przyczepnym już nie... ta pompa zadziała w każdych warunkach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 a standardowy ręczny w tej imprezie nie daje rady? ja jestem w szoku jak dobrze działa ręczny w jdm sti my99 w porównaniu z innymi autami i nawet nie myślę o zmianie, w innym aucie mam hydraulikę z oddzielnym układem i własnymi zaciskami (żeby nie ingerować w standardowy układ hamulcowy). ale w imprezie nie planuję zmian w czasówkach (może poza kjsami) przejazd z ręcznym = brak szans na dobry czas, serio, szybka jazda jest zwykle bardzo nieefektowna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 a standardowy ręczny w tej imprezie nie daje rady? masz gc8, to nieco zmienia postać rzeczy, masa masa masa..... w newageach , albo złapie, albo nie złapie - z reguły na suchym przyczepnym, zakładając że masz klejący "kapeć" to nie złapie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 masz gc8, to nieco zmienia postać rzeczy, masa masa masa..... okazuje się, że zalety niskiej masy gc8 co i rusz się ujawniają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Faktycznie, zdecydowanie łatwiej klasyka poderwać niż new age'a. Widze to po swoim GTku i byłym WRXie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomai Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 na slicku w newage seryjny hamulcec wyregulowany na kose, dający rade na 17" RE070 na 18" A11 robi kupe i można o nim zapomnieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 18" A11 Na nich jechałeś na Oesie w linku w podpisie? Seryjne stabilizatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomai Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 A11, seria zawias i stabilizatory. Teraz mam tył 22mm reg, do zachowania na medium już przyzwyczaiłem się, zrobię mocniej, geometrie i będe myślał o przodzie.. na tym oesie bujało ża ała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Faktycznie, bujało mocno, ale przejazd ładny, czysty 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomai Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Faktycznie, bujało mocno, ale przejazd ładny, czysty 8) dzięki tym próbowałem nadrabiać, bo jak się nie ma co się lubi.. Teraz próbuje eliminować najsłabsze pkt, od tych najmniej kosztownych. Dalej zawiasu nie przeskocze, seria nie daje rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 kiedyś miałem customowy ręczny zrobiony przez znajomego w e30, wajha w pionie jak w WRC, pompka wilwood za niecałe 300 zł, nie bylo że boli, yoko 215/40/17 i 1100kg wagi - hamowało zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 na slicku w newage seryjny hamulcec wyregulowany na kose, dający rade na 17" RE070 na 18" A11 robi kupe i można o nim zapomnieć newage, seryjny reczny, slicki i tor kielce: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLCAR Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 dzięki carlos-wrx za namiary właśnie o takim czymś myślałem choć cena jest zabójcza.. Teraz chociaż wiem ile mam odkładać Skontaktuje się z tamtą firmą chyba że jeszcze coś wymyśle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 na slicku w newage seryjny hamulcec wyregulowany na kose, dający rade na 17" RE070 na 18" A11 robi kupe i można o nim zapomnieć newage, seryjny reczny, slicki i tor kielce: Adam sam dobrze wiesz że na Kielcach to by ręczny wystarczył na jedno koło :wink: , taka specyfika asflatu, niech tak zrobi na Ułęzu, NMP i innych, na slicku i przyczepnym asflacie + negatywy, nie ma opcji na seryjnym ręcznym :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 carfit, odnioslem sie do wypowiedzi Tomaia, ktory pisal o Kielcach. Wiem, ze tam slisko :-) Ale Brykowi w ulezu, nmnp, tychach i innych nie brakowalo recznego a byl seryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 na slicku w newage seryjny hamulcec wyregulowany na kose, dający rade na 17" RE070 na 18" A11 robi kupe i można o nim zapomnieć newage, seryjny reczny, slicki i tor kielce: Adam sam dobrze wiesz że na Kielcach to by ręczny wystarczył na jedno koło :wink: , taka specyfika asflatu, niech tak zrobi na Ułęzu, NMP i innych, na slicku i przyczepnym asflacie + negatywy, nie ma opcji na seryjnym ręcznym :roll: Dokładnie a poza tym wtedy był na potenzie r070 która co prawda potem wyglądała jak Slick ale to tylko potenza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomai Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 carfit, odnioslem sie do wypowiedzi Tomaia, ktory pisal o Kielcach. Wiem, ze tam slisko :-) Ale Brykowi w ulezu, nmnp, tychach i innych nie brakowalo recznego a byl seryjny. tośmy się dogadali z gpruszko odnosiliśmy się do Kielc apropo bujania, i tu był przykładowy filmik, a ja opinie a seryjnej łapie odnosiłem do doświadczenia z Poznania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Dokładnie a poza tym wtedy był na potenzie r070 która co prawda potem wyglądała jak Slick ale to tylko potenza Tu jest na pewno na slicku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Ale Brykowi w ulezu, nmnp, tychach i innych nie brakowalo recznego a byl seryjny. to po co kupował hydraulikę :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 bo buduje, troszke inne auto p.s. zeby nie bylo, nie jestem obronca seryjnego recznego :-) uwazam jedynie ze seryjny tez moze dzialac ale i tak wybralbym hydrauliczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 to po co kupował hydraulikę :?: Bo stary już jest i nie ma siły tak ciągnąć wajchy jak kiedyś (cholera... dziwnie zabrzmiało to zdanie :? ) Ale tak czy siak, faktycznie nie brakowało mi ręcznego nawet w tychach czy NMNP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się