kubeusz1 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 witam Prosze o rade jak sprawdzic czy mam w dobrym stanie amortyzatory tylne? Posiadam forestera I 125 km na oponach 205/70 r15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Niech się przejedzie ktoś, kto ma dobre. Jak np. zapierniczasz łukiem na nierównościach i auto mocno przeskakuje to są zużyte, teoretycznie. Wszystko zależy od prędkości, nierówności itp. Czyli wracamy do jazdy z kimś doświadczonym. Oczywiście nie mówię o przypadku bujania tyłem po pokonaniu np. garba , bo to oznacza, że nie masz amorków. Niestety test na stacjach diagnostycznych są do bani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Albo: jedziesz na stację diagnostyczną, tester, tzw.trzepaczka dokładnie przetestuje wszystkie luzy i sprawność amorów, dobry diagnosta prawdę Ci powie. Jazda po dziurach i testowanie na własne oko i ucho może doprowadzić do mylnych wniosków i niepotrzebnych eksperymentów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 witamProsze o rade jak sprawdzic czy mam w dobrym stanie amortyzatory tylne? Posiadam forestera I 125 km na oponach 205/70 r15 zacznij od "testu pięści" to będziesz od razu wiedział, czy nie siadły za bardzo; drugi widoczny czasem objaw padniętych samopoziomów to pocenie olejem; nie napisałeś też jaki przebieg na obecnych amorach zrobiłeś, a to też daje do myślenia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeusz1 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 czy normalne jest iz po jezdzie foresterem tył samochodu siedzi wyzej niz podczas dłuzszego postoju?Co to oznacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Albo: jedziesz na stację diagnostyczną, tester, tzw.trzepaczka dokładnie przetestuje wszystkie luzy i sprawność amorów, dobry diagnosta prawdę Ci powie. Znajomy ma, tytułem hobby, syrenę 105. Test amortyzatorów pokazuje sprawność ponad 75%. Tyle, że kolega dobrze wie, że amortyzatorów już dawno "nie ma".Natomiast resory, trąc o siebie podczas uginania, doskonale emulują amortyzatory Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 czy normalne jest iz po jezdzie foresterem tył samochodu siedzi wyzej niz podczas dłuzszego postoju?Co to oznacza? Najwyraźniej SLS jeszcze działa. Dziwne tylko, że siada na postoju. Być może amorki jeszcze Ci działają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Albo: jedziesz na stację diagnostyczną, tester, tzw.trzepaczka dokładnie przetestuje wszystkie luzy i sprawność amorów, dobry diagnosta prawdę Ci powie. Jazda po dziurach i testowanie na własne oko i ucho może doprowadzić do mylnych wniosków i niepotrzebnych eksperymentów Motorola trzepaki na zwykłych stacjach diagnostycznych przy samochodach Terenowych czy SUVach za przeproszeniem gów.. wykażą ew tylko różnice lewego i prawego koła u mnie wyszło że wszystkie amorki są w normie a auto pływa po drodze jak oszalałe po rozhuśtaniu rękami niewiele brakuje żeby się kółka od ziemi odrywały Amorki mam do wyrzucenia. Można podjechać na stacje diagnostyczna która ma trzepaki stricto pod ciężarówki z owiele większym skokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Najwyraźniej SLS jeszcze działa. Dziwne tylko, że siada na postoju. nic w tym dziwnego, to normalny objaw przy SLS. Jeśli podczas postoju siada , a podczas jazdy się podnosi - tzn że SLS działa, podczas jazdy system się mechanicznie "pompuje". Pytanie jeszcze jak bardzo siada na postoju. kubeusz1, zmierz odległość pomiędzy środkiem koła o rantem nadkola , sprawdź czy nie masz wycieków z amorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się