tomint Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Witam Pomóżcie mi proszę ponieważ odwiedziłem juz kilka sklepów i nie mają pojęcia jakie świece mają być do tego silnika. Poprosiłem pana o NGK platynowe i nie było by problemu gdybym mial silnik 2.0 ale do 2,5 żaden sprzedawca nie miał w katalogu. Czy ktoś z szanownego forum posiada ten sam silnik i moze podrzucić dokładnie jaka to ma być świeca plus przewody wysokiego napięcia bo takowych tez nie mogli odnaleźć. Przeglądałem forum ale nie znalazlem podobnego wątku. Jesli jest prosze o link a to do kosza. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Może też do ASO podjedź (nie piszesz skąd jesteś). Ceny tam nie są wysokie, a na pewno dostaniesz odpowiednie świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Denso IK16, - irydowe NGK - Standard BKR5ES-11, V-Power BKR5E-11, G-Power BKR5EGP, Iridium IX BKR5EIX-11, Coś słabi Ci sprzedawcy. Tu masz szukaczke ngk http://www.ngksparkplugs.com/part_finde ... efault.asp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomint Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Dziękuje bardzo za tak szybką odpowiedź. Moje subaru jeździ na gazie od 20 000 km. Przebiegu ma 60 000km i od jakiegoś czasu przy ruszaniu (ale nie zawsze) ma taką jakby lekką dziurę (zastanawia się ruszać czy nie) jest to bardzo nie komfortowe szczególnie w tedy kiedy chce szybko ruszyć ze skrzyżowania aby zdążyć przed nadjeżdżającym autem. Również podczas jazdy z prędkością około 90 km/h i odpuszczonym całkowicie pedale gazu, przy ponownym jego naciśnięciu odczuwalne jest czasami lekkie szarpnięcie (nie zawsze). Dodam iż jest to automat a powyższe niedogodności nie są odczuwalne podczas jazdy na benzynie. Chce zacząć od wymiany świec i przewodów wysokiego napięcia. Mam nadzieje, że to pomoże. Mieszkam w Kielcach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Przebiegu ma 60 000km kiedy robiles zawory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomint Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 W jakimś innym wątku ktoś napisał, że jeśli to się dzieje tylko podczas jazdy na LPG to przyczyny raczej trzeba szukać gdzie indziej. Tak jak napisałem wyżej podczas jazdy na benzynie (często mi się to zdarza) auto jedzie bardzo płynnie i nie są odczuwalne wyżej opisane problemy. Problem zauważyłem po pierwszych kilkuset km przejechanych na LPG i tylko podczas jazdy na LPG. Autko przypłynęło do mnie z za wielkiej wody i praktycznie od razu założyłem LPG. Pozmieniałem filtry oleje itp. Świec nie zmieniałem. Zaworów również nie regulowałem. Dam znać czy pomogła zmiana świec i kabli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 na LPG zawory regulujesz max co 50kkm świec tak jak na npPB95 czyli co 60kkm. ja zmienilem na identyczne jak zaleca instrukcja US czyli CHAMPION RC10PYP4 - komplet 4szt ~65zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Ja bym jeździł na zwykłych świeczkach NGK , jak fabryka podaje i nie kombinował ze specjalnymi do gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 ironmzes npisał "Ja bym jeździł na zwykłych świeczkach NGK , jak fabryka podaje i nie kombinował ze specjalnymi do gazu". też sie popisuje żadnych wynalazków nie do tej kosiarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomint Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Denso IK16, - irydoweNGK - Standard BKR5ES-11, V-Power BKR5E-11, G-Power BKR5EGP, Iridium IX BKR5EIX-11, Coś słabi Ci sprzedawcy. Tu masz szukaczke ngk http://www.ngksparkplugs.com/part_finder/car_truck_suv/default.asp Również nie chce świec typowych do gazu ani tym bardziej zaszkodzić SUBARYNIE. Chce jakieś lepsze świece żeby było wszystko w porządku. Czy świece o których napisał PREMIER są typowe do gazu?? Jeśli nie to którą byście z nich polecili?? W serwisie powiedzieli mi 98zł netto za sztukę - troche chora cena imho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 TO nie będą czasami V line 35 z ngk. Coś mi świta że chyba takie do swojego forka wstawiałem One są tanie jak barszcz winiary ja za paczkę płaciłem chyba 30 zł po rabatach -- 28 maja 2011, o 19:44 -- u siebie w US spec MY05 a to chyba taki sam silnik jak w MY06 stosowałem V line 14 - katalogowo. przepustnica na potencjometrze, z przepływką, filter powietrza przy nadkolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomint Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Kupiłem świece NGK IRIDIUM BKR5EIX stock no 6341. Czy ta świeca się nadaje do tego silnika??? Zaniepokoiło mnie to iż nie ma podane w opisie odstępu między elektrodami tzn (BKR5EIX - 11) BRAKUJE MI TEJ 11 -- Cz cze 30, 2011 3:45 pm -- Witam. Wymieniłem świece na NGK BKR5EIX - 11. Pojechałem na przegląd gazu po 20 000km wymienili mi filtry od gazu i auto na gazie jeździ płynnie jak na benzynie. Nie odczuwam różnicy. Problemy z szarpaniem się skończyły. Dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raj Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Witaj Ile w końcu zapłaciłeś i gdzie kupiłeś te świece? Czy to są te za które w serwisie powiedzieli Ci za sztukę 98 PLN netto (mnie tyle powiedzieli w jednym serwisie). Piszesz o przerwie między elektrodami. Jaka była przy tych które kupiłeś? NGK BKR5E fabrycznie mają chyba 1.1 mm. Do jazdy na LPG niektórzy gazownicy polecają 0.8 lub 0.9 mm ale wtedy ponoć świece mogą się przegrzać i może być później kłopot z ich wykręceniem. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się