Jump to content

Świece Forester 2,5 N/A US Spec 2006r


tomint

Recommended Posts

Witam

 

Pomóżcie mi proszę ponieważ odwiedziłem juz kilka sklepów i nie mają pojęcia jakie świece mają być do tego silnika.

Poprosiłem pana o NGK platynowe i nie było by problemu gdybym mial silnik 2.0 ale do 2,5 żaden sprzedawca nie miał w katalogu.

Czy ktoś z szanownego forum posiada ten sam silnik i moze podrzucić dokładnie jaka to ma być świeca plus przewody wysokiego napięcia bo takowych tez nie mogli odnaleźć.

Przeglądałem forum ale nie znalazlem podobnego wątku. Jesli jest prosze o link a to do kosza.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Dziękuje bardzo za tak szybką odpowiedź.

Moje subaru jeździ na gazie od 20 000 km. Przebiegu ma 60 000km i od jakiegoś czasu przy ruszaniu (ale nie zawsze) ma taką jakby lekką dziurę (zastanawia się ruszać czy nie) jest to bardzo nie komfortowe szczególnie w tedy kiedy chce szybko ruszyć ze skrzyżowania aby zdążyć przed nadjeżdżającym autem. Również podczas jazdy z prędkością około 90 km/h i odpuszczonym całkowicie pedale gazu, przy ponownym jego naciśnięciu odczuwalne jest czasami lekkie szarpnięcie (nie zawsze).

Dodam iż jest to automat a powyższe niedogodności nie są odczuwalne podczas jazdy na benzynie.

Chce zacząć od wymiany świec i przewodów wysokiego napięcia. Mam nadzieje, że to pomoże.

Mieszkam w Kielcach

Link to comment
Share on other sites

W jakimś innym wątku ktoś napisał, że jeśli to się dzieje tylko podczas jazdy na LPG to przyczyny raczej trzeba szukać gdzie indziej. Tak jak napisałem wyżej podczas jazdy na benzynie (często mi się to zdarza) auto jedzie bardzo płynnie i nie są odczuwalne wyżej opisane problemy.

Problem zauważyłem po pierwszych kilkuset km przejechanych na LPG i tylko podczas jazdy na LPG.

Autko przypłynęło do mnie z za wielkiej wody i praktycznie od razu założyłem LPG.

Pozmieniałem filtry oleje itp.

Świec nie zmieniałem.

Zaworów również nie regulowałem.

Dam znać czy pomogła zmiana świec i kabli

Link to comment
Share on other sites

ironmzes npisał "Ja bym jeździł na zwykłych świeczkach NGK , jak fabryka podaje i nie kombinował ze specjalnymi do gazu".

 

też sie popisuje żadnych wynalazków nie do tej kosiarki

Link to comment
Share on other sites

Denso IK16, - irydowe

NGK - Standard BKR5ES-11, V-Power BKR5E-11, G-Power BKR5EGP, Iridium IX BKR5EIX-11, Coś słabi Ci sprzedawcy.

Tu masz szukaczke ngk http://www.ngksparkplugs.com/part_finder/car_truck_suv/default.asp

 

Również nie chce świec typowych do gazu ani tym bardziej zaszkodzić SUBARYNIE.

Chce jakieś lepsze świece żeby było wszystko w porządku.

Czy świece o których napisał PREMIER są typowe do gazu?? Jeśli nie to którą byście z nich polecili??

W serwisie powiedzieli mi 98zł netto za sztukę - troche chora cena imho.

Link to comment
Share on other sites

TO nie będą czasami V line 35 z ngk.

Coś mi świta że chyba takie do swojego forka wstawiałem

One są tanie jak barszcz winiary :P ja za paczkę płaciłem chyba 30 zł po rabatach

 

-- 28 maja 2011, o 19:44 --

 

u siebie w US spec MY05 a to chyba taki sam silnik jak w MY06 stosowałem V line 14 - katalogowo.

przepustnica na potencjometrze, z przepływką, filter powietrza przy nadkolu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kupiłem świece NGK IRIDIUM BKR5EIX stock no 6341.

Czy ta świeca się nadaje do tego silnika???

Zaniepokoiło mnie to iż nie ma podane w opisie odstępu między elektrodami tzn (BKR5EIX - 11) BRAKUJE MI TEJ 11

 

-- Cz cze 30, 2011 3:45 pm --

 

Witam.

Wymieniłem świece na NGK BKR5EIX - 11. Pojechałem na przegląd gazu po 20 000km wymienili mi filtry od gazu i auto na gazie jeździ płynnie jak na benzynie. Nie odczuwam różnicy. Problemy z szarpaniem się skończyły.

 

Dziękuje za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Witaj

Ile w końcu zapłaciłeś i gdzie kupiłeś te świece? Czy to są te za które w serwisie powiedzieli Ci za sztukę 98 PLN netto (mnie tyle powiedzieli w jednym serwisie). Piszesz o przerwie między elektrodami. Jaka była przy tych które kupiłeś? NGK BKR5E fabrycznie mają chyba 1.1 mm. Do jazdy na LPG niektórzy gazownicy polecają 0.8 lub 0.9 mm ale wtedy ponoć świece mogą się przegrzać i może być później kłopot z ich wykręceniem. Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...