ogs Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 1. bo awd 2. bo wiekszy samochod 3. bo wiekszy bagaznik itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 STI: 1. bo trzy szpery 2. bo szybciej reagujący zawias 3. bo lepsze hamulce 4. bo lepsza skrzynia Taki sam argument... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 1. bo awd 2. bo wiekszy samochod 3. bo wiekszy bagaznik itd... Powyższe cechy spełnia Impreza 2.0 wolny ssak :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Bez sensu odpowiedz Azrael... jezeli bagaznik malucha nie spelnia moich oczekiwan i potrzebuje wykorzystywac wiekszy ... to ma sie to nijak do lepszej skrzyni, ktorej mozliwosci nie wykorzstam w WRXie... Impreza wolny ssak ma wg mnie za malo moc jak na AWD... Chyba na tym polega wybor samochodu w kapitalistycznym kraju. Jezeli komus brakuje mocy i ma fundusze na STi to jest to dobry wybor. Jezeli dla kogos zawias WRXa jest za miekki to j/w. Itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Impreza wolny ssak ma wg mnie za malo moc jak na AWD... Impreza WRX ma wg. mnie za mało mocy jak na AWD... i tak dalej... NAprawde nie widizsz tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Nie ma jak poczciwy GT. Nie wiele wolniejszy od STI a wyraznie szybszy od WRX'a :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Azrael, no powoli tez to zauwazam... dlatego trzeba bedzie podniesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Azrael, no powoli tez to zauwazam... dlatego trzeba bedzie podniesc Chodziło mi raczej o to jak działają tego typu argumenty. Jeżeli chodzi o moc to mam swoje zdanie skądinąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Powiem Ci, ze mnie bardziej brakuje przede wszystkim mocniejszego dolu ... 2,5 moglo by byc dla mnie duzo wygodniejsze ... samej mocy jest dosc - do 160 zasuwa jak dziki, a powyzej staram sie nie jezdzic (troche jeszcze mam poukladane w glowie :wink:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Mnie w STI 270 konnym brakowało środka strasznie. Ale ogólnie to ja uważam że 2.0 4x4 Turbo powinno mieć ok. 300KM i ok 1250-1300kg. Wtedy to jest mój ideał :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Zalezy jaka charakterystyka... jak ladna krzywa momentu to w sumie moj tez :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Taka ładnie "nadmuchana" w srodku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 No wlasnie... Ty chcesz nadmuchac srodek (i rozumiem dlaczego) - ja bym wolal nadmuchac dol... dla kazdego cos milego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Dajcie sobie waskie opony na wszystkie 4 kola to wam nie bedzie potrzeba wiecej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Albo pozmieniac geometrie tylniej osi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Dajcie sobie waskie opony na wszystkie 4 kola to wam nie bedzie potrzeba wiecej mocy. Chyba nie interpretujesz tej mocy jako czegoś do kręcenia kółek w miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Ja nawet boję się zabierać głos w tej dyskusji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 To do czego Ci wiecej mocy? WRX nawet z szerszymi kolami potrafi przypalic gume na drugim biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 To do czego Ci wiecej mocy? Do jeżdżenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Ja nawet boję się zabierać głos w tej dyskusji.... Pomysłałby ktoś że taki strachliwy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Ja nawet boję się zabierać głos w tej dyskusji.... Pomysłałby ktoś że taki strachliwy ;-) Ujmę to inaczej!!!Jest już taka godzina, że nie ma sensu rozpoczynać ożywioną dyskusję :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Polecam obejrzec te dwa filmy (oba po 15MB): http://www.teamsmr.com/movies/Z06vsWRXSmall.wmv http://www.teamsmr.com/movies/StreetSTIvsUSTCCWRXSmall.wmv Widac na nich jak jezdzi "slaby" WRX w porownaniu z Vetta Z06 i STi. Dokladna specyfikacja tego WRX'a jest na tej stronie http://www.teamsmr.com/html/car.html i wiecej filmow tutaj http://www.teamsmr.com/movies/?M=A Nie wiem dokladnie ile koni ma ten samochod, ale kazdy kto sie zna na Subaru, domysla sie ile ile mozna wyciagnac z seryjnego silnika, na seryjnej turbinie, z wiekszym TMIC i calym wydechem plus strojenie. Dodatkowo dla wyrownania mozliwosci aut, w tej klasie istnieje limit jednego konia na 13 funtow wagi. Zeby STi mial taka sama proporcje mocy do masy to przy 300KM musialby wazyc 3900 lbs (okolo 1770kg). W samochodzie tym uzywana jest seryjna 5 biegowa skrzynia. Gdyby ktos chcial miec takie auto to prawie kazda czesc w tym samochodzie mozna kupic przez Internet, zreszta niedawno mozna bylo kupic caly komplet z masa czesci zapasowych za 25k$. Czyli jak sie ma jaja to nie trzeba STI'aja :wink: (przydaje sie auto zrobione z glowa i umiejetnosci). PS. Jak ktos sie zastanawial jak brzmi Impreza z 3.5" rora od turbiny, to wlasnie tak jak na filmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Mnie w STI 270 konnym brakowało środka strasznie. Ale ogólnie to ja uważam że 2.0 4x4 Turbo powinno mieć ok. 300KM i ok 1250-1300kg. Wtedy to jest mój ideał :-) Ooooo mam takie...tylko 2.5 ani dolu ani srodka ani gory mi nie brakuje.....a czemu STi a nie WRX? Bo tak Te auta to sa zabawki dla duzych dzieci i kazdy chce miec lepsza zabawke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 a tych autach chodzi o fun. ze wiecej funu jest w sti niz w wrx to wiadomo. jak ktos potrzebuje bagaznik to A4 1.9 avant (i niech bedzie quattro) jest znacznie lepsze niz wrx. ojciec nie gadaj glupot o wykorzystywaniu bo tak patrzac to malo kto powinien wrx jezdzic. ma byc fun i tyle. bmw wykorzystywales na 100% ze kupiles wrx? no Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 bmw wykorzystywales na 100% ze kupiles wrx? Pewnie WRX ma większy bagażnik no i to przecież sedan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się