Jump to content

Jakie przebiegi po remapie?


bohun
 Share

Recommended Posts

Zastanawiam się jak remap wpływa na trwałość silnika.

Modyfikacja forka 2.5XT (wyczyszczony wydech, nowa pompa) i podniesienie mocy do około 250-270KM wpływa jakość negatywnie na trwałość silnika?

 

W moim s-turbo zrobiłem po remapie ze 40kkm i jak do tej pory z tych powodów problemów nie było.

Link to comment
Share on other sites

bohun,

tyle się pisze na Forum o problemach 2,5 T nawet tych nie dłubanych, zwykłych, seryjnych (a jedynie ostrzej jeźdzonych). Tu (2,5T) się nie da tak bezstresowe jak w Twoim 2,0T dłubnąć tych 40 KM więcej. Tzn. się da i równie tanio, pytanie ile to pojeździ do...konieczności wymiany mitycznych już powoli UPG :mrgreen: Jeżeli masz zamiar faktycznie wykorzystywać te 270 KM, czyli pałować, to króciutko to widzę.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Te 230KM nie starcza, aż tak ultra ogarniasz ? :twisted:

PS.2 2,5 T pięknie jeżdzi już w serii, bo idzie "od dołu" a nie jak 2,0T wyłącznie "górą".

Link to comment
Share on other sites

Zastanawiam się jak remap wpływa na trwałość silnika.

Modyfikacja forka 2.5XT (wyczyszczony wydech, nowa pompa) i podniesienie mocy do około 250-270KM wpływa jakość negatywnie na trwałość silnika?

 

W moim s-turbo zrobiłem po remapie ze 40kkm i jak do tej pory z tych powodów problemów nie było.

A jak robiłeś? Co, gdzie, za ile? :P :wink:

Link to comment
Share on other sites

Modyfikacja forka 2.5XT (wyczyszczony wydech, nowa pompa) i podniesienie mocy do około 250-270KM wpływa jakość negatywnie na trwałość silnika?

 

Zrób jeszcze uszczelkę i możesz latać długo, nawet bardzo.

 

Ale z kolei w którymś momencie padnie skrzynia.

Link to comment
Share on other sites

Zrób jeszcze uszczelkę i możesz latać długo, nawet bardzo.

 

Ale z kolei w którymś momencie padnie skrzynia.

 

 

jaki miły pan :mrgreen:

Bo Przemeq nie napisał:

 

zrób uszczelkę i skrzynię z STi... :mrgreen::P :wink:

Link to comment
Share on other sites

jaki miły pan :mrgreen:

 

Trzeba być realistą 8). ZTCW skrzynie WRX/forka turbo przy podwyższonej mocy i upalaniu po prostu padają i tyle 8).

 

Bo Przemeq nie napisał:

 

zrób uszczelkę i skrzynię z STi...

 

A bo ja czytam ze zrozumieniem, i widzę, że bohun pytał tylko o silnik 8). Dlatego odpowiedziałem na pytanie i od siebie dodałem coś na temat skrzyni 8).

Link to comment
Share on other sites

Modyfikacja forka 2.5XT (wyczyszczony wydech, nowa pompa) i podniesienie mocy do około 250-270KM wpływa jakość negatywnie na trwałość silnika?

 

Zrób jeszcze uszczelkę i możesz latać długo, nawet bardzo.

 

Ale z kolei w którymś momencie padnie skrzynia.

 

no właśnie ja się już pożegnałem z trójką. :P

Link to comment
Share on other sites

no moj forek no.

 

1 mape mial za nowosci, jeszcze na gwarancji, pierwszy wlasciciel powiedzial: "chlopaki, niech dmucha maksa na seryjnych gratach". i dmuchal okolo 1 bar na 98, bez uwolnionego wydechu

 

2 mapa - na grubej rurce, bez katow - ok 80.000km

 

3 mapa - na nowym turbo i takich tam ok. 135.000km

 

 

teraz mam 170.000 i bede dlubal dalej - tylko musze cos wymyslec z napedami, balansem hamulca i wymienic cale orurowanie silnika. planuje wywalenie tgv, wymiane kolektora, inne turbo (hybryda), pompe, wtryski i mape na troche niestandardowa mieszanke. warunek - musze miec drugi samochod, warunek nadrzedny: La Budżet. Na razie nie stac mnie nawet na wymiane klockow.

 

I szkoda mi tego kolektora, bo podobno moj to najladniej gadajacy forek.

 

To ten: dsc0526w.jpg

 

W nim ja.

Link to comment
Share on other sites

no moj forek no.

 

1 mape mial za nowosci, jeszcze na gwarancji, pierwszy wlasciciel powiedzial: "chlopaki, niech dmucha maksa na seryjnych gratach". i dmuchal okolo 1 bar na 98, bez uwolnionego wydechu

 

2 mapa - na grubej rurce, bez katow - ok 80.000km

 

3 mapa - na nowym turbo i takich tam ok. 135.000km

 

 

teraz mam 170.000 i bede dlubal dalej - tylko musze cos wymyslec z napedami, balansem hamulca i wymienic cale orurowanie silnika. planuje wywalenie tgv, wymiane kolektora, inne turbo (hybryda), pompe, wtryski i mape na troche niestandardowa mieszanke. warunek - musze miec drugi samochod, warunek nadrzedny: La Budżet. Na razie nie stac mnie nawet na wymiane klockow.

 

I szkoda mi tego kolektora, bo podobno moj to najladniej gadajacy forek.

 

To ten: [ http://img829.imageshack.us/img829/453/dsc0526w.jpg ]

 

W nim ja.

Senks :mrgreen: :wink:

 

Fajny forek, fajne plany... fajny budżet... no i oczywiście fajnie wyglądasz... :twisted: :wink:

Link to comment
Share on other sites

no i oczywiście fajnie wyglądasz...

 

tak - uwaga, jechalem bez kasku, to fryzura.

Szczerze? To myślałem, że w czapce zimowej... :mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

planuje wywalenie tgv

 

Kiedy te TGV to ponoć szybkie są. Jesteś pewien, że warto się ich pozbywać? Sądzę, że to mogłoby negatywnie wpłynąć na Twojego Forka...

 

Żeby spamu nie było - od remapu upłynęło już z 30kkm.

Link to comment
Share on other sites

BartZ, :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Krzysztov, nie bądź nierozsądny, TGV to tumble generator valves, nie ten słynny, francuski pociąg. Nie sądziłeś chyba, że by się zmieścił do forestera. To niedorzeczne.

 

Ad rem, wydaje mi się, że stage 0 - 1 pozytywnie wplywają na całość komponentów - u mnie zaczął się płynnie rozwijać moment. czy cos.

 

Ale powiem Ci że dobrze ten kolor na forku wygląda, a na drodze rzadko go widać.

 

To prawda, zwłaszcza w zestawieniu z jedną czarną felgą, srebrnym wlotem i czarnym, nielakierowanym błotnikiem

 

A kolor niefabryczny, lakierowalem całą budę. Koledze się taki zmieszał. Fabryczny jest lekko w róż, mój to taka krew tętnicza.

Link to comment
Share on other sites

To prawda, zwłaszcza w zestawieniu z jedną czarną felgą, srebrnym wlotem i czarnym, nielakierowanym błotnikiem

 

A kolor niefabryczny, lakierowalem całą budę. Koledze się taki zmieszał. Fabryczny jest lekko w róż, mój to taka krew tętnicza.

 

 

Piotruś, ja Cię jednak kocham. Piękne :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Grzesiek_67, z wzajemnością :)

Przemeq, nie, tamtego już nie ma, ale był znacznie mocniejszy od mojego - zdaje się, że w okolicach 400KM, co skonczyło się przekręceniem silnika (zdjete ograniczenie obrotów). fakt, gość go nie chciał odebrać długo. Znam historię, bo chciałem kupić z niego parę gratów. Ale mój jest podobny, tylko na TMICu.

Link to comment
Share on other sites

Przemeq, nie, tamtego już nie ma, ale był znacznie mocniejszy od mojego - zdaje się, że w okolicach 400KM, co skonczyło się przekręceniem silnika (zdjete ograniczenie obrotów). fakt, gość go nie chciał odebrać długo. Znam historię, bo chciałem kupić z niego parę gratów. Ale mój jest podobny, tylko na TMICu.

 

Ufff, uspokoiłeś mnie :).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...