bohun Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Zastanawiam się jak remap wpływa na trwałość silnika. Modyfikacja forka 2.5XT (wyczyszczony wydech, nowa pompa) i podniesienie mocy do około 250-270KM wpływa jakość negatywnie na trwałość silnika? W moim s-turbo zrobiłem po remapie ze 40kkm i jak do tej pory z tych powodów problemów nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 bohun, tyle się pisze na Forum o problemach 2,5 T nawet tych nie dłubanych, zwykłych, seryjnych (a jedynie ostrzej jeźdzonych). Tu (2,5T) się nie da tak bezstresowe jak w Twoim 2,0T dłubnąć tych 40 KM więcej. Tzn. się da i równie tanio, pytanie ile to pojeździ do...konieczności wymiany mitycznych już powoli UPG Jeżeli masz zamiar faktycznie wykorzystywać te 270 KM, czyli pałować, to króciutko to widzę. Pozdrawiam Grzegorz PS. Te 230KM nie starcza, aż tak ultra ogarniasz ? PS.2 2,5 T pięknie jeżdzi już w serii, bo idzie "od dołu" a nie jak 2,0T wyłącznie "górą". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Zastanawiam się jak remap wpływa na trwałość silnika. Modyfikacja forka 2.5XT (wyczyszczony wydech, nowa pompa) i podniesienie mocy do około 250-270KM wpływa jakość negatywnie na trwałość silnika? W moim s-turbo zrobiłem po remapie ze 40kkm i jak do tej pory z tych powodów problemów nie było. A jak robiłeś? Co, gdzie, za ile? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 no to przemyślę sprawę w 2.5XT... co robiłem i gdzie w s-turbo napisane tutaj: viewtopic.php?f=15&t=144519&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Modyfikacja forka 2.5XT (wyczyszczony wydech, nowa pompa) i podniesienie mocy do około 250-270KM wpływa jakość negatywnie na trwałość silnika? Zrób jeszcze uszczelkę i możesz latać długo, nawet bardzo. Ale z kolei w którymś momencie padnie skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Zrób jeszcze uszczelkę i możesz latać długo, nawet bardzo. Ale z kolei w którymś momencie padnie skrzynia. jaki miły pan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Zrób jeszcze uszczelkę i możesz latać długo, nawet bardzo. Ale z kolei w którymś momencie padnie skrzynia. jaki miły pan Bo Przemeq nie napisał: zrób uszczelkę i skrzynię z STi... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 jaki miły pan Trzeba być realistą 8). ZTCW skrzynie WRX/forka turbo przy podwyższonej mocy i upalaniu po prostu padają i tyle 8). Bo Przemeq nie napisał: zrób uszczelkę i skrzynię z STi... A bo ja czytam ze zrozumieniem, i widzę, że bohun pytał tylko o silnik 8). Dlatego odpowiedziałem na pytanie i od siebie dodałem coś na temat skrzyni 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 mówiłem, że miły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemek Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Modyfikacja forka 2.5XT (wyczyszczony wydech, nowa pompa) i podniesienie mocy do około 250-270KM wpływa jakość negatywnie na trwałość silnika? Zrób jeszcze uszczelkę i możesz latać długo, nawet bardzo. Ale z kolei w którymś momencie padnie skrzynia. no właśnie ja się już pożegnałem z trójką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 STi 2.0 @320KM - 97k km przejechane od remapu i śmiga jak ta lala 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 170tys po 1, 70 tys po 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 170tys po 1, 70 tys po 2 burzum A na jakich autach i w jakim setupie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 no moj forek no. 1 mape mial za nowosci, jeszcze na gwarancji, pierwszy wlasciciel powiedzial: "chlopaki, niech dmucha maksa na seryjnych gratach". i dmuchal okolo 1 bar na 98, bez uwolnionego wydechu 2 mapa - na grubej rurce, bez katow - ok 80.000km 3 mapa - na nowym turbo i takich tam ok. 135.000km teraz mam 170.000 i bede dlubal dalej - tylko musze cos wymyslec z napedami, balansem hamulca i wymienic cale orurowanie silnika. planuje wywalenie tgv, wymiane kolektora, inne turbo (hybryda), pompe, wtryski i mape na troche niestandardowa mieszanke. warunek - musze miec drugi samochod, warunek nadrzedny: La Budżet. Na razie nie stac mnie nawet na wymiane klockow. I szkoda mi tego kolektora, bo podobno moj to najladniej gadajacy forek. To ten: W nim ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 no moj forek no. 1 mape mial za nowosci, jeszcze na gwarancji, pierwszy wlasciciel powiedzial: "chlopaki, niech dmucha maksa na seryjnych gratach". i dmuchal okolo 1 bar na 98, bez uwolnionego wydechu 2 mapa - na grubej rurce, bez katow - ok 80.000km 3 mapa - na nowym turbo i takich tam ok. 135.000km teraz mam 170.000 i bede dlubal dalej - tylko musze cos wymyslec z napedami, balansem hamulca i wymienic cale orurowanie silnika. planuje wywalenie tgv, wymiane kolektora, inne turbo (hybryda), pompe, wtryski i mape na troche niestandardowa mieszanke. warunek - musze miec drugi samochod, warunek nadrzedny: La Budżet. Na razie nie stac mnie nawet na wymiane klockow. I szkoda mi tego kolektora, bo podobno moj to najladniej gadajacy forek. To ten: [ http://img829.imageshack.us/img829/453/dsc0526w.jpg ] W nim ja. Senks :wink: Fajny forek, fajne plany... fajny budżet... no i oczywiście fajnie wyglądasz... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 no i oczywiście fajnie wyglądasz... tak - uwaga, jechalem bez kasku, to fryzura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Ale powiem Ci że dobrze ten kolor na forku wygląda, a na drodze rzadko go widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 no i oczywiście fajnie wyglądasz... tak - uwaga, jechalem bez kasku, to fryzura. Szczerze? To myślałem, że w czapce zimowej... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 planuje wywalenie tgv Kiedy te TGV to ponoć szybkie są. Jesteś pewien, że warto się ich pozbywać? Sądzę, że to mogłoby negatywnie wpłynąć na Twojego Forka... Żeby spamu nie było - od remapu upłynęło już z 30kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 BartZ, Krzysztov, nie bądź nierozsądny, TGV to tumble generator valves, nie ten słynny, francuski pociąg. Nie sądziłeś chyba, że by się zmieścił do forestera. To niedorzeczne. Ad rem, wydaje mi się, że stage 0 - 1 pozytywnie wplywają na całość komponentów - u mnie zaczął się płynnie rozwijać moment. czy cos. Ale powiem Ci że dobrze ten kolor na forku wygląda, a na drodze rzadko go widać. To prawda, zwłaszcza w zestawieniu z jedną czarną felgą, srebrnym wlotem i czarnym, nielakierowanym błotnikiem A kolor niefabryczny, lakierowalem całą budę. Koledze się taki zmieszał. Fabryczny jest lekko w róż, mój to taka krew tętnicza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 To prawda, zwłaszcza w zestawieniu z jedną czarną felgą, srebrnym wlotem i czarnym, nielakierowanym błotnikiem A kolor niefabryczny, lakierowalem całą budę. Koledze się taki zmieszał. Fabryczny jest lekko w róż, mój to taka krew tętnicza. Piotruś, ja Cię jednak kocham. Piękne Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 no moj forek no. To ten, który stoi regularnie w Kocarze przy płocie na kolejne naprawy? Rzadko tam bywam, ale jak jestem, forek też jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Grzesiek_67, z wzajemnością Przemeq, nie, tamtego już nie ma, ale był znacznie mocniejszy od mojego - zdaje się, że w okolicach 400KM, co skonczyło się przekręceniem silnika (zdjete ograniczenie obrotów). fakt, gość go nie chciał odebrać długo. Znam historię, bo chciałem kupić z niego parę gratów. Ale mój jest podobny, tylko na TMICu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Przemeq, nie, tamtego już nie ma, ale był znacznie mocniejszy od mojego - zdaje się, że w okolicach 400KM, co skonczyło się przekręceniem silnika (zdjete ograniczenie obrotów). fakt, gość go nie chciał odebrać długo. Znam historię, bo chciałem kupić z niego parę gratów. Ale mój jest podobny, tylko na TMICu. Ufff, uspokoiłeś mnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się