Subra Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Od kilku dni na wyświetlaczu DCCD miga zielona lampka 0.Używany był ostatnio tylko tryb automatyczny.Podczas cofania słychać stuki w tylnych kołach.Wiem,ze pilnie muszę odwiedzić mechanika:)Ale może ktoś juz to przechodził i zna temat, czy ta zielona lampka ma cos wspólnego ze stukami?? Kto wie niech pisze,z góry dziękuję.(Dotyczy imprezy wrx sti z 06) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Zapewne oznacza ona awarię układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subra Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Subra, :wink: Aby zdiagnozować co się zepsuło trzeba podpiąć SSM i odczytać co go boli. Mruganie oznacza ogólnie awarię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Od kilku dni na wyświetlaczu DCCD miga zielona lampka 0.Używany był ostatnio tylko tryb automatyczny.Podczas cofania słychać stuki w tylnych kołach.Wiem,ze pilnie muszę odwiedzić mechanika:)Ale może ktoś juz to przechodził i zna temat, czy ta zielona lampka ma cos wspólnego ze stukami?? Kto wie niech pisze,z góry dziękuję.(Dotyczy imprezy wrx sti z 06) Czy chodzi dokładnie o ten egz :?: :shock: http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid= ... za_wrx_sti Kurcze szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subra Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Rozumiem,że chyba lepiej nim nie latać dopóki nie będzie w pełni sprawny? zresztą od czasu kiedy miga ta lampka nie ma przyjemności z jazdy. -- Wt maja 03, 2011 1:44 pm -- OWOC, szkoda to fakt,ale troszkę czasu i zrobi się.Nie ma rzeczy niemożliwych:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Rozumiem,że chyba lepiej nim nie latać dopóki nie będzie w pełni sprawny? Zdecydowanie masz rację. Jak się zachowuje po przełączeniu do pozycji open? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subra Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Zwykle jezdziłam na auto ale wieczorem to sprawdzę i napiszę,dziękuję i pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Subra, gdyby nie te stuki, o których piszesz, można by było zacząć od odłączenia na noc akumulatora i sprawdzenia, czy błąd się powtórzy. Ale niestety te stuki oznaczają według mnie awarię mechaniczną i to niestety z tych droższych... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subra Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Jadę zaraz do speca,ma rzucić okiem co się dzieje.Mam nadzieję,że to nic poważnego(optymizm 100% ) I spróbuję z akumulatorem tak jak napisałeś,dziękuję. Aha i odp.do Szczura75:) sprawdziłam...lampka dalej miga,zero zmian :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Mam nadzieję,że to nic poważnego(optymizm 100% ) Trzymam kciuki 8). Może to tylko kwestia czujnika i może to strzelanie z tyłu to tylko kwestia półośki, a nie np. walniętego dyfra. To swoją drogą obstawiam 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 to taki check napędu np błąd dyfra - trzeba podpiąć kompa. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 torro, gdyby nie stukanie, to taki błąd skasować by mogło odłączenie akumulatora na dłuższy czas. Stukanie sugeruje jednak, że samo podpięcie kompa może nie wystarczyć, bo komp pokaże wyłącznie błąd, który objawia się migotaniem kontrolki DCCD, ale gwarantuję Ci, że nie pokaże to konkretnej PRZYCZYNY, a jedynie stwierdzi FAKT 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 zgadzam sie, że to nie rozwiąże problemu ale odczegoś trzeba zacząć 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dartmoor Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Subra, gdyby nie te stuki, o których piszesz, można by było zacząć od odłączenia na noc akumulatora i sprawdzenia, czy błąd się powtórzy. Ale niestety te stuki oznaczają według mnie awarię mechaniczną i to niestety z tych droższych... :roll: Niekoniecznie. Ja tak miałem u siebie jak zmieniłem kierownicę ze sportowej na serie. Okazało się że przy wymianie została uszkodzona taśma. Też wtedy zaczęło mi migać zielone kółko i waliło przy mocniejszym skręcaniu. Wystarczyło to zmienić (500-800zł używana) i wszystko jest ok do dziś. Może po prostu taśma zakończyła żywot? Jest to możliwe bez ludzkiej ingerencji? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Niekoniecznie. Ja tak miałem u siebie jak zmieniłem kierownicę ze sportowej na serie. Okazało się że przy wymianie została uszkodzona taśma. Też wtedy zaczęło mi migać zielone kółko i waliło przy mocniejszym skręcaniu. Wystarczyło to zmienić (500-800zł używana) i wszystko jest ok do dziś. Owszem, tego nie przewidziałem, choć zasugerowałem się tym, że stukot pochodzi z tyłu samochodu, a na to taśma raczej nie ma wpływu. Ciekawe, co się okaże 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subra Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Niekoniecznie. Ja tak miałem u siebie jak zmieniłem kierownicę ze sportowej na serie. Okazało się że przy wymianie została uszkodzona taśma. Też wtedy zaczęło mi migać zielone kółko i waliło przy mocniejszym skręcaniu. Wystarczyło to zmienić (500-800zł używana) i wszystko jest ok do dziś. Owszem, tego nie przewidziałem, choć zasugerowałem się tym, że stukot pochodzi z tyłu samochodu, a na to taśma raczej nie ma wpływu. Ciekawe, co się okaże 8). :wink: Oczywiście napiszę co go bolało jak tylko zdiagnozujemy przyczynę stukania.Na dzień dzisiejszy wiem,że stuki pochodzą z tyłu,na pewno ma być wymiana oleju w dyfrze i ogólny przegląd a miganie kontrolki wciąz jest wielką tajemnicą Zostawiłam autko u mechanika i czekam na tel.A odnośnie akumulatorka to odłączenie go na noc nic nie dało,kontrolka miga sobie dalej :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 No to obstawiam półośkę. I życzę, żeby to nie był dyfer 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subra Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 No to obstawiam półośkę. I życzę, żeby to nie był dyfer 8). Dzięki,mam nadzieję,że to tylko drobne usterki.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 pewno ma być wymiana oleju w dyfrze na stukania nie pomoze ale co 50/60 tys warto wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Subra, Jeśli są jekieś podejrzenia co do dyfra to zlej olej do czystego naczynia i pooglądaj go dokładnie,żeby wykluczyć totalne mechaniczne awarie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 No i co - wiadomo coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Pewnie stukały z tyłu klocki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subra Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Pewnie stukały z tyłu klocki . To nie były klocki Zaskakujące jest to,że po wymianie oleju jak za dotykiem magicznej różdżki przestało stukać,czyli technicznie jest wszystko ok ,ale nadal jeżdżę na migającym zielonym 0 bez możliwości ustawień stopnia spięcia dyferencjału. Stawiam w tym tyg.autko u elektryka na poszukiwanie przyczyny tego migania.Pozdrawiam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr White Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Miałem coś takiego i okazała sie taśma kierownicy. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się