Jump to content

Zielona lampka w DCCD


Subra
 Share

Recommended Posts

Od kilku dni na wyświetlaczu DCCD miga zielona lampka 0.Używany był ostatnio tylko tryb automatyczny.Podczas cofania słychać stuki w tylnych kołach.Wiem,ze pilnie muszę odwiedzić mechanika:)Ale może ktoś juz to przechodził i zna temat, czy ta zielona lampka ma cos wspólnego ze stukami?? Kto wie niech pisze,z góry dziękuję.(Dotyczy imprezy wrx sti z 06)

Link to comment
Share on other sites

Od kilku dni na wyświetlaczu DCCD miga zielona lampka 0.Używany był o

statnio tylko tryb automatyczny.Podczas cofania słychać stuki w tylnych kołach.Wiem,ze pilnie muszę odwiedzić mechanika:)Ale może ktoś juz to przechodził i zna temat, czy ta zielona lampka ma cos wspólnego ze stukami?? Kto wie niech pisze,z góry dziękuję.(Dotyczy imprezy wrx sti z 06)

 

Czy chodzi dokładnie o ten egz :?: :shock:

http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid= ... za_wrx_sti

 

Kurcze szkoda :(

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem,że chyba lepiej nim nie latać dopóki nie będzie w pełni sprawny? zresztą od czasu kiedy miga ta lampka nie ma przyjemności z jazdy.

 

-- Wt maja 03, 2011 1:44 pm --

 

OWOC, :) szkoda to fakt,ale troszkę czasu i zrobi się.Nie ma rzeczy niemożliwych:)

Link to comment
Share on other sites

Subra, gdyby nie te stuki, o których piszesz, można by było zacząć od odłączenia na noc akumulatora i sprawdzenia, czy błąd się powtórzy. Ale niestety te stuki oznaczają według mnie awarię mechaniczną i to niestety z tych droższych... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jadę zaraz do speca,ma rzucić okiem co się dzieje.Mam nadzieję,że to nic poważnego(optymizm 100% :) ) I spróbuję z akumulatorem tak jak napisałeś,dziękuję.

Aha i odp.do Szczura75:) sprawdziłam...lampka dalej miga,zero zmian :?

Link to comment
Share on other sites

Mam nadzieję,że to nic poważnego(optymizm 100% :) )

 

Trzymam kciuki 8).

 

Może to tylko kwestia czujnika i może to strzelanie z tyłu to tylko kwestia półośki, a nie np. walniętego dyfra. To swoją drogą obstawiam 8).

Link to comment
Share on other sites

torro, gdyby nie stukanie, to taki błąd skasować by mogło odłączenie akumulatora na dłuższy czas. Stukanie sugeruje jednak, że samo podpięcie kompa może nie wystarczyć, bo komp pokaże wyłącznie błąd, który objawia się migotaniem kontrolki DCCD, ale gwarantuję Ci, że nie pokaże to konkretnej PRZYCZYNY, a jedynie stwierdzi FAKT 8).

Link to comment
Share on other sites

Subra, gdyby nie te stuki, o których piszesz, można by było zacząć od odłączenia na noc akumulatora i sprawdzenia, czy błąd się powtórzy. Ale niestety te stuki oznaczają według mnie awarię mechaniczną i to niestety z tych droższych... :roll:

 

Niekoniecznie. Ja tak miałem u siebie jak zmieniłem kierownicę ze sportowej na serie. Okazało się że przy wymianie została uszkodzona taśma. Też wtedy zaczęło mi migać zielone kółko i waliło przy mocniejszym skręcaniu. Wystarczyło to zmienić (500-800zł używana) i wszystko jest ok do dziś. Może po prostu taśma zakończyła żywot? Jest to możliwe bez ludzkiej ingerencji? :)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Niekoniecznie. Ja tak miałem u siebie jak zmieniłem kierownicę ze sportowej na serie. Okazało się że przy wymianie została uszkodzona taśma. Też wtedy zaczęło mi migać zielone kółko i waliło przy mocniejszym skręcaniu. Wystarczyło to zmienić (500-800zł używana) i wszystko jest ok do dziś.

 

Owszem, tego nie przewidziałem, choć zasugerowałem się tym, że stukot pochodzi z tyłu samochodu, a na to taśma raczej nie ma wpływu.

 

Ciekawe, co się okaże 8).

Link to comment
Share on other sites

Niekoniecznie. Ja tak miałem u siebie jak zmieniłem kierownicę ze sportowej na serie. Okazało się że przy wymianie została uszkodzona taśma. Też wtedy zaczęło mi migać zielone kółko i waliło przy mocniejszym skręcaniu. Wystarczyło to zmienić (500-800zł używana) i wszystko jest ok do dziś.

 

Owszem, tego nie przewidziałem, choć zasugerowałem się tym, że stukot pochodzi z tyłu samochodu, a na to taśma raczej nie ma wpływu.

 

Ciekawe, co się okaże 8).

:wink: Oczywiście napiszę co go bolało jak tylko zdiagnozujemy przyczynę stukania.Na dzień dzisiejszy wiem,że stuki pochodzą z tyłu,na pewno ma być wymiana oleju w dyfrze i ogólny przegląd a miganie kontrolki wciąz jest wielką tajemnicą :( Zostawiłam autko u mechanika i czekam na tel.A odnośnie akumulatorka to odłączenie go na noc nic nie dało,kontrolka miga sobie dalej :?

Link to comment
Share on other sites

Pewnie stukały z tyłu klocki :mrgreen: .

To nie były klocki :D Zaskakujące jest to,że po wymianie oleju jak za dotykiem magicznej różdżki :) przestało stukać,czyli technicznie jest wszystko ok ,ale nadal jeżdżę na migającym zielonym 0 bez możliwości ustawień stopnia spięcia dyferencjału. Stawiam w tym tyg.autko u elektryka na poszukiwanie przyczyny tego migania.Pozdrawiam :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...