Skocz do zawartości

Zielona lampka w DCCD


Subra

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni na wyświetlaczu DCCD miga zielona lampka 0.Używany był ostatnio tylko tryb automatyczny.Podczas cofania słychać stuki w tylnych kołach.Wiem,ze pilnie muszę odwiedzić mechanika:)Ale może ktoś juz to przechodził i zna temat, czy ta zielona lampka ma cos wspólnego ze stukami?? Kto wie niech pisze,z góry dziękuję.(Dotyczy imprezy wrx sti z 06)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni na wyświetlaczu DCCD miga zielona lampka 0.Używany był o

statnio tylko tryb automatyczny.Podczas cofania słychać stuki w tylnych kołach.Wiem,ze pilnie muszę odwiedzić mechanika:)Ale może ktoś juz to przechodził i zna temat, czy ta zielona lampka ma cos wspólnego ze stukami?? Kto wie niech pisze,z góry dziękuję.(Dotyczy imprezy wrx sti z 06)

 

Czy chodzi dokładnie o ten egz :?: :shock:

http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid= ... za_wrx_sti

 

Kurcze szkoda :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem,że chyba lepiej nim nie latać dopóki nie będzie w pełni sprawny? zresztą od czasu kiedy miga ta lampka nie ma przyjemności z jazdy.

 

-- Wt maja 03, 2011 1:44 pm --

 

OWOC, :) szkoda to fakt,ale troszkę czasu i zrobi się.Nie ma rzeczy niemożliwych:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subra, gdyby nie te stuki, o których piszesz, można by było zacząć od odłączenia na noc akumulatora i sprawdzenia, czy błąd się powtórzy. Ale niestety te stuki oznaczają według mnie awarię mechaniczną i to niestety z tych droższych... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadę zaraz do speca,ma rzucić okiem co się dzieje.Mam nadzieję,że to nic poważnego(optymizm 100% :) ) I spróbuję z akumulatorem tak jak napisałeś,dziękuję.

Aha i odp.do Szczura75:) sprawdziłam...lampka dalej miga,zero zmian :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję,że to nic poważnego(optymizm 100% :) )

 

Trzymam kciuki 8).

 

Może to tylko kwestia czujnika i może to strzelanie z tyłu to tylko kwestia półośki, a nie np. walniętego dyfra. To swoją drogą obstawiam 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

torro, gdyby nie stukanie, to taki błąd skasować by mogło odłączenie akumulatora na dłuższy czas. Stukanie sugeruje jednak, że samo podpięcie kompa może nie wystarczyć, bo komp pokaże wyłącznie błąd, który objawia się migotaniem kontrolki DCCD, ale gwarantuję Ci, że nie pokaże to konkretnej PRZYCZYNY, a jedynie stwierdzi FAKT 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subra, gdyby nie te stuki, o których piszesz, można by było zacząć od odłączenia na noc akumulatora i sprawdzenia, czy błąd się powtórzy. Ale niestety te stuki oznaczają według mnie awarię mechaniczną i to niestety z tych droższych... :roll:

 

Niekoniecznie. Ja tak miałem u siebie jak zmieniłem kierownicę ze sportowej na serie. Okazało się że przy wymianie została uszkodzona taśma. Też wtedy zaczęło mi migać zielone kółko i waliło przy mocniejszym skręcaniu. Wystarczyło to zmienić (500-800zł używana) i wszystko jest ok do dziś. Może po prostu taśma zakończyła żywot? Jest to możliwe bez ludzkiej ingerencji? :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. Ja tak miałem u siebie jak zmieniłem kierownicę ze sportowej na serie. Okazało się że przy wymianie została uszkodzona taśma. Też wtedy zaczęło mi migać zielone kółko i waliło przy mocniejszym skręcaniu. Wystarczyło to zmienić (500-800zł używana) i wszystko jest ok do dziś.

 

Owszem, tego nie przewidziałem, choć zasugerowałem się tym, że stukot pochodzi z tyłu samochodu, a na to taśma raczej nie ma wpływu.

 

Ciekawe, co się okaże 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. Ja tak miałem u siebie jak zmieniłem kierownicę ze sportowej na serie. Okazało się że przy wymianie została uszkodzona taśma. Też wtedy zaczęło mi migać zielone kółko i waliło przy mocniejszym skręcaniu. Wystarczyło to zmienić (500-800zł używana) i wszystko jest ok do dziś.

 

Owszem, tego nie przewidziałem, choć zasugerowałem się tym, że stukot pochodzi z tyłu samochodu, a na to taśma raczej nie ma wpływu.

 

Ciekawe, co się okaże 8).

:wink: Oczywiście napiszę co go bolało jak tylko zdiagnozujemy przyczynę stukania.Na dzień dzisiejszy wiem,że stuki pochodzą z tyłu,na pewno ma być wymiana oleju w dyfrze i ogólny przegląd a miganie kontrolki wciąz jest wielką tajemnicą :( Zostawiłam autko u mechanika i czekam na tel.A odnośnie akumulatorka to odłączenie go na noc nic nie dało,kontrolka miga sobie dalej :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie stukały z tyłu klocki :mrgreen: .

To nie były klocki :D Zaskakujące jest to,że po wymianie oleju jak za dotykiem magicznej różdżki :) przestało stukać,czyli technicznie jest wszystko ok ,ale nadal jeżdżę na migającym zielonym 0 bez możliwości ustawień stopnia spięcia dyferencjału. Stawiam w tym tyg.autko u elektryka na poszukiwanie przyczyny tego migania.Pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...