paveu27 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Hej witam, jak w temacie - potrzebowalbym informacji jakie kupic uszczelki, duperelki itp, do ktorych czlek uzyskuje dostep po wyjeciu calego silnika ? Uszczelki pod pokrywy glowic, ilestam (ile?) malych uszczelek pod sruby dekli - co jeszcze ? Mam Forka S-turbo 2.0 z 1999r w automacie. Dzieki z gory i pozdrawiam! Pawel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Uszczelki najlepiej orginalne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paveu27 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ok, ale jakie uszczelki i gdzie ? cokolwiek jeszcze oprocz samych uszczelek ? Chcialbym zrobic co sie da przy tej wielkopomnej okazji. Nie mam zamiaru wyciagac silnika przez co najmniej nastepne 100tys km, lub smierci mojej lub Forka - whatever comes first Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 podczepiłbym się do pytania. oprócz zaworów co jeszcze warto zrobić, skoro już silnik jest "out". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Kpl uszczelek dekli zaworowych,uszczelniacz z tyłu na wale i można zdjąć kolektor i wymienić gumowe przewody paliwowe żeby nie śmierdziało w zimę benzyną 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paveu27 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 kolektor + cieknace przewody paliwowe to nieciekawy mix... czy tu chodzi po prostu o smierdzaca sparciala gume ? po prostu pierwszy raz slysze o problemie smrodu paliwa zima w subaru, a moj forek ma juz 12lat i raczej nikt przewodow nie wymienial... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To normalna przypadłość Forków i WRX z lat ~99-03. np tu: viewtopic.php?f=11&t=105498&hilit=%C5%9Bmierdzi+benzyn%C4%85 i viewtopic.php?p=972925#p972925 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paveu27 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Kpl uszczelek dekli zaworowych,uszczelniacz z tyłu na wale i można zdjąć kolektor i wymienić gumowe przewody paliwowe żeby nie śmierdziało w zimę benzyną Cos jeszcze warto wymienic, czy zamykamy temat i rozdajemy pomuki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobby Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Rozdajemy rozdajemy,ale nie zamykamy....czekamy na wiecej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paveu27 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 no wlasnie. czy nikt nie byl w sytuacji ze pozmienial to co juz zostalo wymienione powyzej, a za pare tys km cos zaczelo kapac, sie sypac i pomyslal - kurde! moglem to tez wymienic, teraz znow musze wyciagac caly cholerny silnik ! np. 1000zl za wyciagniecie silnika + 5zl za kawalek gumowej uszczelki, rurke, kabelek czy cos w ten gust czekamy na wiecej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 może warto przy okazji zrobic rozrzad z pompa wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paveu27 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Czyli pasek, napinacze, pompa wody jesli chodzi o czesci, tak? Tu juz koncza sie zarty, w sumie pewnie z 1000zl. Cos takiego jeszcze znalazlem "uszczelki walkow (2szt ) i uszczelnienie walu (1szt ) ok 50zl " O jakie "walki" i jakiego "wala" tu chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 wałki rozrządu i wał główny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 W grudniu miałem podnoszony silnik. Wymieniłem: - rozrząd + uszczelniacze na wałkach + pompa - paski klinowe - termostat (profilaktycznie) - uszczelki dekli zaworowych + uszczelki separatorów oleju - wężyki paliwowe - świece - regulacja zaworów jeszcze kilka pierdół, które można zrobić bez ruszania silnika. Generalnie moglem do tego dodać uszczelniacz na wale od strony skrzyni. Zapomniałem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 W grudniu miałem podnoszony silnik. Ja również w grudniu miałem wyciągany motor: - regulacja zaworów - uszczelki - wymiana rozrządu - wymiana przewodów cieczy chłodzącej (tych do reduktora gazu) - sprawdzenie i potem wymiana sprzęgła to tyle co pamiętam.. znaczy głównie pamiętam, że bolało 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paveu27 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 W grudniu miałem podnoszony silnik. - wymiana przewodów cieczy chłodzącej (tych do reduktora gazu) do tego tez trzeba silnik wyciagac ? nie no bez przesady.... Cos moze specyficznego tylko dla Forkow w automacie, co sie ukazuje jedynie po wybuleniu tysiaka dla pana mechanika wyciagajacego silniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Cos moze specyficznego tylko dla Forkow w automacie, co sie ukazuje jedynie po wybuleniu tysiaka dla pana mechanika wyciagajacego silniki ? Mam awtamata i nic sobie nie przypominam. W komorze silnika chyba jedyną różnicą jest chłodnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 - świece (platyna) - regulacja zaworów - rozrząd - pompa wody, - uszczelki dekli zaworowych zerknij na sprzęgło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 do tego tez trzeba silnik wyciagac ? nie no bez przesady.... oczywiście, że nie trzeba, ale jak już jest silnik wyciągniety to jest bardzo łatwy dostęp 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_ryf Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Witam Ja również zabieram się do wymiany rozrządu i regulacji zaworów aktualnie ma 181tys km co jeszcze powinienem wymienić w forku 2.5xt z 2004 na postoju czuć paliwo w samochodzie oraz popija olej Poradźcie co jeszcze porobić aby mieć spokój Pozdrawiam Piotr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 No przy rozrządzie simerringi na wałkach obowiązkowo Sprzęgło do sprawdzenia tak jak pisali wcześniej te te rureczki z układu paliwowego Coś tam może zawsze samo wyjść przy okazji, a i wywalił bym prekata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_ryf Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Coś tam może zawsze samo wyjść przy okazji, a i wywalił bym prekata a co to ten prekat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Takie coś w uppipie czego by mogło nie być :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 WitamJa również zabieram się do wymiany rozrządu i regulacji zaworów aktualnie ma 181tys km co jeszcze powinienem wymienić w forku 2.5xt z 2004 na postoju czuć paliwo w samochodzie oraz popija olej Poradźcie co jeszcze porobić aby mieć spokój Pozdrawiam Piotr. Jesli na postoju czy rano , czuć paliwo, to znaczy ze trzeba sciagnąć kol ss. i wymienić wężyki paliwowe oraz opaski :roll: Ile tego oleju bierze ? jeśli ok 0,5 i więcej na 1000km , zaczął bym sie zastanawiac nad remontem, przebieg już taki mały nie jest :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się