paveu27 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Hej witam, jak w temacie - potrzebowalbym informacji jakie kupic uszczelki, duperelki itp, do ktorych czlek uzyskuje dostep po wyjeciu calego silnika ? Uszczelki pod pokrywy glowic, ilestam (ile?) malych uszczelek pod sruby dekli - co jeszcze ? Mam Forka S-turbo 2.0 z 1999r w automacie. Dzieki z gory i pozdrawiam! Pawel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Uszczelki najlepiej orginalne. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paveu27 Posted April 7, 2011 Author Share Posted April 7, 2011 ok, ale jakie uszczelki i gdzie ? cokolwiek jeszcze oprocz samych uszczelek ? Chcialbym zrobic co sie da przy tej wielkopomnej okazji. Nie mam zamiaru wyciagac silnika przez co najmniej nastepne 100tys km, lub smierci mojej lub Forka - whatever comes first Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 podczepiłbym się do pytania. oprócz zaworów co jeszcze warto zrobić, skoro już silnik jest "out". Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Kpl uszczelek dekli zaworowych,uszczelniacz z tyłu na wale i można zdjąć kolektor i wymienić gumowe przewody paliwowe żeby nie śmierdziało w zimę benzyną 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paveu27 Posted April 7, 2011 Author Share Posted April 7, 2011 kolektor + cieknace przewody paliwowe to nieciekawy mix... czy tu chodzi po prostu o smierdzaca sparciala gume ? po prostu pierwszy raz slysze o problemie smrodu paliwa zima w subaru, a moj forek ma juz 12lat i raczej nikt przewodow nie wymienial... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 To normalna przypadłość Forków i WRX z lat ~99-03. np tu: viewtopic.php?f=11&t=105498&hilit=%C5%9Bmierdzi+benzyn%C4%85 i viewtopic.php?p=972925#p972925 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paveu27 Posted April 7, 2011 Author Share Posted April 7, 2011 Kpl uszczelek dekli zaworowych,uszczelniacz z tyłu na wale i można zdjąć kolektor i wymienić gumowe przewody paliwowe żeby nie śmierdziało w zimę benzyną Cos jeszcze warto wymienic, czy zamykamy temat i rozdajemy pomuki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobby Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Rozdajemy rozdajemy,ale nie zamykamy....czekamy na wiecej :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
paveu27 Posted April 7, 2011 Author Share Posted April 7, 2011 no wlasnie. czy nikt nie byl w sytuacji ze pozmienial to co juz zostalo wymienione powyzej, a za pare tys km cos zaczelo kapac, sie sypac i pomyslal - kurde! moglem to tez wymienic, teraz znow musze wyciagac caly cholerny silnik ! np. 1000zl za wyciagniecie silnika + 5zl za kawalek gumowej uszczelki, rurke, kabelek czy cos w ten gust czekamy na wiecej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 może warto przy okazji zrobic rozrzad z pompa wody Link to comment Share on other sites More sharing options...
paveu27 Posted April 7, 2011 Author Share Posted April 7, 2011 Czyli pasek, napinacze, pompa wody jesli chodzi o czesci, tak? Tu juz koncza sie zarty, w sumie pewnie z 1000zl. Cos takiego jeszcze znalazlem "uszczelki walkow (2szt ) i uszczelnienie walu (1szt ) ok 50zl " O jakie "walki" i jakiego "wala" tu chodzi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 wałki rozrządu i wał główny Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 W grudniu miałem podnoszony silnik. Wymieniłem: - rozrząd + uszczelniacze na wałkach + pompa - paski klinowe - termostat (profilaktycznie) - uszczelki dekli zaworowych + uszczelki separatorów oleju - wężyki paliwowe - świece - regulacja zaworów jeszcze kilka pierdół, które można zrobić bez ruszania silnika. Generalnie moglem do tego dodać uszczelniacz na wale od strony skrzyni. Zapomniałem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekfi Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 W grudniu miałem podnoszony silnik. Ja również w grudniu miałem wyciągany motor: - regulacja zaworów - uszczelki - wymiana rozrządu - wymiana przewodów cieczy chłodzącej (tych do reduktora gazu) - sprawdzenie i potem wymiana sprzęgła to tyle co pamiętam.. znaczy głównie pamiętam, że bolało 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paveu27 Posted April 8, 2011 Author Share Posted April 8, 2011 W grudniu miałem podnoszony silnik. - wymiana przewodów cieczy chłodzącej (tych do reduktora gazu) do tego tez trzeba silnik wyciagac ? nie no bez przesady.... Cos moze specyficznego tylko dla Forkow w automacie, co sie ukazuje jedynie po wybuleniu tysiaka dla pana mechanika wyciagajacego silniki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Cos moze specyficznego tylko dla Forkow w automacie, co sie ukazuje jedynie po wybuleniu tysiaka dla pana mechanika wyciagajacego silniki ? Mam awtamata i nic sobie nie przypominam. W komorze silnika chyba jedyną różnicą jest chłodnica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arosiak Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 - świece (platyna) - regulacja zaworów - rozrząd - pompa wody, - uszczelki dekli zaworowych zerknij na sprzęgło 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekfi Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 do tego tez trzeba silnik wyciagac ? nie no bez przesady.... oczywiście, że nie trzeba, ale jak już jest silnik wyciągniety to jest bardzo łatwy dostęp 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pio_ryf Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Witam Ja również zabieram się do wymiany rozrządu i regulacji zaworów aktualnie ma 181tys km co jeszcze powinienem wymienić w forku 2.5xt z 2004 na postoju czuć paliwo w samochodzie oraz popija olej Poradźcie co jeszcze porobić aby mieć spokój Pozdrawiam Piotr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 No przy rozrządzie simerringi na wałkach obowiązkowo Sprzęgło do sprawdzenia tak jak pisali wcześniej te te rureczki z układu paliwowego Coś tam może zawsze samo wyjść przy okazji, a i wywalił bym prekata Link to comment Share on other sites More sharing options...
pio_ryf Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Coś tam może zawsze samo wyjść przy okazji, a i wywalił bym prekata a co to ten prekat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Takie coś w uppipie czego by mogło nie być :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 WitamJa również zabieram się do wymiany rozrządu i regulacji zaworów aktualnie ma 181tys km co jeszcze powinienem wymienić w forku 2.5xt z 2004 na postoju czuć paliwo w samochodzie oraz popija olej Poradźcie co jeszcze porobić aby mieć spokój Pozdrawiam Piotr. Jesli na postoju czy rano , czuć paliwo, to znaczy ze trzeba sciagnąć kol ss. i wymienić wężyki paliwowe oraz opaski :roll: Ile tego oleju bierze ? jeśli ok 0,5 i więcej na 1000km , zaczął bym sie zastanawiac nad remontem, przebieg już taki mały nie jest :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now