hefestus Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Zauważyłem coś niepokojącego. - Wolnossąca GD 2,0l 160KM Jadąc na niskich obrotach np. w mieście powoli na 2-ce, równo trzymając gaz. Gry obroty dochodzą do 2.5tyś czuję że auto się dławi, "ciąg" odzyskuje powyżej 3-3,5tyś. Czy ktoś się spotkał z czymś takim? (taka jakby turbo dziura w wolnossącym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 hefestus, viewtopic.php?f=26&t=134216&hilit=d%C5%82awienie+n%2Fa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 U mnie przy takich objawach okazało się (po podłączeniu pod kompa), że padła przepustnica, a konkretnie czujnik położenia przepustnicy. Po wymianie przepustnicy dalej wariował i okazało się że wypadają zapłony. Po zgraniu i przeinstalowaniu wszystkiego jest ok. Nie wiem czy zj....y czujnik położenia przepustnicy mógł spowodować wypadanie zapłonów, ale tak mi powiedział gość co to ogarniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DementorIRL Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Witam! Od kilku dni mam podobny problem. Jak wcisnę gaz do oporu to strasznie muli się z dołu i wydaje mi się,że dziwnie "buczy" i zaczyna ciągnąć dopiero od 3000rpm, a czasami od 3500rpm. Jak przyspieszam normalnie to auto ciągnie tak jak powinno od samego dołu. Problem ten pojawił sie u mnie w styczniu tego roku i po jakimś czasie ustąpił no ale wrócił ponownie. Nie wiem czy znowu to przeczekać czy zacząć coś działać. Ps. Nie mam w tym momencie całej tej złączki pomiędzy wlotem powietrza przy błotniku, a puszką filtra. Czy to może być od tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zauważyłem coś niepokojącego. - Wolnossąca GD 2,0l 160KMJadąc na niskich obrotach np. w mieście powoli na 2-ce, równo trzymając gaz. Gry obroty dochodzą do 2.5tyś czuję że auto się dławi, "ciąg" odzyskuje powyżej 3-3,5tyś. Czy ktoś się spotkał z czymś takim? (taka jakby turbo dziura w wolnossącym) A może tym razem tylko gówniane paliwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 hefestus, DementorIRL, - Panowie o tym problemie było już często. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyganusss Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam jestem nowy,szukalem sposobu jak wybrnac z tej sytuacji z dlawieniem i niestety niczego sie nie doczytalem. Prosze kogos o pomoc lub o adres jakiegos mechanika z okolic Radomia ktory ma pojecie na temat Subaru. Pozdrawiam i z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 kable wysokiego napięcia - w przypadku mojego ex gtka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Cyganusss, zastosowałem to i jest git :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114159 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 muli przez: czujnik spalania stukowego, przez kable wysokiego napięcia, przez zużyte świece zapłonowe, przez czujnik położenia przepustnicy, przez przepływomierz, najlepiej podpiąć się gdzieś pod kompa i polookać co go boli.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 To był mój nieodłączny problem w F my07 2.0 158 KM. Przeprogramowanie komputera zawsze pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyganusss Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Ok dziekuję będe z tym walczył dalej. Kable wymienilem i niestety nic nie pomogło. A pod komp chyba nie moge sie wpiać bo nie mam kostki do kompa chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A pod komp chyba nie moge sie wpiać bo nie mam kostki do kompa chyba. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyganusss Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Czy moze mi ktos pomóc w znalezieniu wpiecia do kompa w Imprezie 96r? Juz znalazlem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Witam ! Mam pytanie ponieważ dotychczas jeździłem na PB98 i coś mnie podkusiło żeby zalać PB95 (pewnie cena) i nagle podobne objawy do waszych. W przedziale 2-3 tyś obrotów dołek Dzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się, że konieczne będzie czyszczenie zaworów zmiennych faz rozrządu. Powiedzieli m, że na 98 nie było to tak odczuwalne z uwagi na lepszą jakość paliwa natomiast 95 obnażyła ten problem. I tu rodzi się pytanie czy mają rację ? Pzdr, Ł PS. Autko jak w podpisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Dzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się, że konieczne będzie czyszczenie zaworów zmiennych faz rozrządu z ciekawości jaki serwis? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Agrykolex, Szczecin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Miałem problem w STI z przydławianiem silnika podczas ruszania 1,2 bieg ( 2-3 tyś obr ) . Usterka usunieta po wymianie świec na odpowiednie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się