Skocz do zawartości

Dławienie 2,5-3tyś


hefestus

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyłem coś niepokojącego. - Wolnossąca GD 2,0l 160KM

Jadąc na niskich obrotach np. w mieście powoli na 2-ce, równo trzymając gaz.

Gry obroty dochodzą do 2.5tyś czuję że auto się dławi, "ciąg" odzyskuje powyżej 3-3,5tyś.

Czy ktoś się spotkał z czymś takim? (taka jakby turbo dziura w wolnossącym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy takich objawach okazało się (po podłączeniu pod kompa), że padła przepustnica, a konkretnie czujnik położenia przepustnicy. Po wymianie przepustnicy dalej wariował i okazało się że wypadają zapłony. Po zgraniu i przeinstalowaniu wszystkiego jest ok. Nie wiem czy zj....y czujnik położenia przepustnicy mógł spowodować wypadanie zapłonów, ale tak mi powiedział gość co to ogarniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam! Od kilku dni mam podobny problem. Jak wcisnę gaz do oporu to strasznie muli się z dołu i wydaje mi się,że dziwnie "buczy" i zaczyna ciągnąć dopiero od 3000rpm, a czasami od 3500rpm. Jak przyspieszam normalnie to auto ciągnie tak jak powinno od samego dołu. Problem ten pojawił sie u mnie w styczniu tego roku i po jakimś czasie ustąpił no ale wrócił ponownie. Nie wiem czy znowu to przeczekać czy zacząć coś działać.

 

Ps. Nie mam w tym momencie całej tej złączki pomiędzy wlotem powietrza przy błotniku, a puszką filtra. Czy to może być od tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem coś niepokojącego. - Wolnossąca GD 2,0l 160KM

Jadąc na niskich obrotach np. w mieście powoli na 2-ce, równo trzymając gaz.

Gry obroty dochodzą do 2.5tyś czuję że auto się dławi, "ciąg" odzyskuje powyżej 3-3,5tyś.

Czy ktoś się spotkał z czymś takim? (taka jakby turbo dziura w wolnossącym)

A może tym razem tylko gówniane paliwo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam jestem nowy,szukalem sposobu jak wybrnac z tej sytuacji z dlawieniem i niestety niczego sie nie doczytalem. Prosze kogos o pomoc lub o adres jakiegos mechanika z okolic Radomia ktory ma pojecie na temat Subaru. Pozdrawiam i z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Witam !

Mam pytanie ponieważ dotychczas jeździłem na PB98 i coś mnie podkusiło żeby zalać PB95 (pewnie cena) i nagle podobne objawy do waszych.

W przedziale 2-3 tyś obrotów dołek :(

Dzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się, że konieczne będzie czyszczenie zaworów zmiennych faz rozrządu. Powiedzieli m, że na 98 nie było to tak odczuwalne z uwagi na lepszą jakość paliwa natomiast 95 obnażyła ten problem.

I tu rodzi się pytanie czy mają rację ?

Pzdr, Ł

 

PS.

Autko jak w podpisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...