hefestus Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Zauważyłem coś niepokojącego. - Wolnossąca GD 2,0l 160KM Jadąc na niskich obrotach np. w mieście powoli na 2-ce, równo trzymając gaz. Gry obroty dochodzą do 2.5tyś czuję że auto się dławi, "ciąg" odzyskuje powyżej 3-3,5tyś. Czy ktoś się spotkał z czymś takim? (taka jakby turbo dziura w wolnossącym) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 hefestus, viewtopic.php?f=26&t=134216&hilit=d%C5%82awienie+n%2Fa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmut Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 U mnie przy takich objawach okazało się (po podłączeniu pod kompa), że padła przepustnica, a konkretnie czujnik położenia przepustnicy. Po wymianie przepustnicy dalej wariował i okazało się że wypadają zapłony. Po zgraniu i przeinstalowaniu wszystkiego jest ok. Nie wiem czy zj....y czujnik położenia przepustnicy mógł spowodować wypadanie zapłonów, ale tak mi powiedział gość co to ogarniał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DementorIRL Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Witam! Od kilku dni mam podobny problem. Jak wcisnę gaz do oporu to strasznie muli się z dołu i wydaje mi się,że dziwnie "buczy" i zaczyna ciągnąć dopiero od 3000rpm, a czasami od 3500rpm. Jak przyspieszam normalnie to auto ciągnie tak jak powinno od samego dołu. Problem ten pojawił sie u mnie w styczniu tego roku i po jakimś czasie ustąpił no ale wrócił ponownie. Nie wiem czy znowu to przeczekać czy zacząć coś działać. Ps. Nie mam w tym momencie całej tej złączki pomiędzy wlotem powietrza przy błotniku, a puszką filtra. Czy to może być od tego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Zauważyłem coś niepokojącego. - Wolnossąca GD 2,0l 160KMJadąc na niskich obrotach np. w mieście powoli na 2-ce, równo trzymając gaz. Gry obroty dochodzą do 2.5tyś czuję że auto się dławi, "ciąg" odzyskuje powyżej 3-3,5tyś. Czy ktoś się spotkał z czymś takim? (taka jakby turbo dziura w wolnossącym) A może tym razem tylko gówniane paliwo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 hefestus, DementorIRL, - Panowie o tym problemie było już często. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyganusss Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Witam jestem nowy,szukalem sposobu jak wybrnac z tej sytuacji z dlawieniem i niestety niczego sie nie doczytalem. Prosze kogos o pomoc lub o adres jakiegos mechanika z okolic Radomia ktory ma pojecie na temat Subaru. Pozdrawiam i z gory dziekuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 kable wysokiego napięcia - w przypadku mojego ex gtka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Cyganusss, zastosowałem to i jest git :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114159 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 muli przez: czujnik spalania stukowego, przez kable wysokiego napięcia, przez zużyte świece zapłonowe, przez czujnik położenia przepustnicy, przez przepływomierz, najlepiej podpiąć się gdzieś pod kompa i polookać co go boli.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wideleciłyżka Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 To był mój nieodłączny problem w F my07 2.0 158 KM. Przeprogramowanie komputera zawsze pomaga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyganusss Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Ok dziekuję będe z tym walczył dalej. Kable wymienilem i niestety nic nie pomogło. A pod komp chyba nie moge sie wpiać bo nie mam kostki do kompa chyba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 A pod komp chyba nie moge sie wpiać bo nie mam kostki do kompa chyba. :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyganusss Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Czy moze mi ktos pomóc w znalezieniu wpiecia do kompa w Imprezie 96r? Juz znalazlem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Witam ! Mam pytanie ponieważ dotychczas jeździłem na PB98 i coś mnie podkusiło żeby zalać PB95 (pewnie cena) i nagle podobne objawy do waszych. W przedziale 2-3 tyś obrotów dołek Dzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się, że konieczne będzie czyszczenie zaworów zmiennych faz rozrządu. Powiedzieli m, że na 98 nie było to tak odczuwalne z uwagi na lepszą jakość paliwa natomiast 95 obnażyła ten problem. I tu rodzi się pytanie czy mają rację ? Pzdr, Ł PS. Autko jak w podpisie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Dzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się, że konieczne będzie czyszczenie zaworów zmiennych faz rozrządu z ciekawości jaki serwis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Agrykolex, Szczecin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krajanek Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Miałem problem w STI z przydławianiem silnika podczas ruszania 1,2 bieg ( 2-3 tyś obr ) . Usterka usunieta po wymianie świec na odpowiednie 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now