Jump to content

Dławienie 2,5-3tyś


hefestus
 Share

Recommended Posts

Zauważyłem coś niepokojącego. - Wolnossąca GD 2,0l 160KM

Jadąc na niskich obrotach np. w mieście powoli na 2-ce, równo trzymając gaz.

Gry obroty dochodzą do 2.5tyś czuję że auto się dławi, "ciąg" odzyskuje powyżej 3-3,5tyś.

Czy ktoś się spotkał z czymś takim? (taka jakby turbo dziura w wolnossącym)

Link to comment
Share on other sites

U mnie przy takich objawach okazało się (po podłączeniu pod kompa), że padła przepustnica, a konkretnie czujnik położenia przepustnicy. Po wymianie przepustnicy dalej wariował i okazało się że wypadają zapłony. Po zgraniu i przeinstalowaniu wszystkiego jest ok. Nie wiem czy zj....y czujnik położenia przepustnicy mógł spowodować wypadanie zapłonów, ale tak mi powiedział gość co to ogarniał.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam! Od kilku dni mam podobny problem. Jak wcisnę gaz do oporu to strasznie muli się z dołu i wydaje mi się,że dziwnie "buczy" i zaczyna ciągnąć dopiero od 3000rpm, a czasami od 3500rpm. Jak przyspieszam normalnie to auto ciągnie tak jak powinno od samego dołu. Problem ten pojawił sie u mnie w styczniu tego roku i po jakimś czasie ustąpił no ale wrócił ponownie. Nie wiem czy znowu to przeczekać czy zacząć coś działać.

 

Ps. Nie mam w tym momencie całej tej złączki pomiędzy wlotem powietrza przy błotniku, a puszką filtra. Czy to może być od tego?

Link to comment
Share on other sites

Zauważyłem coś niepokojącego. - Wolnossąca GD 2,0l 160KM

Jadąc na niskich obrotach np. w mieście powoli na 2-ce, równo trzymając gaz.

Gry obroty dochodzą do 2.5tyś czuję że auto się dławi, "ciąg" odzyskuje powyżej 3-3,5tyś.

Czy ktoś się spotkał z czymś takim? (taka jakby turbo dziura w wolnossącym)

A może tym razem tylko gówniane paliwo?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Witam jestem nowy,szukalem sposobu jak wybrnac z tej sytuacji z dlawieniem i niestety niczego sie nie doczytalem. Prosze kogos o pomoc lub o adres jakiegos mechanika z okolic Radomia ktory ma pojecie na temat Subaru. Pozdrawiam i z gory dziekuje

Link to comment
Share on other sites

muli przez:

czujnik spalania stukowego, przez kable wysokiego napięcia, przez zużyte świece zapłonowe, przez czujnik położenia przepustnicy, przez przepływomierz, najlepiej podpiąć się gdzieś pod kompa i polookać co go boli....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Witam !

Mam pytanie ponieważ dotychczas jeździłem na PB98 i coś mnie podkusiło żeby zalać PB95 (pewnie cena) i nagle podobne objawy do waszych.

W przedziale 2-3 tyś obrotów dołek :(

Dzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się, że konieczne będzie czyszczenie zaworów zmiennych faz rozrządu. Powiedzieli m, że na 98 nie było to tak odczuwalne z uwagi na lepszą jakość paliwa natomiast 95 obnażyła ten problem.

I tu rodzi się pytanie czy mają rację ?

Pzdr, Ł

 

PS.

Autko jak w podpisie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...