BartZ Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 I jak przy tym zajeb... wygląda... Mistral This thread is worthless without pics... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Bardzo ładne! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ale kozacko wystają. Nie ociera tył jak się go przygniecie? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ciekawe jakie jest przekłamanie na liczniku prędkości ps: bo przy 20 musi być znaczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 gumas_72, a czy to ważne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ciekawe jakie jest przekłamanie na liczniku prędkościps: bo przy 20 musi być znaczne Przy 225/45/18 w odniesieniu do oryginalnego rozmiaru 215/60/16 różnica jest zaledwie 0,7%, czyli żadna... -- 19 kwi 2011, o 10:57 -- ale kozacko wystają. Nie ociera tył jak się go przygniecie? pozdrawiam Póki co nie udało się tego dokonać, więc chyba jest ok. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ciekawe jakie jest przekłamanie na liczniku prędkościps: bo przy 20 musi być znaczne Przy 225/45/18 w odniesieniu do oryginalnego rozmiaru 215/60/16 różnica jest zaledwie 0,7%, czyli żadna... Dokładnie, można zupełnie olać... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ... można zupełnie olać... :wink: Dzwoni blondynka do mechanika... Blondynka: - Panie Stasiu, spod mojego samochodu coś strasznie kapie, takie ciemne i tłuste..." Mechanik: - to olej. Blondynka: - dobra, olewam... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dobra, mam w bagażniku wreszcie moje felgi: Superlagery 18 szerokość 8 cali ET 35 założę opony 225/45/18 i mam nadzieję wszystko się ułoży - no chyba że jutro się okaże że felgi krzywe ale wyglądają 3 na igły i jedna z dwoma małymi zaprawkami na rancie - podobno sprzedający jest pewein że są proste bo u niego jeżdziły -lakier oryginalny Mistral u mnie więc bedzie odrobinkę szerzej ma nadzieję że się zmieści. Ile ma et seria z Forka STI? a ile moja seryjna 17? Zdjęcia pojawią się jak znajde opony i założę PS Mistral u nie ma chlapaczy wogóle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 U mnie póki co okazało się, że moja dogorywająca pompa wspomagania wymagać będzie nieco szybszej wymiany / regeneracji... ET 35, to ok. 2 cm bardziej odstawione koło niż seria, a to już czu dla mechanizmów. Podczas jazdy też nieco bardziej wozi go po drodze, ale też lepiej wraca "do prostej". Wookie76, czekam na Twoje zdjęcia i pierwsze wrażenia. To, że felga jest troszkę szersza, to hyba nie robi, bo opona i tak finalnie ma nadal 225... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 http://www.subaruforester.org/vbulletin ... fit-11836/ http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ter-19106/ http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ment-2907/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Dzieki burzun, wszystkie watki przeczytane dokładnie jest kilka sztuk w takim setup ie jak planuje zobaczymy czy nie skonczy się fender rollingiem Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 masz seryjne zawieszenie ? na moim forku byly kola od 16" do 18" cali, ET od 35 do 48 i szerokosc od 215 do 245. Jak tylko odremontuje moje lekkie 17" zakladam 245. Jezdzic sie na tym nie da, ale jaki lans ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 masz seryjne zawieszenie ? na moim forku byly kola od 16" do 18" cali, ET od 35 do 48 i szerokosc od 215 do 245. Jak tylko odremontuje moje lekkie 17" zakladam 245. Jezdzic sie na tym nie da, ale jaki lans ! burzum a potwierdzasz, że na ET mniejszym od 40 jeździ się gorzej? Takie opinie krążą... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 masz seryjne zawieszenie ? na moim forku byly kola od 16" do 18" cali, ET od 35 do 48 i szerokosc od 215 do 245. Jak tylko odremontuje moje lekkie 17" zakladam 245. Jezdzic sie na tym nie da, ale jaki lans ! burzum a potwierdzasz, że na ET mniejszym od 40 jeździ się gorzej? Takie opinie krążą... :wink: Ja mogę potwierdzić, że trzeba bardziej pilnować na nierównościach, bo ciąga go na boki... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ma seryjna na razie, bo właśnie mi się sls wylały , ide albo w opcje budzetową: zestaw zastepczy lub opcja bardziej wypasiona: wpadliśmy na pomysł zaimplementownia zawieszenia STI tylko wtedy przy kolach 225/45/18 ET 35 felga 8 cali raczej zaginanie błotników mnie czeka - waham się cały czas...wszystko przez to że fajne i po taniości felgi Superlagera kupiłem tylko ET 35 myślę czy nie zaminieć na jakieś inne fajne z większym ET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ma seryjna na razie, bo właśnie mi się sls wylały , ide albo w opcje budzetową: zestaw zastepczy lub opcja bardziej wypasiona: wpadliśmy na pomysł zaimplementownia zawieszenia STI tylko wtedy przy kolach 225/45/18 ET 35 felga 8 cali raczej zaginanie błotników mnie czeka - waham się cały czas...wszystko przez to że fajne i po taniości felgi Superlagera kupiłem tylko ET 35 myślę czy nie zaminieć na jakieś inne fajne z większym ET zadaj sobie pytanie, co chcesz osiągnąć... STI z Forka nie zrobisz. Obniżanie go na siłę może się mijać z celem, a Forek przez to straci swój urok i funkcjonalność. Przeinwestujesz, a Forek wówczas nie będzie ani praktyczny, ani najszybszy... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 zadaj sobie pytanie, co chcesz osiągnąć... STI z Forka nie zrobisz. co najwyżej forka sti ... można zastosować zestaw sprężynek z forka sti i amory obniży to auto o 4 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 zadaj sobie pytanie, co chcesz osiągnąć... STI z Forka nie zrobisz. co najwyżej forka sti ... można zastosować zestaw sprężynek z forka sti i amory obniży to auto o 4 cm. Zgadza się, kolega z Gdańska zainstalował taki patent i owszem, auto poszło w dół i nieco inaczej się prowadziło, ale nadal był to Forek... niektórzy znają tą historę. Jeśli ktoś chce tylko bokami latać, niech od razu kupi Imprezę. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 BartZ, nie potwierdzam, mi się zawsze dobrze jeździło. Inna sprawa, że to były chyba 18", więc wiele rzeczy było inne. Z drugiej strony 26mm różnicy na rozstawie to nie jest super mało. Na 18" z ET42 jeździło się pięknie. Obecnie jeżdzę na zmianę na 8x17 z 225/45/17 lub 7,5x17 z 225/45/17. To mniejsze koło od nominalnego o około 5% i wydaje mi się, że to robi różnicę w przyczepności koła na głębokim skręcie, ale PKociał mi mówił, ze to bzdura. Więc pewnie ma rację, a ja sie zasugerowałem. Inna sprawa, że geometria się rozjechała. Trudno porównać różne zestawy, inna felga, inna opona, inne ciśnienie, inna geometria, inne warunki. Na każdym zestawie było zupełnie inaczej. Na każdym można znaleźć wady, zalety i dopasować styl jazdy. Chyba, że ewidentnie Opona Nie Trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 A tak z ciekawości, to na takich 225/45/18 to jakie ciśnienie byłoby najwłaściwsze? Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat? Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 moim zdaniem: do jazdy na co dzień - nominalne 2.2. Na tor, może pod 3 bary p+t, albo p troche mniej ? Na szutrze i sniegu chyba na tym nie będziesz jeździł - ja jezdzilem na 225/45/17 na 1.7/1.9 i tak chyba bylo dobrze, o ile taka opona na sniegu w ogole moze trzymac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 BartZ, nie potwierdzam, mi się zawsze dobrze jeździło. Inna sprawa, że to były chyba 18", więc wiele rzeczy było inne.Z drugiej strony 26mm różnicy na rozstawie to nie jest super mało. Na 18" z ET42 jeździło się pięknie. Obecnie jeżdzę na zmianę na 8x17 z 225/45/17 lub 7,5x17 z 225/45/17. To mniejsze koło od nominalnego o około 5% i wydaje mi się, że to robi różnicę w przyczepności koła na głębokim skręcie, ale PKociał mi mówił, ze to bzdura. Więc pewnie ma rację, a ja sie zasugerowałem. Inna sprawa, że geometria się rozjechała. Trudno porównać różne zestawy, inna felga, inna opona, inne ciśnienie, inna geometria, inne warunki. Na każdym zestawie było zupełnie inaczej. Na każdym można znaleźć wady, zalety i dopasować styl jazdy. Chyba, że ewidentnie Opona Nie Trzyma No widzisz... Trochę inną wersję przedstawia Mistral, Ty masz inne spojrzenie... rozważam to zupełnie teoretycznie, bo na razie feli nie zmieniam, ale mogę tylko dorzucić od siebie, że mnie na 7x17 ET 40 z oponą 225/55 jeździ się bardzo dobrze :wink: Zdecydowanie lepiej niż na serii 215/60/16. THX anyway Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 na serii na asfalcie sie zle jezdzilo, ale drodze gruntowej - swietnie. czasami tesknilem za miekka opona z takim profilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się