sorcerer Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 witam, może ktoś doradzić czy jeśli zmienię przewody na te w oplocie np : HEL, to czy normalnej jeździe (mam na myśli bez upalania), poprawi się sprawność hamowania (na standardowym układzie) ? jak wasze doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 bez upalania. to bez doswiadczenia moge ci powiedziec ze watpie ze cos sie zmieni. oplot pomaga tylko jak sie goraco robi bo nie pecznieje szlauch wtedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 wymień płyn na świeży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Płyn już kupiłem - będę wymieniał, co do przewodów to bym się zastanowił, płyn w układzie zawsze się nagrzewa, nawet kiedy hamujesz na parkingu. Oczywiście jeśli zasuwasz na drodze dynamicznie i korzystasz z hamulca częściej będzie się mocniej nagrzewał, nie wspominając o pojeżdżawkach. Przeżyłem kilka sytuacji kiedy hamulec mi wpadł a nie nie bylem na torze tylko na drodze po kilku km dynamicznego przyśpieszania i hamowania. A skoro płyn się grzeje to i guma, z której zbudowane są przewody się nagrzewa a przez to rozciąga. Czy to rozciągnie jest na tyle duże w moim przypadku, że odczuję różnice? Druga opcja to klocki, koledzy z forum doradzają EBC red stuff - w tym wypadku tył i przód czy sam przód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 moda na przewody w oplocie , wzieła sie ze sportu, a to dlatego że tam sie buduje całą instalację od początku i jest zwyczajnie łatwiej , bo nie ma dedykowanych zestawów, tylko trzeba robić po swojemu, jak sie zmienia setup asfalt/szuter trzeba czesto zmieniac i przewody ( długość) . Osobiscie uwazam, że zmiana samych przewodów jest symboliczna i pomijalna , mozliwe że u niektórych osób jest zwiększa sie czucie pedału hamulca :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Płyn już kupiłem - będę wymieniał,co do przewodów to bym się zastanowił, płyn w układzie zawsze się nagrzewa, nawet kiedy hamujesz na parkingu. niby od czego? chyba ze z 200 na tym parkingu hamujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Od ciśnienia w układzie, no ok może nie tak jak od hamowania z 200km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 mamy widzocznie inne rozumowanie zwrotu plyn sie nagrzewa. od slonca tez sie nagrzeje w koncu . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Z mojego doświadczenia to nic sie nie zmieni. Przewody gumowe też sa zbrojone, może nie stalą ale czymś co jest policzone pod to zastosowanie. Ja mam przewody goodride, wyglądają bardzo solidnie, wcześniej miałem black diamond i niestety były zbyt długie i jeden sie przetarł i strzelił. Te ostatnie były bez osłonki gumowej więc plecionka była na wierzchu. Sorki za ewentualne błędy bo pisze z tel, potem w domu poprawie jak coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 sorcerer, odpusc, nic nie wniesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 chyba ze faktycznie nie masz co zrobic z piniedzmi i wszystko powymieniane na mocniejsze lepsze, i do pelni szczescia tylko to zostalo, to nie ma sie co ociagac. a swoja droga to powiem ci ze jeszcze lepsze beda stalowe rurki zamiast oplotu. tu nic nie bedzie pracowac temperaturowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 racja, nic nie wniesie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 hmmm... a nie wiedzieć czemu u mnie zmieniło... czuć wyraźną różnicę nawet w codziennym turlaniu się po mieście :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 hmmm... a nie wiedzieć czemu u mnie zmieniło... czuć wyraźną różnicę nawet w codziennym turlaniu się po mieście :roll: Jak przewody były już stare to różnica będzie nawet jak wymienisz na normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 nie były stare właśnie, ale nie trzymały ciśnienia i co jakiś czas mi hamulec w podłogę próbował wpadać. A teraz jest bajka :wink: Ale namawiać nikogo nie będę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Może miałaś przed wymianą przewodów zapowietrzone hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 miałeś "miałaś" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 miałeś "miałaś" hehe, dzięki :wink: nawet nie zauważyłam, albo już przywykłam :roll: Może miałeś przed wymianą przewodów zapowietrzone hamulce miałaś, odpowietrzałaś, niezagotowywałaś i znowu lipa była... jakąś kiedyś teorie usłyszałam że to przez to że mam zaciski zmienione z przodu... nie wiem, teraz jest dobrze, a wymieniałam przewody jakoś... hmm... w liściospadzie i od tamtej pory spokój i dużo wcześniej hamulec łapie. Ale jak u kolegi jest wszystko ok i auto do normalnej jazdy używane to po co robić? Jak działa wszystko to nie ma sensu psuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Wybacz tę literówkę , zauważyłem jaką masz płeć ale moje paluchy czasem słuchać się nie chcą Już poprawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Druga opcja to klocki, koledzy z forum doradzają EBC red stuff - w tym wypadku tył i przód czy sam przód? Jeśli chodzi o nasze forum, to chyba raczej odradzają. Sam nie używałem EBC w Imprezie, ale powszechna opinia jest taka, że niezbyt dają radę. Postów już trochę masz, więc na pewno powinieneś wiedzieć, gdzie jest wątek "hamulcowy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Wie może ktoś gdzie namierzyć klocki FDS 1327 (FDS1333 są IC), ale nie mogę znaleźćprzodu.! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 A pytales u Lecha Wojcika z http://hamulce.net/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Wie może ktoś gdzie namierzyć klocki FDS 1327 (FDS1333 są IC), ale nie mogę znaleźćprzodu.! ktoś wie :wink: pw :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się