Jump to content

Przewodyw oplocie


sorcerer

Recommended Posts

witam,

może ktoś doradzić czy jeśli zmienię przewody na te w oplocie np : HEL, to czy normalnej jeździe (mam na myśli bez upalania), poprawi się sprawność hamowania (na standardowym układzie) ? jak wasze doświadczenia?

Link to comment
Share on other sites

Płyn już kupiłem - będę wymieniał,

co do przewodów to bym się zastanowił, płyn w układzie zawsze się nagrzewa, nawet kiedy hamujesz na parkingu. Oczywiście jeśli zasuwasz na drodze dynamicznie i korzystasz z hamulca częściej będzie się mocniej nagrzewał, nie wspominając o pojeżdżawkach. Przeżyłem kilka sytuacji kiedy hamulec mi wpadł a nie nie bylem na torze tylko na drodze po kilku km dynamicznego przyśpieszania i hamowania. A skoro płyn się grzeje to i guma, z której zbudowane są przewody się nagrzewa a przez to rozciąga. Czy to rozciągnie jest na tyle duże w moim przypadku, że odczuję różnice? Druga opcja to klocki, koledzy z forum doradzają EBC red stuff - w tym wypadku tył i przód czy sam przód?

Link to comment
Share on other sites

moda na przewody w oplocie , wzieła sie ze sportu, a to dlatego że tam sie buduje całą instalację od początku i jest zwyczajnie łatwiej , bo nie ma dedykowanych zestawów, tylko trzeba robić po swojemu, jak sie zmienia setup asfalt/szuter trzeba czesto zmieniac i przewody ( długość) . Osobiscie uwazam, że zmiana samych przewodów jest symboliczna i pomijalna , mozliwe że u niektórych osób jest zwiększa sie czucie pedału hamulca :roll:

Link to comment
Share on other sites

Płyn już kupiłem - będę wymieniał,

co do przewodów to bym się zastanowił, płyn w układzie zawsze się nagrzewa, nawet kiedy hamujesz na parkingu.

 

niby od czego? chyba ze z 200 na tym parkingu hamujesz :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Z mojego doświadczenia to nic sie nie zmieni. Przewody gumowe też sa zbrojone, może nie stalą ale czymś co jest policzone pod to zastosowanie. Ja mam przewody goodride, wyglądają bardzo solidnie, wcześniej miałem black diamond i niestety były zbyt długie i jeden sie przetarł i strzelił. Te ostatnie były bez osłonki gumowej więc plecionka była na wierzchu. Sorki za ewentualne błędy bo pisze z tel, potem w domu poprawie jak coś :)

Link to comment
Share on other sites

chyba ze faktycznie nie masz co zrobic z piniedzmi i wszystko powymieniane na mocniejsze lepsze, i do pelni szczescia tylko to zostalo, to nie ma sie co ociagac. a swoja droga to powiem ci ze jeszcze lepsze beda stalowe rurki zamiast oplotu. tu nic nie bedzie pracowac temperaturowo.

Link to comment
Share on other sites

Guest Morgiana

hmmm... a nie wiedzieć czemu u mnie zmieniło... czuć wyraźną różnicę nawet w codziennym turlaniu się po mieście :roll:

Link to comment
Share on other sites

hmmm... a nie wiedzieć czemu u mnie zmieniło... czuć wyraźną różnicę nawet w codziennym turlaniu się po mieście :roll:

Jak przewody były już stare to różnica będzie nawet jak wymienisz na normalne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Morgiana

nie były stare właśnie, ale nie trzymały ciśnienia i co jakiś czas mi hamulec w podłogę próbował wpadać.

A teraz jest bajka :wink:

Ale namawiać nikogo nie będę.

Link to comment
Share on other sites

Guest Morgiana
miałeś

"miałaś"

 

hehe, dzięki :wink:

nawet nie zauważyłam, albo już przywykłam :roll:

 

Może miałeś przed wymianą przewodów zapowietrzone hamulce

 

miałaś, odpowietrzałaś, niezagotowywałaś i znowu lipa była... jakąś kiedyś teorie usłyszałam że to przez to że mam zaciski zmienione z przodu...

nie wiem, teraz jest dobrze, a wymieniałam przewody jakoś... hmm... w liściospadzie i od tamtej pory spokój i dużo wcześniej hamulec łapie.

 

Ale jak u kolegi jest wszystko ok i auto do normalnej jazdy używane to po co robić?

Jak działa wszystko to nie ma sensu psuć.

Link to comment
Share on other sites

Druga opcja to klocki, koledzy z forum doradzają EBC red stuff - w tym wypadku tył i przód czy sam przód?

Jeśli chodzi o nasze forum, to chyba raczej odradzają. Sam nie używałem EBC w Imprezie, ale powszechna opinia jest taka, że niezbyt dają radę. Postów już trochę masz, więc na pewno powinieneś wiedzieć, gdzie jest wątek "hamulcowy" :)

Link to comment
Share on other sites

Wie może ktoś gdzie namierzyć klocki FDS 1327 (FDS1333 są IC), ale nie mogę znaleźćprzodu.!

 

ktoś wie :wink: pw :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...