aston Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Na pierwszy rzut oka wybrałbym STI, ale Audi S4 z 2004 kosztuje koło 160tys zł czyli dużo tnaiej niż nowa Impreza, a silnik 4,2 litra V8 to jest coś jednka w S4 przeważnie pracuje automat, wiec to odbiera "trochę" przejemności z jazdy. No i tutaj sie pojawia pytanie: Co jest ważniejsze: a) przyjamność ze sportowej jazdy chęć posiadanie paraktycznego smaochodu do szybkiej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 takie RS4 z V8 to musi przeciez byc strasznie podsterowne? Podobno mimo wszystko nie jest tak tragicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Ciekawe, czy krzywa momentu jest podobna do tej w Hondach, czyli do 6k obr nic, a potem nagle dostaje kopa (przypominam, ze chodzi o wysokobrotowa V8ke)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 przypominam, ze chodzi o wysokobrotowa V8ke Podejrzewam, że moc jest rozwijana kulturalniej od np. STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Why? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Why? No, nie wiem z czego to wynika, ale przyjemniej się jeździ sześciocylindrową, dwulitrową beemką, niż podobnym czterocylindrowcem. Lepszy dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 hmmm no dobra, wlasnie przeczytalem na http://www.auto-motor-und-sport.de/d/84301 , ze ciagnie pieknie od samego poczatku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Why? No, nie wiem z czego to wynika, ale przyjemniej się jeździ sześciocylindrową, dwulitrową beemką, niż podobnym czterocylindrowcem. Lepszy dół. Kiedyś tak było - bez dyskusji. Dzisiaj, nowe wykręcone szóstki wolnossące mają coraz gorszy dół - np H6 do 4000 obrotów nie istnieje, a powyżej dostaje kopa jakby mu się turbo włączyło. Zaprzeczenie typowej szóstki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 No ale kupno nowego auta jest o niebo przyjemniejsze niż używki- przynajmniej dla mnie, to argument też jednak. Reszta chyba została napisana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Kiedyś tak było - bez dyskusji. Dzisiaj, nowe wykręcone szóstki wolnossące mają coraz gorszy dół - np H6 do 4000 obrotów nie istnieje, a powyżej dostaje kopa jakby mu się turbo włączyło. Zaprzeczenie typowej szóstki... A wszystko z nim w porządku? Bo to naprawdę dziwne. Jak było w Lagunie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Kiedyś tak było - bez dyskusji. Dzisiaj, nowe wykręcone szóstki wolnossące mają coraz gorszy dół - np H6 do 4000 obrotów nie istnieje, a powyżej dostaje kopa jakby mu się turbo włączyło. Zaprzeczenie typowej szóstki... A wszystko z nim w porządku? Bo to naprawdę dziwne. Jak było w Lagunie? Zdaje się, że "ten typ tak ma". Pisał o tym też kiedyś Bluetooth. Nie wiem z czego to wynika. I Passat i Vectra i Laguna były bardziej "klasycznymi" szóstkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Zdaje się, że "ten typ tak ma". Ulubione stwierdzenie krzysiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Ja wybrałbym STI 2.5 US, udi S4 z tym modelelm niema szans jezeli chodzi oczywiscie o osiągi. a jak w gre miałby echodzić WRX 2,0 to wybrałbym Audi aha i po paru razach jazdy S4 jest rzecz które mnie wkurza nie można wbijać za szybko biegów nie mówiąc o wrzucaniu bez odjęcia gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Ciekawe, czy krzywa momentu jest podobna do tej w Hondach, czyli do 6k obr nic, a potem nagle dostaje kopa (przypominam, ze chodzi o wysokobrotowa V8ke)... Chyba nie jezdziles mocna V8 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 takie RS4 z V8 to musi przeciez byc strasznie podsterowne? Jak to Azrael kiedyś napisał "Ryje przodem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Ciekawe, czy krzywa momentu jest podobna do tej w Hondach, czyli do 6k obr nic, a potem nagle dostaje kopa (przypominam, ze chodzi o wysokobrotowa V8ke)... Chyba nie jezdziles mocna V8 :wink: Jak narazie z wysoko obrotową V8 spotkałem się jak narazie tylko w Cadilacu STS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zx99 Opublikowano 25 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Dzieki za wszystkie spoatrzeżenia,w najbliższa środe,tj.2.11 oglądam nowa impreze więc bedę troche mądrzejszy.Muszę powiedziec że jadac S4 byłem pod wrażeniem 4.2 V8 344KM napęd quattro,naprawdę szacunek dla tego auta,tak się podjarałem że od razu chciałem go brać,ale bym sobie chyba nie wybaczył kupując S4 nie oglądając imprezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
treboo Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 a jak wyglada sprawa nowego S4 w porownaniu do WRX np. (cena) bo w stanach za S4 mozna kupic 2 WRXy a kupujac Sti zostaje Ci jeszcze dosc duzo kasy na tuning. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 A rozpatrywales moze kupno EVOVIII?Jakby nie bylo tez ciekawe autko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zx99 Opublikowano 25 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Misiek nie jest zły,nigdy nie jezdziłem,ale jak każdy wiele dobrego słyszałem.W porównaniu tym jest chyba najmniej urodziwy a w dodatku wyje jak odkurzacz w porównaniu z S4 a o STI nie mówiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Why? Bo nie jest to wyskoobrotowa V8'mka, a poza tym ma dwie turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Poniewaz bylo to dobre pare postow temu, to wydaje mi sie ze mowa byla o nowym rs4 i ta ma V8 N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się