marbed Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Witam, może ktoś mi pomoże bo nie wiem o co chodzi. Jadę po mieście, w korkach i nic, temperatura na kontrolce ani drgnie, cały czas na środku. Jak tylko zaczynam jechać szybciej niż 120(pow.3000obr/min.) wskazówka zaczyna wędrować w górę, aż do czerwonego. To samo jak jakiś dłuższy podjazd pod górę. Oczywiście jak tylko zaczyna zbliżać się do czerwonego zwalniam i wskazówka idzie szybko w dół. Dodam że układ chłodzenia jest chyba ok, płyn w górnej granicy normy, próbowałem odpowietrzać (wyczytałem, że trzeba korek odkręcić i uruchomić - jakieś bąble pojedyncze poszły ale nic poza tym). Sam nie wiem o co chodzi, jakby coś było nie tak to by się grzał stojąc w korku albo by nagrzewnica nie chodziła. Olej czysty poziom ok. Mechanik powiedział żebym poziom płynu sprawdził pod korkiem na chłodnicy, ale tam też jest ok. Nie wiem ale tak chyba nie powinien się zachowywać dobrze chłodzony silnik, choć producent w instr. pokazuje że to normalna skala(do czerwonego pola) ja tam nie chcę sprawdzać czy wejdzie na czerwone czy nie.. pomocy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Takie skoki nie są normalne :!: Przyczyn może być wiele ale najlepiej jak napiszesz jakie to auto aczkolwiek przez neta wiele pomocy nie uzyskasz. Dobry mechanik jest jedynym wyjściem. edit: doczytałem jakie auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 marbed, pisz do użytkownika JAKO to jest spec forumowy od zagazowanych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbed Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 To może znacie jakiegoś dobrego speca od forków w okolicy N. Sącza? I tak muszę zrobić duży przegląd. dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Sprawdź czy wiatraki się załączają. Ja miałem taką akcję, jak po naprawie nie podłączyli mi wiatraków. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 marbed :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Pisz do carfit-a, skoro szukasz koło nowego sącza. Dobrze pamiętam, reszto forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 antolll, już mu to napisałem na PW 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 jaki masz przebieg, ile na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 W moim dziadku reduktor od LPG potrafi dziwne rzeczy robić. Niby wszystko gra, a tu nie wiadomo skąd wchodzi wysoko temperatura. Co prawda mój reduktor ma już sporo kilometrów więc ma prawo grymasić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbed Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Lpg ma założone fabrycznie (tzn w salonie we włoszech) ma już przejechane na nim 200tyś. Zdaje sobie sprawe że to sporo. Na pewno jest to sprawa którą musi mechanik zobaczyć ale chciałem mieć jakiś punkt zaczepienia.. marbed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 marbed, albo termostat się nie do końca otwiera, albo masz zapchaną chłodnicę. Gaz za bardzo nic nie ma do tego, po prostu spróbuj czy na benzynie też sie tak dzieje, pewnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Może sam gaz do tego nic nie ma, ale reduktor potrafi płatać figle. Przecież woda przez niego płynie nie zależnie od tego czy jedziesz na benzynie czy gazie. Ja też mam na LPG ponad 200tyś. U mnie to na 100% reduktor. Fakt jest jeden, potrzebujesz dobrego mechanika i pokolei wykluczać przyczynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 też bym postawił na zawieszający się termostat,wyciągnij go i wsadź na przemian do wrządka a potem pod zimną wodę,zobaczysz czy się całkiem otwiera i zamyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Może sam gaz do tego nic nie ma, ale reduktor potrafi płatać figle. Przecież woda przez niego płynie nie zależnie od tego czy jedziesz na benzynie czy gazie. Ja też mam na LPG ponad 200tyś. U mnie to na 100% reduktor. Tak, przez reduktor woda płynie, i nic poza tym. Jak sie reduktor zapcha, to woda nie bedzie płynać, ale bedzie płynac przez nagrzewnice i chłodnice. Jak puści membrana to będzie woda wyciekać przez niego, więc będzie jej ubywać. Ale nie może się przez reduktor grzać. Chyba, że gaz dostaje sie do układu chłodzenia przez reduktor skutecznie go zapowietrzając, ale wtedy też i spalanie wzrosnie znacznie. Więc reduktor nic do tego nie ma ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbed Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 podpowiedzcie mi tylko gdzie szukać termostatu i jak go wyjąć do sprawdzenia dzięki marbed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Tak, przez reduktor woda płynie, i nic poza tym. Jak sie reduktor zapcha, to woda nie bedzie płynać, ale bedzie płynac przez nagrzewnice i chłodnice. tak pod warunkiem ze reduktro wpiety jest rownolegle a nie szeregowo z nagrzewnica a widzilem juz takie kwiatki pod maska :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbed Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 zaobserwowałem dość istotną rzecz, mianowicie jak włączam ogrzewanie na full to wskazówka temp. ani drgnie. :roll: może ktoś ma jakiś pomysł? pozdrawiam marbed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się