Skocz do zawartości

zagadka, skoki temperatury.


marbed

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, może ktoś mi pomoże bo nie wiem o co chodzi. Jadę po mieście, w korkach i nic, temperatura na kontrolce ani drgnie, cały czas na środku. Jak tylko zaczynam jechać szybciej niż 120(pow.3000obr/min.) wskazówka zaczyna wędrować w górę, aż do czerwonego. To samo jak jakiś dłuższy podjazd pod górę. Oczywiście jak tylko zaczyna zbliżać się do czerwonego zwalniam i wskazówka idzie szybko w dół. Dodam że układ chłodzenia jest chyba ok, płyn w górnej granicy normy, próbowałem odpowietrzać (wyczytałem, że trzeba korek odkręcić i uruchomić - jakieś bąble pojedyncze poszły ale nic poza tym). Sam nie wiem o co chodzi, jakby coś było nie tak to by się grzał stojąc w korku albo by nagrzewnica nie chodziła. Olej czysty poziom ok. Mechanik powiedział żebym poziom płynu sprawdził pod korkiem na chłodnicy, ale tam też jest ok. Nie wiem ale tak chyba nie powinien się zachowywać dobrze chłodzony silnik, choć producent w instr. pokazuje że to normalna skala(do czerwonego pola) ja tam nie chcę sprawdzać czy wejdzie na czerwone czy nie.. pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim dziadku reduktor od LPG potrafi dziwne rzeczy robić. Niby wszystko gra, a tu nie wiadomo skąd wchodzi wysoko temperatura. Co prawda mój reduktor ma już sporo kilometrów więc ma prawo grymasić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sam gaz do tego nic nie ma, ale reduktor potrafi płatać figle. Przecież woda przez niego płynie nie zależnie od tego czy jedziesz na benzynie czy gazie. Ja też mam na LPG ponad 200tyś. U mnie to na 100% reduktor. Fakt jest jeden, potrzebujesz dobrego mechanika i pokolei wykluczać przyczynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sam gaz do tego nic nie ma, ale reduktor potrafi płatać figle. Przecież woda przez niego płynie nie zależnie od tego czy jedziesz na benzynie czy gazie. Ja też mam na LPG ponad 200tyś. U mnie to na 100% reduktor.

Tak, przez reduktor woda płynie, i nic poza tym. Jak sie reduktor zapcha, to woda nie bedzie płynać, ale bedzie płynac przez nagrzewnice i chłodnice. Jak puści membrana to będzie woda wyciekać przez niego, więc będzie jej ubywać. Ale nie może się przez reduktor grzać. Chyba, że gaz dostaje sie do układu chłodzenia przez reduktor skutecznie go zapowietrzając, ale wtedy też i spalanie wzrosnie znacznie. Więc reduktor nic do tego nie ma ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przez reduktor woda płynie, i nic poza tym. Jak sie reduktor zapcha, to woda nie bedzie płynać, ale bedzie płynac przez nagrzewnice i chłodnice.

 

 

tak pod warunkiem ze reduktro wpiety jest rownolegle a nie szeregowo z nagrzewnica

 

a widzilem juz takie kwiatki pod maska :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...