Skocz do zawartości

Ta o RWD.


BartZ

Subaru i RWD, jestem na:  

113 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja też uważam że RWD w Subaru to lekka pomyłka, jak ktoś chce RWD niech sobie kupi Merca czy BMW i po sprawie, nie wiem jak Wam ale dla Mnie dziwacznie wygląda Subaru które jest przerobione do driftu ciągnące non stop tylko tyłem, tak brakuje im czegoś takiego co przez lata było wypracowane jako wizerunek Marki, jak będą powstawały takie pomysły to niedługo Subaru stanie się przednio napędowym autem z rzędowym 4 cylindrowym silnikiem podobnym do jakiegoś wschodniego brata, a tu chyba nie o to chodzi. Spójrzcie np. na Lancie mając tak piękne korzenie i historię Włosi ją najzwyczajniej zbezcześcili marnując to wszystko co było wypracowane przez lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zaznaczyłem zdecydowanie NIE, no bo takie powinno być Subaru czyli SAWD + Boxer + Świat bez ramek (i to już zbeszcześcili) + prosie na lusterku :twisted:

Co do samego projektu ToyoBaru to OK, ale powinna byc opcja z SAWD, wtedy marketingowcy by sobie pobadali co się w prawdziwym Subaru sprzedaje... Takie eksperymenty z marką nie zawsze w długim okresie czasu są korzystne.

 

Co do ekoterroryzmu - oni doprowadzą ten świat do zagłady :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos w PL SIP sprzedaje samochody FWD i nie slyszalem zeby byly jakies protesty pod siedziba.

 

Adaho, Jezeli to przyszle ToyoBaru bedzie dobrze zaprojektowane (czyli nie Impreza z wyjetymi przednimi poloskami i bez centralnego dyfra) to nie bedzie sie dalo z tego zrobic wersji AWD (przynajmniej nie prosto i tanim kosztem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zaznaczyłem zdecydowanie NIE, no bo takie powinno być Subaru czyli SAWD + Boxer + Świat bez ramek (i to już zbeszcześcili) + prosie na lusterku :twisted:

Co do samego projektu ToyoBaru to OK, ale powinna byc opcja z SAWD, wtedy marketingowcy by sobie pobadali co się w prawdziwym Subaru sprzedaje... Takie eksperymenty z marką nie zawsze w długim okresie czasu są korzystne.

 

Co do ekoterroryzmu - oni doprowadzą ten świat do zagłady :mrgreen:

 

 

@Adaho zakładamy SSMPNET (Stowarzyszenie SubaruManiaków Polujących na EkoTerrorystów?)

 

Samo powiedzenie że auto ma być RWD może być formą testu jakie będą głosy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekoligia ma tu malo do rzeczy. Przejscie na naped na jedna os (tylna) da minimalne zyski. Po prostu umieszczenie silnika i uklad skrzyni w Subaru jest naturalny dla samochodow RWD.

 

Ma bardzo dużo napęd na 1 oś = katalogowo mniejsza emisja CO2 do atmosfery z tych danych jest rozliczany producent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@Adaho zakładamy SSMPNET (Stowarzyszenie SubaruManiaków Polujących na EkoTerrorystów?)

 

 

oooo Tak :mrgreen::twisted:

 

Jezeli to przyszle ToyoBaru bedzie dobrze zaprojektowane (czyli nie Impreza z wyjetymi przednimi poloskami i bez centralnego dyfra) to nie bedzie sie dalo z tego zrobic wersji AWD (przynajmniej nie prosto i tanim kosztem).

 

To jest oczywiste :roll: , ale tradycja zobowiązuje :twisted:

A tak całkiem na poważnie, to jest chyba jasne, że ktoś to wszerz i wzdłuż przebadał, że takie auto ma sens pojawić się na rynku. Myślę, że to będzie taki wyjątek co potwierdza regułę :D , taki Segway w ofercie Subaru :wink:

 

Ekoligia ma tu malo do rzeczy.

 

Uwierz mi ma ONI są wszędzie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby Bóg popierał napęd na cztery koła to chodzilibyśmy na czworka

pawnie jak wszyscy od tego zaczynal i nie mysle ze jest tki swiety co by mu sie czasem teraz nie zdazalo :mrgreen::mrgreen::mrgreen: ksieza sa tego dowodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie dziwie takiemu trendowi na tym forum. Przykladowo na nasioc, najwiekszymi przeciwnikami malego coupe Subaru z napedem RWD sa wlasciciele Tribeki i OBK. Wypowiadaja sie w temacie o samochodzie, ktory ich w ogole nie interesuje i najprawdopodobniej nigdy nie zamierzaja kupic samochod tego typu. Podobnie jak wlasciciele ropniakow dyskutuja o samochodach sportowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie dziwie takiemu trendowi na tym forum. Przykladowo na nasioc, najwiekszymi przeciwnikami malego coupe Subaru z napedem RWD sa wlasciciele Tribeki i OBK. Wypowiadaja sie w temacie o samochodzie, ktory ich w ogole nie interesuje i najprawdopodobniej nigdy nie zamierzaja kupic samochod tego typu. Podobnie jak wlasciciele ropniakow dyskutuja o samochodach sportowych.

I tutaj się z Toba nie zgodze! To, że jezdze OBK nie ma znaczenia w moim przypadku. Subaru to......... I tutaj sobie wstaw to co pierwsze przychodzi Ci na mysl. Male cupe RWD z plejadami w godle jak najbardziej bedzie uzupelnieniem oferty, dla tych ktorzy potrzebuja fajnego wozidelka. Gorzej jak to bedzie nieodwracalny trend i o to chyba tutaj chodzi, żeby Subaru pozostalo Subaru. Czy jestem w targecie Subaru - TAK ale AWD z pierwsza litera w nazwie modelu I i rozszerzeniem na S ;) a co :)

A OBK zostanie dla zony :) takie postanowienie noworoczne :)

Musze się tylko pozbyc samochodu spod znaku H - i.... przekonac sztab (zone) do OBKa. Taki misternie uknuty plan. Macie na to jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaho, czyli widzisz ze nie jestes odbiorca tego przyszlego modelu. I w zwiazku z tym nie powinienes sie mieszac w jego konstrukcje. Twoje samochody nie straca AWD tylko dla tego ze Subaru zbuduje kolejny model tym razem z RWD. To tak jak by przyszli wlasciciele Subaru RWD podnosili krzyk ze obecni wlasciciele AWD powinni wyjac przednie polosie, bo to nie potrzebne, podnosi cene itd. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra przekonales mnie :)

RWD bedzie rozwazane jako trzecia ewentualnosc - na niedzielny lans pod placem zabaw :D

A co z tymi argumentami dla sztabu?

Na razie za OBK dla zony to:

- latwiej porzucic auto, bo wjezdza pod wiekszosc kraweznikow

- lepiej niż H radzi sobie w zimie

To za malo :o potrzebuje wiecej argumentow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z tymi argumentami dla sztabu?

U mnie wystarczyło posadzić za kierownicą jak była mokra nawierzchnia. O zachowaniu na śniegu nawet nie musiałem wspominać. Subaru przekonuje jazdą, inne argumenty są zbędne. Teraz muszę szukać Forka :o .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kobiety nie bardzo przekonasz samym faktem ze to czterolap. Chodzi o gabaryty. W niektorych przypadkach doceniane sa jak najwieksze ale ni koniecznie w przypadku auta. Mowiac ogolnie :mrgreen: Jak ktos potrafi wmowic kobiecie ze 10cm to 17cm to moze i potrafi przekonac odwrotnie ze 5m mozna zaparkowac latwiej niz jakies byle 4m. W obu przypadkach do rozmiarow mosi sie przyzwyczaic :mrgreen::mrgreen::mrgreen: 8) :roll: h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...