WRC fan Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Stało sie! Seb Loeb i Marcus Gronholm w przyszłym sezonie będą startować w jednym (Dream)Teamie za kierownicami prywatnych Citroenów Xsara WRC wystawianych przez team Oreca :!: Czyżby w przyszłym sezonie tytuł po raz pierwszy miał trafić do "prywaciarza" :?: :wink: http://autoklub.pl/index.php?page=508c7 ... 2&id=9514& Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Uoooo... :shock: A to się probiło... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 To są pobożne życzenia - niczym nie potwierdzone. Zobaczymy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 no jeśli tak to wyjdzie, to oznacza, że Cytryna wraca w sezonie 2006/2007 do rajdów. EDIT 10.10.2005.: wszystko jasne: Marcus Grönholm w Fordzie będzie smigał przez 2 sezony: http://www.autoklub.pl/index.php?page=5 ... 2&id=9546& Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 No właśnie - a nie mówiłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Marcus Grönholm w Fordzie będzie smigał przez 2 sezony: Szkoda, że nie w Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Obawiam sie że SWRT niebyłoby stać na zatrudnienie dwóch topowych kierowców, aczkolwiek fajnie by było :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 A Corona ani fajki już nie dają kasy na SWRT? A tak to KAAARJAAAAALA będzie na fordach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 A Corona ani fajki już nie dają kasy na SWRT? Może i dają, ale w sumie żaden zespół nie ma zatrudnionych dwóch najbardziej topowych kierowców, czyli jednak dość kosztuje zatrudnienie takowych :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Ale miał. Burns i Gronholm w Pugu. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Ale miał.Burns i Gronholm w Pugu. 8) ale kazał zerwać umowę Burnsowi z Nicorette, bo to nie było po myśli strategocznego sponsora, produkującego Malborasy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 A Martin i Gronholm to nie topowi kierowcy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 A Martin i Gronholm to nie topowi kierowcy? Topowi, choć nie dane im było tego pokazać za sterami 307 CC WRC , bo to nie najlepsze auto, zwłaszacza w odniesiniu do 206 WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 A Martin i Gronholm to nie topowi kierowcy? Racja Przez te wydarzenia z M.Parkiem jakoś umknął mi Martin :roll: Co nie zmienia faktu że Peugeot był/jest najbardziej majętnym zespołem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 o wyścigach: może będzie nowy puchar Kia Picanto z silnikiem 1.0 (ale będą emocje;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 puchar Kia Picanto Pono polski pilot poleci i na drzwiach od stodoły, a poza tym nieważne, CZYM się jeździ, ważne JAK... ale puchar Picanto to jednak jest perwersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 o wyścigach: może będzie nowy puchar Kia Picanto z silnikiem 1.0 (ale będą emocje;) ) chodzą plotki, że może być puchar mini w polsce, ale to nic pewnego jak na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Szkoda że w rajdach żaden nowy puchar sie nie kroi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 o wyścigach: może będzie nowy puchar Kia Picanto z silnikiem 1.0 (ale będą emocje;) ) Jeśli wózek będzie tani i będzie duża frekwencja, to może być całkiem wesoło pomimo mikrosilniczków. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 A Martin i Gronholm to nie topowi kierowcy? Dla mnie Martin nie jest i nigdy nie był topowym kierowcą. Zdecydowanie odstaje od Makinnena, Sainza, Burnsa, Gronholma, Solberga i Loeba. To są topowi kierowcy kilku ostatnich lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Dla mnie Martin nie jest i nigdy nie był topowym kierowcą Ale jeżdżąc Fordem radził sobie zupełnie nieźle... :roll: Natomiast zdecydowanie nie wyszedł mu ten transfer do Peugeota, bo - według mnie - zapowiadał się równie dobrze, jak Loeb... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Dla mnie Martin nie jest i nigdy nie był topowym kierowcą. Zobacz sobie że miał jak najbardizej dobre wyniki w Fordzie. Dojeżdżał bardzo wysoko i wygrał kilka rajdów do mistrzostw świata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Zobacz sobie że miał jak najbardizej dobre wyniki w Fordzie. Dojeżdżał bardzo wysoko i wygrał kilka rajdów do mistrzostw świata. Wygrał 5 rajdów w swojej karierze, z czego 3 z tych zwyciestw było troche przez przypadek, a troche w prezencie. "Dobre" wyniki to za malo, zeby uznac kogos za topowego kierowce. Z tym dojezdzaniem tez bywalo roznie... Najwazniejsze sukcesy (w skrocie, bo nie chce nikogo zanudzic): 1998: 9-ty w Anglii (Toyota) 1999: 5-ty w Grecji (Toyota) 2000: 6-ty na Cyprze (Toyota) 2001: 5-ty w Finlandii (Subaru) 2002: 2-gi w Anglii (Ford) 2003: 1-szy w Grecji i Finlandii (Ford) 2004: 1-szy w Meksyku, Francji, Hiszpanii (Ford) 2005: 2-gi w Szwecji 3-ci w Meksyku i na Cyprze (Pug) Utrzymuje moje zdanie - tak naprawde poza sezonem 2004 MM niewiele pokazal. Jego wyniki przez ostatnie 8 lat rajdow nie swiadcza o tym, ze jest topowym kierowca, powiedzialbym raczej, ze jezdzi bardzo nierowno (glownie slabo) co dla zespolu fabrycznego jest fatalne. Dla mnie jest to poziom Rovanperry, Loixa, Schwarza - kierowcow z duzym doswiadczeniem w MS i slabymi wynikami. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Dla mnie jest to poziom Rovanperry, Loixa, Schwarza - kierowcow z duzym doswiadczeniem w MS i slabymi wynikami. Hmmm... to brzmi juz bardziej przekonujaco... :roll: Ale ja mimo wszystko chcialbym go zobaczyc w innym samochodzie, ktory mu przypasuje (=nie bedzie marudzil, ze cos jest ciagle nie tak)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 IMO co do Rovanperry sie mocno mylisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.