Wito Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Witam ponownie Prosze o opinie czy do 2 litrowego silnika skrzynia z 2.5 litrowego STI do dobry pomysł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 napewno tak 6mt to pancerna skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Witam ponownie Prosze o opinie czy do 2 litrowego silnika skrzynia z 2.5 litrowego STI do dobry pomysł ? Jaka jednostka i jaka skrzynia :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 6mt to pancerna skrzynia Pancerna tak - ale skrzynie od 2.5l maja chyba troche jednak inaczej zestopniowane biegi niz te od 2l Co moze byc troche bez sensu przy 2l silniku. Chyba, ze nam dluzsze biegi nie przeszkadzaja z jakiegos powodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Witam ponownie Prosze o opinie czy do 2 litrowego silnika skrzynia z 2.5 litrowego STI do dobry pomysł ? Jaka jednostka i jaka skrzynia :?: jakies zestawienie nie bedzie pasowalo ?? np wrx silnik do 6mt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Hmm silnik ej20 z wrx zakuty, skrzynia 6mt z sti 2006 z dccd. kolega AMI mówi ze moze być to bez sensu z powodu innych przełożeń i straci auto na dynamice... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 moze być to bez sensu z powodu innych przełożeń i straci auto na dynamice... W stosunku do skrzyni od modelu 2l. Inna sprawa, ze i tak sa rozne modele skrzyn o roznych przelozeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Patrzę na tabelkę i wychodzi na to, że przy 6MT z 2.5l, 5-ty i 6-ty bieg mają trochę dłuższe przełożenia, ale tak jak AMI mówi, skrzynie są różne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Eee, to jesli to ma byc tylko roznica na 5 i 6tym biegu, to chyba jednak nie ma sie o co trzepac tak bardzo, jak sadzilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 kolega AMI mówi ze moze być to bez sensu z powodu innych przełożeń i straci auto na dynamice... Ale i tak biegi 1-5 są krótsze niż te w 5MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 aa czyli tragedii nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Hmm silnik ej20 z wrx zakuty, skrzynia 6mt z sti 2006 z dccd. kolega AMI mówi ze moze być to bez sensu z powodu innych przełożeń i straci auto na dynamice... będziesz potrzebował kilka gadzetów, jak skrzynia, wał, dyfer, półosie, lewarek kpl., gałka, mieszek, ramka, tylne zwrotnice + hamulce (chyba że chcesz drutowac z półosiami ) koło zamachowe, sprzegło, sterownik do dyfrów jak skrzynia z DCCD, + robocizna, jak nie jesteś przygotowany na 15k to sobie odpuść :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Ale i tak biegi 1-5 są krótsze niż te w 5MT Pewnie tak - ale dyfer ma dluzsze przelozenie sporo (zalezy od modelu, bo byly tez klasyki z 3.9 i ale biegi mialy krotsze dla odmiany) - trzebaby raczej policzyc calosciowo przelozenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 konieczne jest koło zamachowe i sprzęgło bo słyszałem ze niekoniecznie ? i tylne zwrotnice ? i co z hamulcami bo dopiero co wsadziłem brembo oro i ferodo ds2500 ;/ mają przejechane jakies 50 km Mówie o przodzie tył seria wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 konieczne jest koło zamachowe i sprzęgło bo słyszałem ze niekoniecznie ? i tylne zwrotnice ? i co z hamulcami bo dopiero co wsadziłem brembo oro i ferodo ds2500 ;/ mają przejechane jakies 50 km życzę szcześcia :roll: -- 16 sty 2011, o 00:34 -- Ale i tak biegi 1-5 są krótsze niż te w 5MT Pewnie tak - ale dyfer ma dluzsze przelozenie sporo (zalezy od modelu, bo byly tez klasyki z 3.9 i ale biegi mialy krotsze dla odmiany) - trzebaby raczej policzyc calosciowo przelozenie. w STI > były dwa przełozenia 3,54 i 3,9 i w zależnosci od środkowego dyfra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Carfit - to teraz ja dopytam, bo chcialbym miec jasnosc, czego ma to "szczescie" dotyczyc? Tzn. konkretnie zapytam o sprzeglo/kolo zamachowe. Przegladajac kiedys google w temacie wyszlo na to, ze mozna zalozyc sprzeglo/zamach od 5mt - ale rozrusznik potrzeba wtedy zalozyc od 5mt takze. Mam rozumiec, ze tak nie jest? -- sobota, 15 sty 2011, 22:35 -- w STI > były dwa przełozenia 3,54 i 3,9 i w zależnosci od środkowego dyfra A fakt - o tym to zapomnialem nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Ale i tak biegi 1-5 są krótsze niż te w 5MT Pewnie tak - ale dyfer ma dluzsze przelozenie sporo (zalezy od modelu, bo byly tez klasyki z 3.9 i ale biegi mialy krotsze dla odmiany) - trzebaby raczej policzyc calosciowo przelozenie. Uprościłem, ale chodziło mi o całościowe przełożenie i maksymalne prędkości uzyskiwane na poszczególnych biegach w 5MT i 6MT. Te w 6MT są wyraźnie niższe do 5 włącznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Tak na szybko porównałem skrzynię z WRX 2002 i STi 2.5l 2005 US. Wychodzi mi z obliczeń (całościowe przełożenie), że 1 bieg jest krótszy w 5MT, 2-5 krótsze w 6MT, szóstka trochę krótsza niż piątka w WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 No to by wychodzilo na to, ze jednak sie mylilem. Kwestia zatem pozostaje jedynie koszt takiej operacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 a czy sensownym posunieciem jest wzmocnienie skrzyni 5mt czy jest wogole na to jakis sposob kiedys w 4t widzialem wklad wzmacniajacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 To jak w końcu z tym sprzęgłem i zamachem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 To jak w końcu z tym sprzęgłem i zamachem ? tak jak napisałem, nowe koło zamachowe + sprzegło 240mm + wysprzeglik i -- 16 sty 2011, o 01:00 -- kiedys w 4t widzialem wklad wzmacniajacy jest takie coś , które wytrzymuje tyle co nic :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 A mógłbyś mi wytlumaczyć o co chodzi z tymi zwrotnicami ? bo mówisz o tyle a nie o przodzie ? i co to znaczy drutować z półosiami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 A mógłbyś mi wytlumaczyć o co chodzi z tymi zwrotnicami ? bo mówisz o tyle a nie o przodzie ? i co to znaczy drutować z półosiami ? Ten kto Ci to będzie robił , powinien to wiedzieć :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Masz racje, pewnie będzie wiedział, dziekuje Ci za pomoc odnosnie gratów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się