Skocz do zawartości

2 litrowa jednostka i skrzynia od 2.5 litra ?!


Wito

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie :)

 

Prosze o opinie czy do 2 litrowego silnika skrzynia z 2.5 litrowego STI do dobry pomysł ?

Jaka jednostka i jaka skrzynia :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm silnik ej20 z wrx zakuty, skrzynia 6mt z sti 2006 z dccd. kolega AMI mówi ze moze być to bez sensu z powodu innych przełożeń i straci auto na dynamice...

 

będziesz potrzebował kilka gadzetów, jak skrzynia, wał, dyfer, półosie, lewarek kpl., gałka, mieszek, ramka, tylne zwrotnice + hamulce (chyba że chcesz drutowac z półosiami ) koło zamachowe, sprzegło, sterownik do dyfrów jak skrzynia z DCCD, + robocizna, jak nie jesteś przygotowany na 15k to sobie odpuść :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konieczne jest koło zamachowe i sprzęgło bo słyszałem ze niekoniecznie ? i tylne zwrotnice ? i co z hamulcami bo dopiero co wsadziłem brembo oro i ferodo ds2500 ;/ mają przejechane jakies 50 km

 

życzę szcześcia :roll:

 

-- 16 sty 2011, o 00:34 --

 

Ale i tak biegi 1-5 są krótsze niż te w 5MT

 

Pewnie tak - ale dyfer ma dluzsze przelozenie sporo (zalezy od modelu, bo byly tez klasyki z 3.9 i ale biegi mialy krotsze dla odmiany) - trzebaby raczej policzyc calosciowo przelozenie.

 

w STI > były dwa przełozenia 3,54 i 3,9 i w zależnosci od środkowego dyfra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit - to teraz ja dopytam, bo chcialbym miec jasnosc, czego ma to "szczescie" dotyczyc?

Tzn. konkretnie zapytam o sprzeglo/kolo zamachowe.

 

Przegladajac kiedys google w temacie wyszlo na to, ze mozna zalozyc sprzeglo/zamach od 5mt - ale rozrusznik potrzeba wtedy zalozyc od 5mt takze.

Mam rozumiec, ze tak nie jest?

 

-- sobota, 15 sty 2011, 22:35 --

 

w STI > były dwa przełozenia 3,54 i 3,9 i w zależnosci od środkowego dyfra

 

A fakt - o tym to zapomnialem nawet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale i tak biegi 1-5 są krótsze niż te w 5MT

 

Pewnie tak - ale dyfer ma dluzsze przelozenie sporo (zalezy od modelu, bo byly tez klasyki z 3.9 i ale biegi mialy krotsze dla odmiany) - trzebaby raczej policzyc calosciowo przelozenie.

Uprościłem, ale chodziło mi o całościowe przełożenie i maksymalne prędkości uzyskiwane na poszczególnych biegach w 5MT i 6MT. Te w 6MT są wyraźnie niższe do 5 włącznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak w końcu z tym sprzęgłem i zamachem ? :(

 

tak jak napisałem, nowe koło zamachowe + sprzegło 240mm + wysprzeglik i

 

-- 16 sty 2011, o 01:00 --

 

kiedys w 4t widzialem wklad wzmacniajacy

 

jest takie coś , które wytrzymuje tyle co nic :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mógłbyś mi wytlumaczyć o co chodzi z tymi zwrotnicami ? bo mówisz o tyle a nie o przodzie ? i co to znaczy drutować z półosiami ?

 

Ten kto Ci to będzie robił , powinien to wiedzieć :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...