kubanow Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 wczoraj sprawdzałem zawieszenie na szarpakach bo mi stuka coś w zawieszeniu na dołkach (okazały się do wymiany tulejki drążka stabilizatora) ale oprócz tego coś mi się urwało z tyłu przy zawieszeniu powiedzcie co to jest bo nie mam pojęcia i diagnosta też nie widział auto oprócz w/w stuków od drążka stabilizatora zachowuje się normalnie na drodze nie jest to związane przypadkiem z z hill holderem? czy mogę z takim czymś jeździć no i jak to naprawić Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jeżeli masz xenony to urwałeś czujnik od ich poziomowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jeżeli masz xenony to urwałeś czujnik od ich poziomowania. xenony mam ale nie zauważyłem żeby krzywo świeciły jeśli to czujnik od xenonów to czy wystarczy że to przyspawam czy trzeba jeszcze będzie coś ustawiać/poziomować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 jeszcze jeden czujnik jest z przodu. Przyspawać, jest to jakaś alternatywa ale w to samo miejsce. Jeżeli zrobisz w/w operację warto podjechać na stacje/warsztat i zobaczyć czy masz światła dobrze ustawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jeżeli masz xenony to urwałeś czujnik od ich poziomowania. xenony mam ale nie zauważyłem żeby krzywo świeciły jeśli to czujnik od xenonów to czy wystarczy że to przyspawam czy trzeba jeszcze będzie coś ustawiać/poziomować Bo nie będa krzywo świeciły tylko wyżej/niżej lub w sam raz w zależności w jakiej pozycji zostało ramię tego korektora. Sprawdź ręcznie czy korektor się porusza, bo może się zatarł i dla tego pękło. Jak chodzi to przyspawaj w to samo miejsce na wahaczu i ewntualnie wyreguluj swiatła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ted58 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Pozwolę sobie wznowić temat, szukam alernatywnego rozwiązania z wymianą czujnika. Nowy kosztuje ok 500,- więc pytam czy ktoś już miał do czynienia z jakimś alternatywnym rozwiązaniem ? np przeóbką na ręczne regulowanie lub zamianę na czujnik od innego auta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Odpal światła, skieruj auto na ścianę, wsiądź do bagażnika i patrz przez przednią szybę. Jeżeli światła obniżą się (zaledwie po ok 3-5 sekundach powinieneś zaobserwować ruch świateł) tzn. że czujnik działa. W ten sposób możesz sprawdzić jakieś alternatywne rozwiązania Na stronie subarak.pl masz taki łącznik za 129 zł Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez slim2102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się