Skocz do zawartości

...Kupno :]


BeNeK123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem tu nowy i na samym początku chce wszystkich gorąco przywitać ! Obecnie jeżdżę Mitsubishi Galant'em z 95 roku z silnikiem 1.8 140km 16v , Jestem z niego zadowolony , zero problemów i wgl. wszystko ok , ale ma jeden minus .... Jest dość wolny około 9,0 sec do 100 :]

I myślę nad zmianą go na coś z napędem na 4 łapki i mocniejszym silnikiem . Pierwotnie myślałem aby kupić galanta e88a dla nie zorientowanych jest to galant 7g z stałym napędem 4x4 [50%/50%] i 4WS oraz silnikiem 2.5 v6 170 HP Niestety te samochody są w prawie nie do dostania ,na forum mitsumaniaki [do którego należę] jest ich (jeśli się nie mylę) to 5 sztuk , więc jest to bardzo mało i żadem mitsumaniak nie chce się ich pozbyć , więc myślę nad zakupem Subaru Legacy I 2.0 turbo 4x4 . Samochód może nie jest naj piękniejszy ale rekompensuje to osiągami i trakcją ... W porównaniu do mojego galanta to pocisk :twisted: :twisted: :twisted:

Jak myślicie Czy takie Legacy jest warte kupna, czy często się psuje ,jakie są koszty eksploatacji, i ile mniej więcej może kosztować remont silnika ale żeby zrobił to ktoś z głową i ''pomyślunkiem'' Domyślam się Ze legacy przy ostrej jeździe może sporo spalić i licze się z tym ... :wink: . Bardzo bym Was prosił o jakieś sensowne rady . Z góry wielkie dzięki, Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subarak jest wypas, kupuj i się nie zastanawiaj, tyle tylko że turbo pali sporo a 2,0 bez turbo na pewno nie jest pociskiem. trakcja ideał :) ma oczywiście swoje wady jak każde auto ale wszystko można mu wybaczyć :)

 

a co do "pociskowości" to niech wypowiedzą się użytkownicy turbo, gt, h6 i specB :)

 

dla mnie istotną wadą jest brak możliwości złożenia tylnej kanapy w sedanie...

po zakupy do "ikei" jezdze dużo mniejszą mazdą 2 :) bo do subaraka nic nie wchodzi ;)

 

a galant nie jest przypadkiem wiekszy od legaca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subarak jest wypas, kupuj i się nie zastanawiaj, tyle tylko że turbo pali sporo a 2,0 bez turbo na pewno nie jest pociskiem. trakcja ideał :) ma oczywiście swoje wady jak każde auto ale wszystko można mu wybaczyć :)

 

a co do "pociskowości" to niech wypowiedzą się użytkownicy turbo, gt, h6 i specB :)

 

dla mnie istotną wadą jest brak możliwości złożenia tylnej kanapy w sedanie...

po zakupy do "ikei" jezdze dużo mniejszą mazdą 2 :) bo do subaraka nic nie wchodzi ;)

 

a galant nie jest przypadkiem wiekszy od legaca?

 

drZ Tu chyba chodzi o Legacy I czyli 89-94r.... Kanapa się składa i jest to samochód większy od Legacy II i III - bo "kwadratowszy" :mrgreen:

 

BeNeK123 Warte jest kupna i jak nie zepsujesz to się raczej nie psuje :D Ale to samochody >15 letnie więc może sie zdarzyć to i owo...

Jest zresztą teraz jeden taki biały do sprzedania viewtopic.php?f=15&t=137369&start=0 - a ja nad sprzedażą swojego się ponownie zastanowię jak przypłynie OBK czyli za jakieś 2 miesiące.

 

Pozdrowienia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru Legacy I 2.0 turbo 4x4 .

 

sorki nie zauważyłem "I" w pytaniu kolegi, ale model z 93 miał kiedyś mój tata z silnikiem 2,2 w kombi.

super maszyna to była, myślę że bardziej niezawodna niż nowsze wersje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi :] Ja jak już sprzedam gala to będę szukał tylko legacy sedan , bo kombi bez urazy ale jest nie ładne , ten tył mi się nie podoba , w sumie legacy sedan też z TYŁU nie jest za ładny ale przód mi się bardzo podoba ;) Mam pytanie , po co jest ten wlot na masce jak tam ICKA nie ma :D ? Bo w imprezach 94 wzwyż jest wlot bo tam jest intercooler a tu jak by nie było , być może się mylę ale..... Powiedzcie mi jeszcze jak to jest z remontami silników bokser , bo osobiście ja jak bym zakupił subaraka to pojeździł bym z miesiąc , poszalał a potem odstawił do remontu żeby ''bumbum'' dłużej pochodził i żebym się nie martwił że zaraz coś strzeli na wysokich obrotach :] A po remoncie jak wiadomo trzeba silnik dotrzeć najlepiej przez pierwsze 2000 km nic powyżej 3000obr/min czyli zero szaleństwa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak już sprzedam gala to będę szukał tylko legacy sedan

Powodzenia, 70% produkcji to kombiaki :mrgreen:

 

w sumie legacy sedan też z TYŁU nie jest za ładny ale przód mi się bardzo podoba

Przody są w obu takie same.

 

po co jest ten wlot na masce jak tam ICKA nie ma

Jest IC, ale wodny - kurnika rzeczywiście nie potrzebuje, ale raz, że wygląda to lepiej, a dwa jest tam poprowadzony nadmuch z kominem na turbinę - w seryjnym aucie niepotrzebny, ale to zdaje się pozostałość po wymogach z homologacji rajdowych.

 

Powiedzcie mi jeszcze jak to jest z remontami silników bokser , bo osobiście ja jak bym zakupił subaraka to pojeździł bym z miesiąc , poszalał a potem odstawił do remontu żeby ''bumbum'' dłużej pochodził i żebym się nie martwił że zaraz coś strzeli na wysokich obrotach :]

Jak silnik jest na seryjnym doładowaniu, nie brakowało mu nigdy oleju, to raczej jest to bardzo pancerna konstrukcja (mowa Legacy I GT) i nie do zabicia, choć oczywiście zakatować zawsze można ;) Jest u nas kilka warsztatów ogarniających temat - nie będzie problemów, tylko po co się narażać na niepotrzebne koszta jak wszystko działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia, 70% produkcji to kombiaki :mrgreen:

 

Na alledrogo są na razie 2 sedany i kombiak :] mówie tu o ''turbo doładowańcach''

 

 

Przody są w obu takie same.

No wiem ^^ ale jakoś ten tył w obu wersjach do mnie nie przemawia , ale ten dzwięk silnika , trakcja i przyspieszenie to rekompensuje w 10000%

 

Jak silnik jest na seryjnym doładowaniu, nie brakowało mu nigdy oleju, to raczej jest to bardzo pancerna konstrukcja (mowa Legacy I GT) i nie do zabicia, choć oczywiście zakatować zawsze można ;) Jest u nas kilka warsztatów ogarniających temat - nie będzie problemów, tylko po co się narażać na niepotrzebne koszta jak wszystko działa?

 

No wiem , ale skąd wiesz czy poprzedni właściciel na czas zmieniał olej i czy dbał albo czy zarzynał silnik w takim typie samochodów to często sie zdarza , Jeśli dorobię się subaryny do będę o nią tak dbał ze hoho :] Nie mógł bym nie dbać o takie cudo , w moim galu olej zmieniam co średnio 6-7 tys , bo mam go pod dostatkiem , przed domem stoją dwie, 208litrowe beczki castrola silnikowego 10w40, 100l hydraulicznego i ok 70 do skrzyni i mostów , więc subarynka będzie zawsze miała zmieniane wszystko na czas a nawet wcześniej :D

 

Mam jeszcze jedno pytanko... Kupując Subaru Imreze GC 2.0 4x4 bez turbo , to da się ją 'zaturbic'' bez zmian w silniku , czy seryjny silnik zniesie bez wysiłku moce rzędu 200-250hp ?

Bo kupując oryginalną Impreze z turbo GT w 90% te troszkę tańsze są za jeżdżone i zmęczone życiem :] jakie jest wasze zdanie w tej sprawie ?? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale skąd wiesz czy poprzedni właściciel na czas zmieniał olej i czy dbał albo czy zarzynał silnik w takim typie samochodów to często sie zdarza

Jak padnie to będziesz się martwił :) Najprościej pójść kupić takie auto z kimś, kto ma podobne - będzie wiedział co nie tak pracuje - w końcu kilka osób ma tu na forum takie legasie.

 

castrola silnikowego 10w40

Nie wiem czy do upalania będzie to najszczęśliwszy wybór, trzeba by podpytać naszych upalaczy antycznych GT.

 

Kupując Subaru Imreze GC 2.0 4x4 bez turbo , to da się ją 'zaturbic'' bez zmian w silniku

Jasne, po prostu wywalasz stary silnik, wiązkę elektryczną i komputer i wstawiasz nowe + kilka drobiazgów typu belka pod silnik, skrzynia biegów. W starym silniku nie ma potrzeby grzebać :mrgreen:

 

czy seryjny silnik zniesie bez wysiłku moce rzędu 200-250hp

Seryjny Turbo tak (choć pytanie kiedy padnie sprzęgło albo drugi bieg w skrzyni jak dobijesz do 250KM). Seryjny zaturbiony wolnossący też... tylko nie wiadomo ile minut :mrgreen:

 

Bo kupując oryginalną Impreze z turbo GT w 90% te troszkę tańsze są za jeżdżone i zmęczone życiem :] jakie jest wasze zdanie w tej sprawie ??

Kupując używaną imprezę miej drugie tyle kasy na ewentualne naprawy, jak trafisz w dobry egzemplarz to będzie więcej na paliwo ;) I tak naprawdę nie wiesz czy auto droższe będzie mniejszą bombą niż to tańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...