Skocz do zawartości

BeNeK123

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Na razie Mitsubishi Galant 1.8 16v 140 km

Osiągnięcia BeNeK123

0

Reputacja

  1. BeNeK123

    ...Kupno :]

    Na alledrogo są na razie 2 sedany i kombiak :] mówie tu o ''turbo doładowańcach'' No wiem ^^ ale jakoś ten tył w obu wersjach do mnie nie przemawia , ale ten dzwięk silnika , trakcja i przyspieszenie to rekompensuje w 10000% No wiem , ale skąd wiesz czy poprzedni właściciel na czas zmieniał olej i czy dbał albo czy zarzynał silnik w takim typie samochodów to często sie zdarza , Jeśli dorobię się subaryny do będę o nią tak dbał ze hoho :] Nie mógł bym nie dbać o takie cudo , w moim galu olej zmieniam co średnio 6-7 tys , bo mam go pod dostatkiem , przed domem stoją dwie, 208litrowe beczki castrola silnikowego 10w40, 100l hydraulicznego i ok 70 do skrzyni i mostów , więc subarynka będzie zawsze miała zmieniane wszystko na czas a nawet wcześniej Mam jeszcze jedno pytanko... Kupując Subaru Imreze GC 2.0 4x4 bez turbo , to da się ją 'zaturbic'' bez zmian w silniku , czy seryjny silnik zniesie bez wysiłku moce rzędu 200-250hp ? Bo kupując oryginalną Impreze z turbo GT w 90% te troszkę tańsze są za jeżdżone i zmęczone życiem :] jakie jest wasze zdanie w tej sprawie ??
  2. BeNeK123

    ...Kupno :]

    Dzięki za odpowiedzi :] Ja jak już sprzedam gala to będę szukał tylko legacy sedan , bo kombi bez urazy ale jest nie ładne , ten tył mi się nie podoba , w sumie legacy sedan też z TYŁU nie jest za ładny ale przód mi się bardzo podoba Mam pytanie , po co jest ten wlot na masce jak tam ICKA nie ma ? Bo w imprezach 94 wzwyż jest wlot bo tam jest intercooler a tu jak by nie było , być może się mylę ale..... Powiedzcie mi jeszcze jak to jest z remontami silników bokser , bo osobiście ja jak bym zakupił subaraka to pojeździł bym z miesiąc , poszalał a potem odstawił do remontu żeby ''bumbum'' dłużej pochodził i żebym się nie martwił że zaraz coś strzeli na wysokich obrotach :] A po remoncie jak wiadomo trzeba silnik dotrzeć najlepiej przez pierwsze 2000 km nic powyżej 3000obr/min czyli zero szaleństwa
  3. BeNeK123

    ...Kupno :]

    Witam! Jestem tu nowy i na samym początku chce wszystkich gorąco przywitać ! Obecnie jeżdżę Mitsubishi Galant'em z 95 roku z silnikiem 1.8 140km 16v , Jestem z niego zadowolony , zero problemów i wgl. wszystko ok , ale ma jeden minus .... Jest dość wolny około 9,0 sec do 100 :] I myślę nad zmianą go na coś z napędem na 4 łapki i mocniejszym silnikiem . Pierwotnie myślałem aby kupić galanta e88a dla nie zorientowanych jest to galant 7g z stałym napędem 4x4 [50%/50%] i 4WS oraz silnikiem 2.5 v6 170 HP Niestety te samochody są w prawie nie do dostania ,na forum mitsumaniaki [do którego należę] jest ich (jeśli się nie mylę) to 5 sztuk , więc jest to bardzo mało i żadem mitsumaniak nie chce się ich pozbyć , więc myślę nad zakupem Subaru Legacy I 2.0 turbo 4x4 . Samochód może nie jest naj piękniejszy ale rekompensuje to osiągami i trakcją ... W porównaniu do mojego galanta to pocisk :twisted: Jak myślicie Czy takie Legacy jest warte kupna, czy często się psuje ,jakie są koszty eksploatacji, i ile mniej więcej może kosztować remont silnika ale żeby zrobił to ktoś z głową i ''pomyślunkiem'' Domyślam się Ze legacy przy ostrej jeździe może sporo spalić i licze się z tym ... :wink: . Bardzo bym Was prosił o jakieś sensowne rady . Z góry wielkie dzięki, Pozdro !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...