oliwer78 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Nie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek75 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Moze tu http://www.cars101.com/recalls.html#impreza cos znajdziecie na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Moj jeden 04 STI zrobil 118 tys mil (wow) zanim opadl. Natomiast moj 2007 STI padl przy 18 tys mil ). Wowczas serwsiy roily sie od rocznikow 2007 i 2008 STI, a Subaru generalniu odnotowalo sporo problemow jakosciowych.05 Forester XT wytrzymal 130 tys mil, a 05 Subaru GT automat wytrzymal 66 tys mil, a potem drugie 65 tys mil. Najmniejszy przebieg widzialem 4100 w 07 STI z silnikiem do wymiany. Od 2008 nawt nie patrze w kierunku STI i wszystkiego co ma 2.5T. Jezeli mialbym kupic STI, to bylby to 2005 z 8 bitowym kompem i dalbym zakuc sinik. Tell me more about 2.5 ). Czy te wszystkie auta mialy ta sama usterke? Czy rozne problemy? Ten sam sposob uzytkowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 i experta komentatora 8) Komentowaniem na forum zajmuję się od prawie siedmiu lat, a i z EJ25 mam od pięciu lat do czynienia w różnych postaciach, ale aż takiego szerokiego spektrum przypadków nie zaliczyłem 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 dla mnie 2.5 w subaru to jak 1.6 w wrc - zmiana na gorsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 ...mnie dziwi w tym silniku m.in problem z obrywaniem sie smoków w misce olejowej, problem znany, wielokrotnie nastręczajacy niemałych problemów, jednak łatwy do zniwelowania. smok jako część kosztuje cirka 150pln, poprawienie go, czyli wzmocnienie newralgicznego punktu to "żaden" koszt w aspekcie zatartego motoru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 2.5 jest super. Ja jestem zachwycony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Przemeq, heheheheh brawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredny Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 2.5 jest super. Ja jestem zachwycony. Tu się chyba o seryjne rozchodzi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się