Skocz do zawartości

lozimski

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    SUBARU IMPREZA STI NEW 2008

Osiągnięcia lozimski

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Co ile zmieniasz kolego ten olej co 3700m ? \
  2. Re lukciosti Dzieki za linka http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=135198&p=1092817&hilit=uszczelka+2%2C5l#p1092817 Ktos tam napisal ze silniki czesto padaja po dlugich trasach, u mnie bylo to dokladnie na dlugie trasie po europie najpierw padla swieca... To je wymienili na grawarancji po dlugich negocjacjach, ale juz auto juz nigdy nie jezdzilo jak wczesniej... Odezwe sie po tym remoncie i opowiem.
  3. Witam ! od 12.2008 jestem wlascicielem SUBARU IMPREZA STI, KUPIONYM nowym w salonie w UK. od 09.2010 pojawily sie problemy z przerywaniem silnika ktory opisalem tutaj http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=136486&view=unread#unread Dzis juz moge powiedziec wiecej gdyz wczoraj (po 3 miesiacach oczekiwania) odebralem informacje z Subaru Warranty Europe ze moja reklamacja zostala przyjeta. Po telefonie do dealera okazalo sie ze silnik po 20tysiacach mil sie po prostu zatarl. Auto bylo eksploatowane w 99% na trasach, glownie po europie , autostrady bez przeciazen, stale 3-4 tys obrotow. Okazalo sie ze beda wymieniac blok, tloki , glowice i pare innych czesci... Zdziwil mnie fakt ze plac serwisu do ktorego jezdze na ogol stal pusty, teraz byl pelny od nowych (roczniki 2008, 2009, 2010) STI, wszystkie staly bez silnikow,a po zapytaniu mechanika czy te tez na to choruja powiedzial - podobnie;). Chcialem sie zapytac czy Wy tez doswiadczacie problemy z nowymi jednostakami 2.5 T? slyszalem ze w USA wycofali je z rynku : http://www.autoblog.com/2008/04/07/subaru-issues-stop-sale-on-all-models-equipped-with-turbod-2/ A w internecie az sie roi od problemow z tymi silnikami.
  4. Witam Serdecznie ponownie, no i problem dalej wystepuje bylem juz w dwoch autoryzowanych serwisach, powiedzieli mi ze podlaczyli tester i wszystko ok, a oni nie maja procedur na wymiane czesci jesli ECU nie pokazuje bledow, auto coraz bardziej szarpie miedzy 2-3 tys km, do tego pali okolo 30% paliwal. Dodatkowy problem to taki ze mieszkam w Angli, a auto jest na gwarancji i nie weim co zrobic. Czy kupic cewke i wymienic samemu? Czy tez moze jest to inny problem- slyszalem ze taki objawy sa przy braku luzu zaworowego, ale nie wiem czy w moim modelu 09 jest hydrulika.?
  5. Mam problem ! Auto jest na gwarancji, ma przejechane 27000mi oczywiscie serwisowane itd. miedzy 2-3 tys. obrotow auto nie jedzie i szarpie , generalnie w calym zakresie obrotow. Problem w tym ze serwis wstepnie nie widzial problemu, potem zasugerowalem ze objaw jest jakby przerywala swiecie bo taki efetk szarpania, ale nie mowilem to swiece. A oni (aut. SERWIS) wymienili swiece i do tego chcieli za to kase bo swiece nie sa na gwarancji. Udalo mi sie dodzwonic do producenta swiec NGK , ktore byly fabrycznie zainstalowane do auto, powiedzieli mi ze maja dozywotnia gwarancje. Po przedstawieniu dokumentacji sweic nie obciazyli mnie nic za naprawe i odebralem auto dzis "sprawne". Niestety tylko przez 50km. pozniej efekt szarpania powrocil i to chyba jest gorzej niz bylo. Gdy przelaczam SI-DRIVE nic sie zmienia. Moze wiecie co to jest , bo na kompie nic nie wychodzi, a znajac autoryzowane serwisy trzeba czasem im cos zasugerowac;) Jakies pomysly ? Dzieki wielkie za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...