Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

i to jest przykład jak jeden dupek który wyniośle kazał sobie mówić dr spaprał robotę setek ludzi zatrudnionych w marketingu BMW na przestrzeni ostatnich kilkudziesieciu lat.

Brawo doktorze brawo !

 

Litości :lol: Co ma Theissen do zarządu BMW ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem ze znalezieniem teamu problemu mieć nie powinien, może co prawda wylądować w gorszej ekipie ale wiemy z doświadczenia, że nawet teamy gorsze potrafią zanotować zaskakująco dobre wyniki (np. vetel w toro rosso - zeszły sezon).

 

Więc albo trafi do lepszego teamu albo do gorszego (teoretycznie bo jak na obecną chwilę to gorszych nie ma) ale za to będzie tam nr 1, ktory będzie miał zaufanie i "wolną rękę". W bmw wiemy jak z tym było. Ignorowanie jego sugestii podczas wyścigów, faworyzowanie nicka itp.

 

sądzę, że będzie to na plus dla jego kariery tak czy tak..a jak nie to wrc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to jest przykład jak jeden dupek który wyniośle kazał sobie mówić dr spaprał robotę setek ludzi zatrudnionych w marketingu BMW na przestrzeni ostatnich kilkudziesieciu lat.

Brawo doktorze brawo !

 

Litości :lol: Co ma Theissen do zarządu BMW ?

 

A kto mówi o zarządzie? Theissen spaprał prowadzenie teamu F1. Ten sezon jest w czapkę od początku i w przeciwieństwie do McLarena i Ferrari doktorek nie ma pomysłu żadnego jak z tego wyjść.

 

Ergo. promocja BMW poprzez F1 poszła w piach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to jest przykład jak jeden dupek który wyniośle kazał sobie mówić dr spaprał robotę setek ludzi zatrudnionych w marketingu BMW na przestrzeni ostatnich kilkudziesieciu lat.

Brawo doktorze brawo !

 

Litości :lol: Co ma Theissen do zarządu BMW ?

 

A kto mówi o zarządzie? Theissen spaprał prowadzenie teamu F1. Ten sezon jest w czapkę od początku i w przeciwieństwie do McLarena i Ferrari doktorek nie ma pomysłu żadnego jak z tego wyjść.

 

Ergo. promocja BMW poprzez F1 poszła w piach.

 

 

Absolutnie się z tym zgadzam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto mówi o zarządzie?

 

 

Czyli uważasz że za sytuacje BMW odpowiada tylko Theissen ? To nie Ferrari czy Renault gdzie Montezemolo czy Briatore decydują o wszystkim.

 

Ten sezon jest w czapkę od początku i w przeciwieństwie do McLarena i Ferrari doktorek nie ma pomysłu żadnego jak z tego wyjść.

 

No fakt,BMW jest samodzielnym zespołem w F1 od 4 lat,Ferrari od 59,ale co tam :lol: . Sugeruje przejżeć kroniki takich zespołów jak Ferrari,Mclaren czy Williams,każdego spotykały lata stagnacji i ciągnięcia sie ogonie stawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo wtedy Nakajima by w niego nie wpadał tak często

 

On wpada na kogo popadnie, nie podejrzewam, zeby jakos specjalnie wybieral w kogo tym razem :wink: :mrgreen:

 

 

 

No dobra... nie bedzie BMW, to z kogo sie teraz bedzie mozna smiac w F1? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Theissen spaprał prowadzenie teamu F1. Ten sezon jest w czapkę od początku i w przeciwieństwie do McLarena i Ferrari doktorek nie ma pomysłu żadnego jak z tego wyjść.

 

a może wiedział o planach rezygnacji wcześniej i nie przykładał się do rozwoju :?: :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co z tego, że BMW jest od 4? Za to Sauber jest trochę dłużej, a ludzie pracujący nad tymi bolidami nie zajmowali się wcześniej skręcaniem Opla Astry II w polskiej fabryce.

 

Nie ma sukcesów nie ma teamu. Zarząd BMW mówi dość. No chyba, że masz jakąś własną teorię dlaczego postanowili zakończyć przygodę z F1. Jeśli tak to podziel się nią z nami i ze światem, nie chcemy żyć w ciemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co z tego, że BMW jest od 4?

 

Pomyśl. Piszesz o tym że inne zespoły sobie poradziły,bo siedzą tu dłużej i mają OGROMNE doświadczenie. Czy 4 lata to wystarzcające doświadczenie,odpowiedz sobie sam.

 

Za to Sauber jest trochę dłużej

 

No i ?

 

a ludzie pracujący nad tymi bolidami nie zajmowali się wcześniej skręcaniem Opla Astry II w polskiej fabryce.

 

Po raz kolejny odsyłam do historii innych zespołów. Rozumiem że jako zagorzali fani Kubicy i antyfani BMW można nie dostrzegać innych zespołów,a co dopiero ich historii,to jednak sugeruje zapoznać się z ww. W każdym chyba sporcie motorowym zdażały sie totalne klapy,nawet w zespołach topowych.

 

No chyba, że masz jakąś własną teorię dlaczego postanowili zakończyć przygodę z F1.

 

Ale czemu mam mieć własna teorie ? Teoria jest jedna,sam sobie zreszta opdowiedziałeś. Kryzys plus brak sukcesu,a co za tym idzie pieniędzy. Nie wiem gdzie sie tu doszukujesz drugiego dna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Litości Co ma Theissen do zarządu BMW ?

 

wydał mega kasę zatrudnił dupków którzy nie przeczytali uważnie regulaminu 2009, nie zrobił wyniku, udziały spadają ,koszty rosną, prestiż marki w dupie, nie ma pomysłu na bolid 2010 ....ot co ma do zarządu.

Zupełnie się im nie dziwie.

 

ps. BTW dla Roberta to super opcja !

Z tego co wróble ćwierkaja są 3 stajnie które są brane pod uwagę przez jego manago:

Renault

Brawn

Ferrari

 

Ferrari i Brawn są najlepszymi opcajmi bo może wtedy pomykac dodatkowo rajdówką :wink: , ale niestety chyba do Renault jest najbliżej ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie wiem dlaczego bronisz Theissena. Nie wszyscy kochają BMW tak jak Ty. Facet miał zadanie. Nawalił i nie dał rady. Co z tego, że inne zespoły kiedyś też dawały d? To go nie usprawiedliwia, nie wywiązał się ze swoich zadań. Zarząd BMW raczej też ma gdzieś to, że kiedyś Ferrari miało słabszy sezon. Wiesz dlaczego? Bo jest zarządem BMW, a nie Ferrari. Period.

 

Cieszymy się, że jesteś największym znawcą formuły 1 w Polsce, a cała reszta to smutasy, które się zainteresowały dopiero jak Kubica zaczął jeździć.

 

Natomiast jeśli uważasz, że dla BMW nie ma znaczenia to, że przejęli Saubera z jego doświadczeniem - jakie by ono było - no to luz blues ;-) W końcu to Ty wiesz WSZYSTKO o F1 :mrgreen:

 

[ Dodano: Sro Lip 29, 2009 1:39 pm ]

Olśniło mnie! Theissen robił wszystko jak trzeba tylko fani Kubicy będący jednocześnie antyfanami BMW sabotowali wszystkie prace przy F1.09!! :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie wiem dlaczego bronisz Theissena.

 

Nie bronie,chodzi mi tylko o fakt że błędem i ignoranctwem jest zwalanie całej winy na Theissena. Zarząd zespołu BMW był identyczny z Toyota i śp.Hondą,jeden człowiek jako szef zespołu mial ograniczone pole manewru właśnie z powodu korporacyjnego sposobu zarządu teamem.

 

Saubera z jego doświadczeniem

 

Sprawdź prosze złociutki jak temu Sauberowi się powodziło przed wejściem w koniunkcje z BMW. Widocznie mam dziury w pamięci bo nie kojarze jakoś wymiernych sukcesów tego teamu. No chyba że za taki uznać niesamowicie wysokie 6 miejsce w generalce,które było najlepszym wynikiem tego teamu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem nigdzie, że Sauber odnosił sukcesy. Chodziło mi o to, że miał już doświadczenie. Weszło BMW połączyli trochę tego doświadczenia z hajsem i wyszło dobrze. A co do korporacyjnego zarządu w BMW to co to znaczy? Że Prezes BMW albo ktoś z zarządu dyktuje Theissenowi i jego ekipie jaki ma mieć kształt przednie skrzydło? :mrgreen: No sorry, bez jaj.

 

Pewnie masz rację, że w jakimś aspekcie może go to ograniczać (weźmy pod uwagę, że McL i Ferrari to zespoły związane znacznie mocniej ze sportem samochodowym, niż Honda, Tojka czy BMW), ale nie zmienia to faktu, że odpowiedzialność za słabe wyniki ponosi Theissen i jego zespół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że Prezes BMW albo ktoś z zarządu dyktuje Theissenowi i jego ekipie jaki ma mieć kształt przednie skrzydło? :mrgreen: No sorry, bez jaj.

 

to pewnie nie, ale znajac realia tego biznesu taki Reithofer (prezes zarzadu) moze powiedziec Theissenowi "chlopie, na sezon 2009 masz sie skoncentrowac na KERSie bo hybrydy to przyszlosc, a nasza firma jako marka segmentu premium ma byc postrzegana jako przyszlosciowa i pro-ekologiczna"

 

A Theissen na to "ale..."

 

"Zadne ale, Mario"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że Prezes BMW albo ktoś z zarządu dyktuje Theissenowi i jego ekipie jaki ma mieć kształt przednie skrzydło?

 

Nie,nie o to chodziło. Chodziło o ten cały mistyczny Plan BMW,zgodnie z którymi mieli zdobyć mistorzystwo w ciągu 3 lat,co jak wiadomo się nie udało: hint :arrow: http://www.autosport.com/news/report.php/id/77399 A plan nie był tworem Theissena,tylko całego zarządu BMW.

 

Żaden szef o zdrowych zmysłach nie zgodziłby się na ślepe trzymanie się z góry założonego,a co ważniejsze,zupełnie oderwanego od rzeczywistości planu.

 

Than dobrze to ujął,tak to wyglądało w Hondzie która została zniszczona przez narzucony przez zarząd "eko" image,Stephen Fry jako szeg teamu również miał związne ręce.[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba że za taki uznać niesamowicie wysokie 6 miejsce w generalce,które było najlepszym wynikiem tego teamu.

 

tutaj musze Cie poprawic. moze to nie byly wielkie sukcesy, ale kierowcy zespolu Sauber 6 razy stawali na podium (3 miejsca).

inne sukcesy to takie, ze przez te wszystkie sezony paru jego kierowcow pozniej sie wybilo - Raikkonen, Massa, Fisichella, Villeneuve :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj musze Cie poprawic. moze to nie byly wielkie sukcesy, ale kierowcy zespolu Sauber 6 razy stawali na podium (3 miejsca).

inne sukcesy to takie, ze przez te wszystkie sezony paru jego kierowcow pozniej sie wybilo - Raikkonen, Massa, Fisichella, Villeneuve

 

 

Chodziło mi o miejsce zespołu w klasyfikacji generalnej. No i umówmy się że jak na 13 lat startów te 6 podiów to raczej kiepski wynik.

 

Villenuve się wybił ? Ja bym raczej powiedział że jego kariera to idealna równia pochyła od mistrzowstwa w 97.

 

Fisichella również nie zachwycił,mając dwa razy mistrzowski bolid dowiózł jedynie 3 zwycięstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Sauber jak i BMW zanim się połączyli mieli już wieloletnie doświadczenia w F1. BMW dostarczało silniki do Wiliamsa już od 2000 roku, po długiej przerwie. Bo nie były to ich pierwsze doświadczenia. Nigdy nie daruje Dr. Mario zeszłego sezonu i zmarnowanych szans.

Aha! Sauber jest w F1 od 1993 roku. I niech nikt nie mówi, że mieli za mało czasu na zebranie doświadczeń.

 

 

 

6028895.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...