Skocz do zawartości

Yokohama A520 i 539 co sądzicie?


KWIATEK

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekaw jestem Waszych opinii i doświadczeń związanych z tymi oponami. Porównując je między sobą oraz z innymi oponami nie biorę pod uwagę ich cen.

 

Zatem drodzy Forumowicze wiem, że jest to temat rzeka ale ciekawi mnie co sądzicie o tych konkretnie modelach i jakie są Wasze "gumowe faworytki" (i niemam na myśli gumowych lalek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem jak te A520 bo właśnie wybierałem między nimi a Falkenami FK451 i w końcu wziąłęm falkeny - pierwszy raz japońskie i na pewno bardziej mi odpowiadaja niz ContiSporty czy Nokiany NRVi. W porównaniu do SP 9000 wydaja sie byc lepsze na mokrym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam yokohamy A539 w Hondzie CRX. Na suchym bajka marzenie, na mokrym...... lepiej nie nie ruszac samochodu a jak juz to nie przekraczac 100 niestety. Na sucho ta opona odzwyczaja od używania hamulca szczególnie że mam fajne zawieszenie w Hani:)

 

 

PS. Już niedługo Subciaaaaaaa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem jak te A520 bo właśnie wybierałem między nimi a Falkenami FK451 i w końcu wziąłęm falkeny - pierwszy raz japońskie i na pewno bardziej mi odpowiadaja niz ContiSporty czy Nokiany NRVi. W porównaniu do SP 9000 wydaja sie byc lepsze na mokrym

 

Ja mam takie falkeny, ale nie jestem z nich jakos niesamowicie zadowolony.W porownianiu z bridgestone'ami, slizgaja sie i latwiej jest stracic przyczepnosc na zakrecie.Sa dosyc ciche, na mokrym chyba gorsze niz good year eagle f1, ale ogolnie za ta cene chyba najlepszy wybor.Wiem za to, ze nastepnym razem kupie inne oponki.Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc szczerze to o F1 raczej mało albo bardzo mało słyszałem dobrych opinii, natomiast bardzo dużo negatywnych. Poczynając od tego, że mało wytrzymują (przebieg), choć to wiadomo, że jest uzależnione od sposobu jazdy do tego, że słabo trzymają. Coś w tym być musi skoro znakomita większość opinii jest niepochlebna.

 

 

ciekaw jestem jak te A520 bo właśnie wybierałem między nimi a Falkenami FK451 i w końcu wziąłęm falkeny - pierwszy raz japońskie i na pewno bardziej mi odpowiadaja niz ContiSporty czy Nokiany NRVi. W porównaniu do SP 9000 wydaja sie byc lepsze na mokrym

 

A ta informacja mnie zaskoczyła. Słyszałem, że Nokiany są dobre, ale wtedy była mowa o NR Z.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja patrze glownie na wlasciwosci jezdne na mokrym - opory toczenia, glosnosc, komfort - raczej mnie nie interesuja... zachowanie na suchym to tez raczej drugorzedna sprawa...

 

Co jest najlepsze na mokre nawierzchnie? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja patrze glownie na wlasciwosci jezdne na mokrym - opory toczenia, glosnosc, komfort - raczej mnie nie interesuja... zachowanie na suchym to tez raczej drugorzedna sprawa...

 

Co jest najlepsze na mokre nawierzchnie? :roll:

 

Dobre pytanie. Długo szukam już na nie odpowiedzi i NIC konkretnego.

Patrząc na SRMŚ można by sądzić, że jakieś Pirelli. Ale czy tak jest? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja patrze glownie na wlasciwosci jezdne na mokrym - opory toczenia, glosnosc, komfort - raczej mnie nie interesuja... zachowanie na suchym to tez raczej drugorzedna sprawa...

 

Co jest najlepsze na mokre nawierzchnie? :roll:

 

Dobre pytanie. Długo szukam już na nie odpowiedzi i NIC konkretnego.

Patrząc na SRMŚ można by sądzić, że jakieś Pirelli. Ale czy tak jest? :?:

 

Ja jeżdżę między innymi na Pirelli P3000 i nie mogę powiedzieć o nich żadnego złego słowa jeśli chodzi o mokrą nawierzchnię. Praktycznie jeżdżąc na nich nie wiem co to jest aquaplaning ;), nawet w głębszych watersplashach samochód jechał przyklejony do asfaltu mimo prędkości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę między innymi na Pirelli P3000 i nie mogę powiedzieć o nich żadnego złego słowa jeśli chodzi o mokrą nawierzchnię. Praktycznie jeżdżąc na nich nie wiem co to jest aquaplaning , nawet w głębszych watersplashach samochód jechał przyklejony do asfaltu mimo prędkości

 

To może to jest to czego szukam? A jak na suchym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...