grafit Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam, od 2 dni jestem posiadaczem subaru legacy z 2003r. 2.5 gx + instalacja gazowa(podobno koltec) problem polega na tym, że na niskich obrotach faluje i nie rzadko gaśnie na światłach; wogóle jeżeli już uda mu się utrzymać obroty to ma bardzo niskie ok. 400-500/min jak ktoś miał podobne problemy bądź wie co może być tego przyczyną proszę o info. może ktoś w warszawie ma taki silnik? dajcie znać,to może jaki spot. ja mieszkam w wawrze. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Na benzynie też faluje i gaśnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Jeżeli faluje Ci tylko przy zasilaniu gazem i masz instalację z parownikiem, to obejrzyj sobie przewód elastyczny, który biegnie od parownika do kolektora ssącego . Miałem taką przygodę z instalacją Koltec, wymiana przetartego przewodu pomogła i obroty wróciły do normy . Jeżeli nie, to uderzaj do nadwornego gazownika jako. Jeżeli natomiast owa przypadłość trapi Twój samochód także podczas pracy na benzynie, to już większa zagadka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafit Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Na niskich obrotach ma nierówną pracę bez względu na jakim paliwie chodzi. Dzisiaj jeździłem nim po mieście no i to był koszmar - gasł mi prawie na każdych światłach. Zajechałem do gaziarza na słomianej i po pierwsze nie robią koltec'a ,po drugie powiedzał, że prawdopodobnie pracuje na dwóch paliwach :shock: Może przepustnica jest do czyszczenia, ponieważ stał długo nie jeżdżony ponad 8 m-cy :?: Chętnie skorzystam z pomocy mecha, który specjalizuje się w subaru. Jak macie jakieś namiary to poproszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 określ najpierw skąd jesteś bo ciężko wymienić wszystkich speców od Subaru w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cars4You_Custom Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Zobacz czy nie ma nieszczelnosci w ukladzie dolotowym. Zapala sie check? Pzdr Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafit Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 tak jak napisałem w pierwszym poscie-mieszkam w warszawie; czy nie ma nieszczelności nie wiem, ale check pali się cały czas; dodam jeszcze, że przy odpalaniu długo kręci i muszę pomóc mu dodawając gazu, na zimnym silniku odpala normalnie-ale to chyba dzięki ssaniu? chciałbym go uzdrowić, ale nie jestem mechanikiem i stąd moja prośba o polecenie kogoś kto zna te auta bardzo dobrze. Pozdrawiam, Damian. PS:Już dodałem skąd jestem w profilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 No to co się wogóle zastanawiasz? Jako prawdę Ci powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafit Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 już wczoraj próbowałem wysłać do niego maila ale mam go cały czas w skrzynce: "Do wysłania" i nie wiem co jest grane; jeżeli ma ktoś jakiegoś maila do jako to poproszę na priva. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 grafit, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cars4You_Custom Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 W taki razie zanim cokolwiek rozkręcisz to podjedz na serwis:) lub poszukaj jakiegoś typa w Twojej okolicy co ma kabel i zczyta blad ktory powoduje checka.Bedzie to jakis poczatek.Byc moze naprowadzi to mechanika do ktorego pojedziesz na jakis trop:)Przynajmniej nie rozkreci Ci polowy samochodu niepotrzebnie. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 już wczoraj próbowałem wysłać do niego maila ale mam go cały czas w skrzynce:"Do wysłania" i nie wiem co jest grane; Zniknie stamtąd dopiero jak Robert przeczyta :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafit Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 wiem wiem gwidon faq to dobra rzecz; umówiłem się na wizytę u mecha, narazie dzięki wszystkim za pomoc, będę informował co się dzieje. pzdr -- Śr lis 17, 2010 5:59 pm -- przed wizytą w warsztacie jeszcze parę spraw: - zapomniałem wspomnieć o palących się kontrolkach:check i abs, - w związku z powyższym chcę sprawdzić błędy no i nie wiem w końcu, które wtyczki złączyć, ale chyba zielone ponieważ te są dwie, a oprócz nich w pobliżu jest tylko biała(jasnokremowa :?: )- jakby co foto tych kości mogę puścić na maila, - spaliny mają bardzo intensywny zapach benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cars4You_Custom Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 wiem wiem gwidon faq to dobra rzecz;umówiłem się na wizytę u mecha, narazie dzięki wszystkim za pomoc, będę informował co się dzieje. pzdr -- Śr lis 17, 2010 5:59 pm -- przed wizytą w warsztacie jeszcze parę spraw: - zapomniałem wspomnieć o palących się kontrolkach:check i abs, - w związku z powyższym chcę sprawdzić błędy no i nie wiem w końcu, które wtyczki złączyć, ale chyba zielone ponieważ te są dwie, a oprócz nich w pobliżu jest tylko biała(jasnokremowa :?: )- jakby co foto tych kości mogę puścić na maila, - spaliny mają bardzo intensywny zapach benzyny. Hi.Po co chcesz łączyć wtyczki? Żeby zczytac bledy ECU Open Portem nie musisz zwierac wtyczek. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafit Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Żeby zczytac bledy ECU Open Portem nie musisz zwierac wtyczek. to co mam zrobić? i co to jest Open Port? teraz znalazłem to:http://codes.rennacs.com/plugins/SubaruEFI/SUBARU-EFI-01-MEM-L-Series.php co chyba daje mi odpowiedź na moje pyt. chociaż mam wątpliwości czy w moim(2003 r.) "wybłyszczy" mi kody "wybłyszczy" :?: PS: Zajrzałem jeszcze raz do tych wtyczek i mam dwie zielone i jedną "clear", a drugą białą :shock: Czy te ostatnie nie powinny być tego samego koloru? Poza tym różnią się od siebie, a innych w pobliżu nie widać. Mogę wysłać foto. PS 1: Próbowałem znaleźć zdjęcie tych wtyczek. Znalazłem tylko to: http://codes.rennacs.com/photo-gallery/SUBARU-EFI-01-CHOICE-Photos.php ale zupełnie nie widać tych czarnych. Jeżeli ktoś ma dokładne zdjęcie to chętnie obejrzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 A nie lepiej jechać do mechanika i za kilka złotych odczyta tobie kody błędów poprzez OBD. będziesz miał sytuację klarowną. Zobacz czy nie masz oleju przy świecach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafit Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 do mechanika jadę we wtorek i do tego czasu chciałem sam zczytać błędy, ale chyba będę musiał poczekać,ponieważ nie mam czarnych wtyczek takich jak te na zdjęciu. Czy to znaczy, że do odczytania błędów konieczny jest komp lub jakiś czytnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cars4You_Custom Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Hej. Open Port to Interfejs za pomoca ktorego mozna zczytac bledy ECU i wymienic soft za pomoca odpowiednich programow.Te wtyczki ktore zfotografowales (jedna z nich zluzy do remapu w subaru - trzeba zalozyc tzw .zworke) To Ci nic nie da jak bedziesz przy tym grzebal:) Po prostu jedz i na poczatek zczytaj bledy albo na Serwis albo do kogos kto ma kabel Tactrix open port 2.0 i evo scana Pzdr Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafit Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 dzięki, Przemek, napewno nie będę tam nic grzebał m.in. dlatego, że u mnie są jakieś dziwne wtyki(zdj poniżej, czy powyżej-nie wiem jak wyedytuje?) pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się