radekk Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 mozliwe,ale to dalej nie zmieni czasu jazdy ,jedyna ruznica bedzie to, ze wolnossakiem trzeba bedzie "cisnac dlyzszy czas",a wrx-m wystarczy "przycisnac czas od czasu" :mrgreen: . to wrzuć H6 to będziesz mógł cisnąć kiedy chcesz i jak długo chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 przeciez byl na ten temat watek.....dosc dlugi , Przemeq go rozpoczął ...jak pamietam... :wink: Ale ja mam '06 i mój silnik był czysty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
les Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 chyba do bagaznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 przeciez byl na ten temat watek.....dosc dlugi , Przemeq go rozpoczął ...jak pamietam... :wink: Ale ja mam '06 i mój silnik był czysty . ale przeszczep short block'a i tak chyba miał :roll: :?: Ja znam jeden przypadek WRX'a MY06. Silnik się okresowo "zagrzewał" i nie bardzo wiadomo dlaczego... W tej chwili stoi u Marka na kuracji "ARP" a toru nigdy nie widział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam.Czy to sie tyczy tylko 2,5 STI,czy sedan 2,5 WRX z konca 2007 r. tez sie zalapal na ten "pyl kosmiczny" pozd. les trudno teraz powiedziec , byla jakas lista , do Polski duzo tego nie trafilo i jezeli był jakis problem to "prawie natychmiast'......200 - 1000 km No jest jusz ok 20000km,wiec jesli do tego przebiegu nic sie nie pokazalo to raczej spoko. :?: :?: pozd.les no nie wiem :roll: :roll: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 ale przeszczep short block'a i tak chyba miał :roll: :?: Ano miał i to zupełnie niedawno. Zupełnym przypadkiem od razu dostał wszystkie kute elementy, duże turbo i takie tam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 ale przeszczep short block'a i tak chyba miał :roll: :?: Ano miał i to zupełnie niedawno. Zupełnym przypadkiem od razu dostał wszystkie kute elementy, duże turbo i takie tam . czyli dobrze pamiętałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Stało się to po ponad czterech latach od zakupu 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 w opisywanym przeze mnie przypadku podobnie. WRX ze stycznia 2006. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
les Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 w opisywanym przeze mnie przypadku podobnie. WRX ze stycznia 2006. Witam Adam12mogl bys przytoczyc blizej historie tego WRXa,moze link znajdziesz jeszcze do tego opisu .Moze cos pomoze,jak sie ustrzec niespodzianek :?: :?: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 o historii trudno mówić. Temperatura wody skakała gwałtownie do max. z niewiadomych przyczyn podczas normalnej jazdy. Sprawdzone zostało chyba wszystko co mogło to powodować. Zapadła decyzja "kuracja ARP'. Na efekty jeszcze trzeba poczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
les Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 to podobno normalne/częste zjawisko przy 2.5T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 120kkm my06 pękł smok ale czujność chyba mnie uratowała. Wg ASO silnik w super kondycji (motul z serii 8100) w mojej opinii to auto nie nadaje się do podróżowania z prędkością 180km/h ale moc się przydaje do wyprzedzania. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 120kkm my06 pękł smok ale czujność chyba mnie uratowała. Co wzbudziło Twoje podejrzenia, bo gdzieś na forum czytałem, że ponowne mignięcie lapki ciśnienia oleju zaraz po uruchomieniu silnika? P.S Gratuluję stanu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Co wzbudziło Twoje podejrzenia, bo gdzieś na forum czytałem, że ponowne mignięcie lapki ciśnienia oleju zaraz po uruchomieniu silnika dokładnie to, a wcześniej zawsze kontrolka gasła podczas pracy samego rozrusznika. Z pękniętym smokiem gasła podczas już samego odpalenia, potem było już tylko "inaczej" pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się