Skocz do zawartości

Usterki silnika 2.5 STI


mgmako

Rekomendowane odpowiedzi

mozliwe,ale to dalej nie zmieni czasu jazdy :twisted: ,jedyna ruznica bedzie to, ze wolnossakiem trzeba bedzie "cisnac dlyzszy czas",a wrx-m wystarczy "przycisnac czas od czasu" :mrgreen: :mrgreen: .

to wrzuć H6 to będziesz mógł cisnąć kiedy chcesz i jak długo chcesz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez byl na ten temat watek.....dosc dlugi , Przemeq go rozpoczął ...jak pamietam... :wink:

 

Ale ja mam '06 i mój silnik był czysty :mrgreen:.

 

 

ale przeszczep short block'a i tak chyba miał :roll: :?:

 

Ja znam jeden przypadek WRX'a MY06. Silnik się okresowo "zagrzewał" i nie bardzo wiadomo dlaczego... W tej chwili stoi u Marka na kuracji "ARP" a toru nigdy nie widział. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy to sie tyczy tylko 2,5 STI,czy sedan 2,5 WRX z konca 2007 r. tez sie zalapal na ten "pyl kosmiczny"

pozd. les

trudno teraz powiedziec , byla jakas lista , do Polski duzo tego nie trafilo i jezeli był jakis problem to "prawie natychmiast'......200 - 1000 km

No jest jusz ok 20000km,wiec jesli do tego przebiegu nic sie nie pokazalo to raczej spoko. :?: :?:

pozd.les

 

no nie wiem :roll: :roll: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w opisywanym przeze mnie przypadku podobnie. WRX ze stycznia 2006.

 

 

Witam

 

Adam12mogl bys przytoczyc blizej historie tego WRXa,moze link znajdziesz jeszcze do tego opisu .Moze cos pomoze,jak sie ustrzec niespodzianek :?: :?: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

120kkm my06 pękł smok ale czujność chyba mnie uratowała. Wg ASO silnik w super kondycji (motul z serii 8100)

 

w mojej opinii to auto nie nadaje się do podróżowania z prędkością 180km/h ale moc się przydaje do wyprzedzania.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wzbudziło Twoje podejrzenia, bo gdzieś na forum czytałem, że ponowne mignięcie lapki ciśnienia oleju zaraz po uruchomieniu silnika

 

dokładnie to, a wcześniej zawsze kontrolka gasła podczas pracy samego rozrusznika. Z pękniętym smokiem gasła podczas już samego odpalenia, potem było już tylko "inaczej"

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...