Jump to content

Silnik przygasa


piotrek24dm

Recommended Posts

Silnik podczas schodzenia z wolnych obrotów nie raz przygasa, przed wymianą świec gasł mi całkowicie. zdarza sie raz na jakiś czas że na rozgrzanym silniku obroty zatrzymają się na 1100. Nie wiem już czego to może być wina przepustnica, krokowy, czy przepływomierz. Pomocy. :?

Link to comment
Share on other sites

Przede wszystkim sprawdź czy jest 100% szczelny dolot. Jakiekolwiek "lewe" powietrze będzie powodować problemy z obrotami. Sprawdź też luzy zaworowe:

Na początek ciśnienie sprężania. Jeśli coś wyjdzie podejrzanie to wtedy normalnie sprawdzić luzy.

Link to comment
Share on other sites

Dodam jeszcze że szczególnie na zimnym silniku jest taki muł w zakresie od 1000 do 2000-1900 i raptowny strzał i później już normalnie idzie jak strzała. Myślałem nad tymi kablami, luz na zaworach a co to ma do tego to raczej sprawy związane z doborem mieszanki lub prądem tylko nie wiem co konkretnie.

Link to comment
Share on other sites

no zobaczę a dodam jeszcze że jak mam tego muła w zakresie 1000-2000 obr. to wtedy jak silnik jest zimny.

Może poczekaj aż złapie temperature :) Ja tak zawsze w dyszlu robie :P :wink:

Link to comment
Share on other sites

muł w zakresie od 1000 do 2000-1900 i raptowny strzał i później już normalnie idzie jak strzała.

 

ja mam mula do 4 tys potem wyrywa normalnie, przewody byly wymienione zeszlej zimy, dziad jest zajunkersowany i zeby bylo smieszniej na gazie jezdzi normalnie ..

 

to sa objawy na cieplym motorze, na zimnym i puki sie na gaz nie przezuci to nawet nie odjezdzam z pod domu bo bidula nie ma sily jechac :cry:

 

moze cos ktos??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

dziury w przyspieszeniu wyeliminowane, rurka od podciśnienia była luźna, krokowy dobry przepustnica wyczyszczony a i tak nie raz przy wyrzuceniu na luz i hamowaniu silnik spadając z obrotów łapie 400-500 obr/min i wraca na 800 obr/min :? Dodam jeszcze że na wolnych obrotach jak stoję i wcisnę hamulec to mi na chwile przygasną światła delikatnie i obroty drgną. i jak np. włączę migacze to mi radio przygasa w rytm migania. Sam nie wiem co już robić brak mi pomysłów. nowy akumulator i świece.

Link to comment
Share on other sites

muł w zakresie od 1000 do 2000-1900 i raptowny strzał i później już normalnie idzie jak strzała.

 

ja mam mula do 4 tys potem wyrywa normalnie, przewody byly wymienione zeszlej zimy, dziad jest zajunkersowany i zeby bylo smieszniej na gazie jezdzi normalnie ..

 

to sa objawy na cieplym motorze, na zimnym i puki sie na gaz nie przezuci to nawet nie odjezdzam z pod domu bo bidula nie ma sily jechac :cry:

 

moze cos ktos??

Skoro na gazie dobrze, a na szlachetnej benzynce muł to można wnioskować, że to odpowiednik motoryzacyjnego wegetarianina. :lol: A tak serio to bym sprawdził filtr i pompę paliwa.

 

-- Pt sty 21, 2011 7:00 pm --

 

dziury w przyspieszeniu wyeliminowane, rurka od podciśnienia była luźna, krokowy dobry przepustnica wyczyszczony a i tak nie raz przy wyrzuceniu na luz i hamowaniu silnik spadając z obrotów łapie 400-500 obr/min i wraca na 800 obr/min :? Dodam jeszcze że na wolnych obrotach jak stoję i wcisnę hamulec to mi na chwile przygasną światła delikatnie i obroty drgną. i jak np. włączę migacze to mi radio przygasa w rytm migania. Sam nie wiem co już robić brak mi pomysłów. nowy akumulator i świece.

Jak się wciśnie na luzie hamulec to zawsze obroty drgną bo jest obciążenie dodatkowe. A jeżeli są takie cyrki z tymi kierunkami to może jakieś zwarcie :? Albo alternator za słabo ładuje i prądu nie starcza 8) ale to tylko domniemania... Mam nadzieję, że nie masz założonego stożkowego filtra (tak profilaktycznie pytam). :F

Link to comment
Share on other sites

Mamy normalny filtr, ale nadal to nie rozwiązuje mojego problemu przygasania silnika, nie wiem czy już gdzieś pisałem ale przed wymianą świec samochód mi w takich chwilach gasł całkowicie bo np. wjechaniu z trasy do miasta i na pierwszych światłach buuuuu. Jak jeździłem po mieście było w porządku kiedyś. A po wymianie świec na zwykłe ngk BKR6E-11 tylko przygasa czasami.

Link to comment
Share on other sites

Subaru ma bardzo dobre rozwiązanie filtra powietrza i ludzie nie potrzebnie zmieniają na stożki. Taki stożek bardzo źle wpływa na przepływomierz (wiem to po sobie), awarie przepływomierza objawiają się różnie. Np. nierówną pracą silnika tak jak u ciebie. U mnie również początkowo auto potrafiło złapać dzikich obrotów, szarpało nawet przy ruszaniu po czym mu przechodziło i jak gdyby nigdy nic jechał normalnie. Gdy przepływomierz uległ całkowitemu uszkodzeniu auto straciło prawie całą moc. A w wyniku złej mieszanki paliwa wypaliło katalizator i zapchało wydech =o Ponadto jeżeli bardzo chciałbyś mieć ten stożek który moim zdaniem więcej szkodzi niż daje powinieneś go odgrodzić od ciepłego powietrza z komory silnika, oraz należy go smarować co jakiś czas specjalnym preparatem. Ja mam w swojej imprezie silnik 2.0 115km. Tutaj jest link do mojego wątku który założyłem gdy pojawiła się awaria: viewtopic.php?f=1&t=136519&p=1118335#p1118335

Link to comment
Share on other sites

pablonas Ci już pisał sprawdź luzy. niekoniecznie ciśnienie musi być jakieś słabe jak są źle ustawione. Ja miałem ciśnienie OK a dwa zawory lekko podparte. A o tych filtrach stożkowych też tematy były wałkowane...... ale jak ktoś chce mieć prawie turbo...... :D

Link to comment
Share on other sites

Pomyliłem się ja nie mam stożka nie zauważyłem że napisałem że mam stożek, poprawiam się mam zwykły tradycyjny filtr powietrza w puszcze. A luzy zaworowe jak sprawdzić ? co trzeba robić jakieś koszty ? a może to nie zawory są winne tylko coś innego ?HELP

Link to comment
Share on other sites

Chłopaki z adresami firm konkurencyjnych wobec SIP uciekajcie na PW. Nie chciałbym dać Wam bana :twisted:

krazek1221, edytuj szybciutko swoją wypowiedź.

 

A tak z ciekawości. Czy ta firma o której wspomniałeś ma SSM do podłączenia starych Subaru?

Link to comment
Share on other sites

Ja kiedyś pytałem w ASO to chcieli 170 zł. A podłączą mi starego subaraka z 1994 roku ? no ja mieszkam 25 km na północ ale wójtowo to tylko jako nazwa coś kojarzę dokładnie nie wiem gdzie to jest, w barczewie byłem i znam drogę barczewo-olsztyn. znam także drogę przez jeziorany. Namiary do nich możesz dać mi na pw. albo moje gg 8516065

Link to comment
Share on other sites

Chłopaki z adresami firm konkurencyjnych wobec SIP uciekajcie na PW. Nie chciałbym dać Wam bana :twisted:

krazek1221, edytuj szybciutko swoją wypowiedź.

 

A tak z ciekawości. Czy ta firma o której wspomniałeś ma SSM do podłączenia starych Subaru?

Mi podłączali impreze z '97. Jeżeli napisałem coś niezgodnie z regulaminem to nie świadomie, tylko cały czas nie jestem pewien co powinienem edytować bo żadnej nazwy nie wymieniłem :? Naprowadź mnie a natychmiast to skoryguję. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...