piotrek24dm Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Silnik podczas schodzenia z wolnych obrotów nie raz przygasa, przed wymianą świec gasł mi całkowicie. zdarza sie raz na jakiś czas że na rozgrzanym silniku obroty zatrzymają się na 1100. Nie wiem już czego to może być wina przepustnica, krokowy, czy przepływomierz. Pomocy. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 sprawdził bym najpierw przewody WN następnie przepustnicę wyczyścił ją potem resztę rzeczy które wymieniłeś powinno po tym zabiegu być wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 pomylilem forumowicza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Od starych przewodów może być coś takiego ? Może i tak skoro po wymianie świec na nowe całkowicie silnik ani razu nie zgasł tylko zaczął przygasać a tak to wcześniej gasł mi całkowicie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Przygasa gdy silnik jest ciepły czy zimny? Czy jest w aucie LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 LPG nie ma. Na zimnym też mu się zdarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Przede wszystkim sprawdź czy jest 100% szczelny dolot. Jakiekolwiek "lewe" powietrze będzie powodować problemy z obrotami. Sprawdź też luzy zaworowe: Na początek ciśnienie sprężania. Jeśli coś wyjdzie podejrzanie to wtedy normalnie sprawdzić luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Dodam jeszcze że szczególnie na zimnym silniku jest taki muł w zakresie od 1000 do 2000-1900 i raptowny strzał i później już normalnie idzie jak strzała. Myślałem nad tymi kablami, luz na zaworach a co to ma do tego to raczej sprawy związane z doborem mieszanki lub prądem tylko nie wiem co konkretnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 No to jak wiesz co jest zepsute to po co pytasz? Ja mówię co trzeba sprawdzić bo te rzeczy powodują problemy z obrotami w Subaru (oczywiście nie tylko w Subaru). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Próbuj ogarnąc krokowy. Przeczyść moze wymień Jest odpowiedzialny za prace silnika na wolnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 no zobaczę a dodam jeszcze że jak mam tego muła w zakresie 1000-2000 obr. to wtedy jak silnik jest zimny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 no zobaczę a dodam jeszcze że jak mam tego muła w zakresie 1000-2000 obr. to wtedy jak silnik jest zimny. Może poczekaj aż złapie temperature Ja tak zawsze w dyszlu robie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 muł w zakresie od 1000 do 2000-1900 i raptowny strzał i później już normalnie idzie jak strzała. ja mam mula do 4 tys potem wyrywa normalnie, przewody byly wymienione zeszlej zimy, dziad jest zajunkersowany i zeby bylo smieszniej na gazie jezdzi normalnie .. to sa objawy na cieplym motorze, na zimnym i puki sie na gaz nie przezuci to nawet nie odjezdzam z pod domu bo bidula nie ma sily jechac moze cos ktos?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 dziury w przyspieszeniu wyeliminowane, rurka od podciśnienia była luźna, krokowy dobry przepustnica wyczyszczony a i tak nie raz przy wyrzuceniu na luz i hamowaniu silnik spadając z obrotów łapie 400-500 obr/min i wraca na 800 obr/min :? Dodam jeszcze że na wolnych obrotach jak stoję i wcisnę hamulec to mi na chwile przygasną światła delikatnie i obroty drgną. i jak np. włączę migacze to mi radio przygasa w rytm migania. Sam nie wiem co już robić brak mi pomysłów. nowy akumulator i świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 muł w zakresie od 1000 do 2000-1900 i raptowny strzał i później już normalnie idzie jak strzała. ja mam mula do 4 tys potem wyrywa normalnie, przewody byly wymienione zeszlej zimy, dziad jest zajunkersowany i zeby bylo smieszniej na gazie jezdzi normalnie .. to sa objawy na cieplym motorze, na zimnym i puki sie na gaz nie przezuci to nawet nie odjezdzam z pod domu bo bidula nie ma sily jechac moze cos ktos?? Skoro na gazie dobrze, a na szlachetnej benzynce muł to można wnioskować, że to odpowiednik motoryzacyjnego wegetarianina. A tak serio to bym sprawdził filtr i pompę paliwa. -- Pt sty 21, 2011 7:00 pm -- dziury w przyspieszeniu wyeliminowane, rurka od podciśnienia była luźna, krokowy dobry przepustnica wyczyszczony a i tak nie raz przy wyrzuceniu na luz i hamowaniu silnik spadając z obrotów łapie 400-500 obr/min i wraca na 800 obr/min :? Dodam jeszcze że na wolnych obrotach jak stoję i wcisnę hamulec to mi na chwile przygasną światła delikatnie i obroty drgną. i jak np. włączę migacze to mi radio przygasa w rytm migania. Sam nie wiem co już robić brak mi pomysłów. nowy akumulator i świece. Jak się wciśnie na luzie hamulec to zawsze obroty drgną bo jest obciążenie dodatkowe. A jeżeli są takie cyrki z tymi kierunkami to może jakieś zwarcie :? Albo alternator za słabo ładuje i prądu nie starcza 8) ale to tylko domniemania... Mam nadzieję, że nie masz założonego stożkowego filtra (tak profilaktycznie pytam). :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Mamy normalny filtr, ale nadal to nie rozwiązuje mojego problemu przygasania silnika, nie wiem czy już gdzieś pisałem ale przed wymianą świec samochód mi w takich chwilach gasł całkowicie bo np. wjechaniu z trasy do miasta i na pierwszych światłach buuuuu. Jak jeździłem po mieście było w porządku kiedyś. A po wymianie świec na zwykłe ngk BKR6E-11 tylko przygasa czasami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Subaru ma bardzo dobre rozwiązanie filtra powietrza i ludzie nie potrzebnie zmieniają na stożki. Taki stożek bardzo źle wpływa na przepływomierz (wiem to po sobie), awarie przepływomierza objawiają się różnie. Np. nierówną pracą silnika tak jak u ciebie. U mnie również początkowo auto potrafiło złapać dzikich obrotów, szarpało nawet przy ruszaniu po czym mu przechodziło i jak gdyby nigdy nic jechał normalnie. Gdy przepływomierz uległ całkowitemu uszkodzeniu auto straciło prawie całą moc. A w wyniku złej mieszanki paliwa wypaliło katalizator i zapchało wydech =o Ponadto jeżeli bardzo chciałbyś mieć ten stożek który moim zdaniem więcej szkodzi niż daje powinieneś go odgrodzić od ciepłego powietrza z komory silnika, oraz należy go smarować co jakiś czas specjalnym preparatem. Ja mam w swojej imprezie silnik 2.0 115km. Tutaj jest link do mojego wątku który założyłem gdy pojawiła się awaria: viewtopic.php?f=1&t=136519&p=1118335#p1118335 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 pablonas Ci już pisał sprawdź luzy. niekoniecznie ciśnienie musi być jakieś słabe jak są źle ustawione. Ja miałem ciśnienie OK a dwa zawory lekko podparte. A o tych filtrach stożkowych też tematy były wałkowane...... ale jak ktoś chce mieć prawie turbo...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Pomyliłem się ja nie mam stożka nie zauważyłem że napisałem że mam stożek, poprawiam się mam zwykły tradycyjny filtr powietrza w puszcze. A luzy zaworowe jak sprawdzić ? co trzeba robić jakieś koszty ? a może to nie zawory są winne tylko coś innego ?HELP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 A z kąt jesteś piotrze? Może ktoś ci doradzi dobry serwis, bo tutaj na forum możemy zgadywać jaka jest przyczyna, ale tak czy siak ktoś tam będzie musiał zajrzeć w serducho subaraka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Byłem u kilku zwykłych mechaników co twierdzą że wszystko okej. A dobry serwis hymm to jest chyba jedyne dobre wyjście mieszkam 24 km od Olsztyna warmińsko-mazurskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 oooo super ja mieszkam 15 km od olsztyna xd, a konkretnie w barczewie. A ty od której strony olsztyna mieszkasz?edycja moderatora. Proszę nie polecać firm konkurencyjnych wobec SIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Chłopaki z adresami firm konkurencyjnych wobec SIP uciekajcie na PW. Nie chciałbym dać Wam bana krazek1221, edytuj szybciutko swoją wypowiedź. A tak z ciekawości. Czy ta firma o której wspomniałeś ma SSM do podłączenia starych Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek24dm Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Ja kiedyś pytałem w ASO to chcieli 170 zł. A podłączą mi starego subaraka z 1994 roku ? no ja mieszkam 25 km na północ ale wójtowo to tylko jako nazwa coś kojarzę dokładnie nie wiem gdzie to jest, w barczewie byłem i znam drogę barczewo-olsztyn. znam także drogę przez jeziorany. Namiary do nich możesz dać mi na pw. albo moje gg 8516065 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Chłopaki z adresami firm konkurencyjnych wobec SIP uciekajcie na PW. Nie chciałbym dać Wam bana krazek1221, edytuj szybciutko swoją wypowiedź. A tak z ciekawości. Czy ta firma o której wspomniałeś ma SSM do podłączenia starych Subaru? Mi podłączali impreze z '97. Jeżeli napisałem coś niezgodnie z regulaminem to nie świadomie, tylko cały czas nie jestem pewien co powinienem edytować bo żadnej nazwy nie wymieniłem :? Naprowadź mnie a natychmiast to skoryguję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się