mrowa Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 mrowa, ale drażnisz ... weź głęboki oddech... i ... poczekaj jeszcze chwilę sam jestem ciekawy czy coś jest nie teges i co... -- 10 lis 2010, o 08:54 -- No więc wczoraj spędziłem w 4T półtorej godziny prawie. Uzyskałem trochę informacji i... doszło do pewnego precedensu :wink: Adam. w celu diagnozy jeździł Latającym Holendrem , ale do rzeczy. W pierwszym podejściu do sprawdzenia czy zegar doładowania działa ok nastąpiła próba podłączenia innego zegara i okazało się, że wężyki podciśnienia się łamią w palcach... Co prawda zegarek został podłączony, ale 5 minut później pojawił się Adam. z laptopem, "wywalił" mnie grzecznie z za kierownicy, podłączył sprzęta i w drogę... Okazało się, że auto nie doładowuje :shock: wskazania oscylują między 0,6 a 0,7 czasami 0,9 w peaku. Jak zapytałem co robimy, żeby było dobrze to :arrow: "REMAP" Temat remapu jak na razie idzie w odstawkę ze względów finansowych, ale Adam. i Bryku mają przeanalizować logi i pomyśleć co to może być, że ciśnienie za małe trochę. Padła kwestia, że może dokręcić West Gate, albo być może zapchany jest już nieco prekat ... się zobaczy. Wszystkie wężyki, które już należy wymienić też zostaną zmienione na Samco (włącznie z tym od zegara turbo - może też to być powodem złych wskazań). Ale to dopiero pierwsza część co poniektórzy mieli już okazję zorientować się, że wraz z autem dostałem w kpl. dziwne tarcze, które... średnio hamowały. Po namyśle uznałem, że na zimę mogą zostać a jak się skończą klocki to wymienimy. I tak by pewnie zostało, ale... Wykonując test Adam. napędził się gdzieś do 150 km/h iiiiiiiiiiiii jak wróciliśmy to zdał relację Brykowi , która wyglądała mniej więcej tak: A: trzeba mu zmienić te hamulce bo się chłopak zabije B: nie no Mrówa tak nie szaleje A: ale to auto tak hamuje jak jedzie... (no tu Ci Adam. bardzo dziękuję nie ma to jak leżącego krzesłem... :wink: ) B: no niech zimę na tym setupie przejeździ A: to napędź się do 150 B: a nie no to tak nie należy... A: ze 150 droga hamowania jest też 150 B: to jak pociąg prawie Tak na prawdę wszystko odbyło się bardzo poważnie i gremialnie zostało uznane, że (jak to Romek Urban określił) "fale dunaju" wylatują na śmietnik i to zaraz a na ich miejsce wchodzą gładkie brembo i ferrodo ds2500. Oczywiście jak wykryjemy co się z turbo dzieje będę na bieżąco umieszczał info... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 mrowa, jak wskazuje budzik po zmianie wężyków, nadal zawyża czy wskazuje rzetelnie faktyczne doładowanie ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Wężyki dopiero zostaną zmienione... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 czyli rozumiem ze nie masz doladowania wlasicwego tak? czy jest za duze? bo juz sie pogubilem.... jesli masz serie to odszczkuje wskazania dupohamowni Pana Bryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 ciśnienie 0,6 do 0,8 w peaku czasami 0,9. znaczy za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Kurde! Już się pogubilem! Czyli należy głownie sprawdzić weze od wskaźnika boost + precat obadac czy nie zabity? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 trzeba rozdzielić 2 kwestie: A - za małe doładowanie B - złe wskazania zegara Ad A) być może prekat - będziemy szukać być może to coś innego Ad wymieniamy wężyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredny Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Bedę śledził Twoje poczynania z boost'em, bo u mnie sprawa ma się identycznie... Pozdrowionka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Ad A) być może prekat wywalić zanim coś wywali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 To w takim razie jeszcze raz. Jakie masz wskazania boost a jakie doladowanie faktyczne na kompie? Co to może powodować? Złe doladowanie turbiny wynika z złego remapu czy z zepsutych wezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 wywalić zanim coś wywali Pierwszy pomysł Bryka Plasma przeczytaj jeszcze raz dokładnie... Jakie masz wskazania boost a jakie doladowanie faktyczne na kompie? boost: 1,25 komp: 0,6-0,8 peak czasami 0,9 Co to może powodować? wskazania boost - mogą być wężyki Złe doladowanie turbiny wynika z złego remapu czy z zepsutych wezy? nic o remapie w kontekście stanu obecnego nie pisałem. Pisałem za to że Adam. proponował zrobić remap. Najprawdopodobniej wężyki podciśnienia nie mają nic wspólnego z ładowaniem, ale ze wskazaniami boost'a. Złe ładowanie może przez zapchany prekat, padła też nazwa west gate (żeby go może dokręcić) więcej nie wiem i nie znam się (jeszcze) :!: Więcej info po kolejnej wizycie w 4T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 nic o remapie w kontekście stanu obecnego nie pisałem. Pisałem za to że Adam. proponował zrobić remap. To jak w Windows - poprawki poprzez reinstalacje. mrowa, skontakstuj sie z carlos-wrx, mial jakis czas temu podobne hocki-klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 nic o remapie w kontekście stanu obecnego nie pisałem. Pisałem za to że Adam. proponował zrobić remap. To jak w Windows - poprawki poprzez reinstalacje. mrowa, skontakstuj sie z carlos-wrx, mial jakis czas temu podobne hocki-klocki. wersji hacked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 No nasze Subaru tez sa hacked. Nawet zeby o tym porozmawiac to trzeba co troche 'TAK' wpisywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 czyli czujnik cisnienia pokazuje w kolektorze 0,9 bara tak? zegar pokazuje 1,25 bara samochod jedzie jak seria... hmmmm :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 są zegary i zegary, a do tego montaż... No nasze Subaru tez sa hacked. Nawet zeby o tym porozmawiac to trzeba co troche 'TAK' wpisywac ale za to jedzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Nie proponowalem remapu jako usuniecie usterki (za niskiego doladowania). Oferta remapu nie byla zwiazana z ta usterka. Mrowa, dla Ciebie rozwiazanie juz jest. Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Adam., do jakiego wkoncu doszliscie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Nie proponowalem remapu jako usuniecie usterki (za niskiego doladowania). Oferta remapu nie byla zwiazana z ta usterka. Mrowa, dla Ciebie rozwiazanie juz jest. Zapraszam Adam. proponował remap, żeby auto lepiej jechało :arrow: jak nie seryjny wrx :arrow: żeby było fajniej. Mam wrażenie, każdy czyta to co chce, albo ja nie umiem wytłumaczyć. ufff No to suuuuper zgłoszę się tak jak pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 jedź szybko i zmień te tarcze też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 jedź szybko i zmień te tarcze też Przy pierwszej nadażającej się okazji! Zresztą po Ułężu już czułem, że nie jest to co powionno być. Wczoraj odbyło się tylko przybicie gwoździa do trumny "fal Dunaju" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Urban Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Mrówa jakbyś wydupcył te falbanki dwa miesiące temu tak jak mówiłem to jeszcze byś porządnie pośmigał trochę po suchym z drugiej strony to może i lepiej, że miałeś kiepski hamulec to i wolniej jeździłeś to i auta nie popsułeś co do wskazań Adamowego laptopa i różnic ze wskazaniami zegara można jeszcze wywalić Adamowi laptop i będzie Holandia naprawiona P.S. na Ułęż się na razie nie wybieram choć serce się rwie lecz AWF wzywa w każdy łykend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Ale jest szansa, że jak się naprawi Latającego Holendra wg wskazań laptopa Adam.'a to będzie trochę lepiej jeździł choć ja i tak wiem co Adam. powie jak tylko wspomnę, że auto może będzie lepiej jeździło ... wymieni słowo na "r" A w kontekście śmigania... to czekam na śnieg. Taki jak w zeszłym roku byłby bosssssski -- 16 lis 2010, o 15:08 -- Kwestią doładowania zajmiemy się w niedługim czasie. Jak na razie przyszły nowe hamulce i ... to niesamowite, ale mimo tego że jeszcze hamuję delikatnie bo się układają (jakieś 140 km przejechane, więc chyba można już przestać być tak delikatnym ) to różnica jest ooooooooogroooomna ! Bryku, Adam., Romek - dzięki c.d.n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Jak na razie przyszły nowe hamulce i ... to niesamowite, ale mimo tego że jeszcze hamuję delikatnie bo się układają (jakieś 140 km przejechane, więc chyba można już przestać być tak delikatnym ) to różnica jest ooooooooogroooomna ! a co masz teraz założone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 gładkie Brembo i Ferrodo DS2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się