Tomasz Otawa Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 szukam namiarów na dobre i w dobrej cenie klocki do WRX; dzieki za każde info! T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 EBC Red Stuff - www.autogt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 patrzcie, patrzcie :!: :!: post bez jakiegokolwiek OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Ferodo - http://www.hamulce.net/ lub Czoper Mintex - KAS Tarox - Sunhouse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Dzisiaj wymienialem przednie i tylne klocki. Ponownie wybor padl na EBC Red Stuff. Przy nastepnej wymianie przednich klockow najprawdopodobniej czeka mnie tez wymiana tarcz. Poniewaz z EBC Red Stuff jestem bardzo zadowolony wiec chyba zdecyduje sie na tarcze rowniez od EBC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Ja aktualnie jeżdże na DS2500 i polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Co to znaczy dobre i tanie? Tzn zapytam inaczej - potrzebujesz dwa komplety? Jeśli tak, polecam np. Tarox i Nishimbo. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Na pewno sa tansze niz Nishimbo ;-) Jakies Lucasy czy cus ;-) Calkiem dobre i b. tanie sa OMP ale kupic je w POlsce to prawie cud. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Mialem ten sam dylemat i zalozylem: Przod: tarcze EBC TurboGroove+klocki EBC Red Stuff Tyl: klocki EBC Red Stuff. Wszystko pieknie hamuje, a przy naprawde konkretnym hamowaniu, slychac potworne buczenie, ale ten typ podobno tak ma! MEGA zaleta tych klockow jest to, ze produkuja zero pylu-przynajmniej ja tak mam! A to tez wazne, bo nie trzeba co 2 dzien felg myc! Bardzo staralem sie ladnie ulozyc klocki z tarczami i wyglada, ze mi sie udalo, bo tarcze dostaly koloru zgodnego z tym co pisal producent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Otawa Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Dzięki serdecznie za wszystkie podpowiedzi! Dam sygnała co wybrałem, no i jak... hamuje! T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Ja niedlugo moze bede zmienial klocki i zastanawiam sie nad ebc red stuff i tar ox corsa.Ktos z Was probowal tar ox'ow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Ja niedlugo moze bede zmienial klocki i zastanawiam sie nad ebc red stuff i tar ox corsa.Ktos z Was probowal tar ox'ow? Ja jeżdżę na tarczach Tarox G88 (nawiercane i rowkowane) i klockach Tarox Corsa. Spisują sie doskonale, zarówno na torze (zero przegrzewania), jak i podczas codziennej jazdy. Ale nie mogę za bardzo chwalić, bo moja wypowiedź nie jest obiektywna pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 A jakie ceny tych klockow i ewentualnie tarcz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Ja jeździłem na niebieski Pagidach i bardzo je cenie. Obecnie mam takie nowiutkie na półce i niebawem je założe. Jak tylko zjeżdże serię Przewody też już mam płyn wiem już gdzie dostane no i o tarczach też pomyśle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 A jakie ceny tych klockow i ewentualnie tarcz? Wyślij zapytanie na: kontakt@sunhouse.pl pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Ja niedlugo moze bede zmienial klocki i zastanawiam sie nad ebc red stuff i tar ox corsa.Ktos z Was probowal tar ox'ow? Ja jeżdżę na tarczach Tarox G88 (nawiercane i rowkowane) i klockach Tarox Corsa. Spisują sie doskonale, zarówno na torze (zero przegrzewania), jak i podczas codziennej jazdy. Ale nie mogę za bardzo chwalić, bo moja wypowiedź nie jest obiektywna pozdr! To chyba kolega nie wie na czym jezdzi, G88 sa tylko rowkowane. Te o ktorych piszesz to SJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 To chyba kolega nie wie na czym jezdzi, G88 sa tylko rowkowane. Te o ktorych piszesz to SJ A to by było dość zabawne biorąc pod uwagę, że ten "kolega" sprzedaje Tar-ox'a na polskim rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 To chyba kolega nie wie na czym jezdzi, G88 sa tylko rowkowane. Te o ktorych piszesz to SJ A to by było dość zabawne biorąc pod uwagę, że ten "kolega" sprzedaje Tar-ox'a na polskim rynku Wiem i mam pytanie jako do specjalisty (pytam serio) czy klocki corsa maja wybity lub namalowany napis "corsa"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Bardzo staralem sie ladnie ulozyc klocki z tarczami i wyglada, ze mi sie udalo, bo tarcze dostaly koloru zgodnego z tym co pisal producent JED na czym dokładnie polegało Twoje układanie tarcz? Gdzieś na forum czytałem o tych tajemniczych i zawiłych procesach. Ja właśnie wymieniłem i tarcze i klocki. Z tego co pamiętam pisali też coś o tym, że nie powinno się tego robić równocześnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Bardzo staralem sie ladnie ulozyc klocki z tarczami i wyglada, ze mi sie udalo, bo tarcze dostaly koloru zgodnego z tym co pisal producent JED na czym dokładnie polegało Twoje układanie tarcz? Gdzieś na forum czytałem o tych tajemniczych i zawiłych procesach. Ja właśnie wymieniłem i tarcze i klocki. Z tego co pamiętam pisali też coś o tym, że nie powinno się tego robić równocześnie. Wiem, ale dla mnie to bzdura, bo jak ulozyc nowe klocki i nowe tarcze?! Poza tym, jaki jest sens ukladania np. nowych tarcz ze starymi clock'ami :?: :!: A ukladalem przepisu zawartego na stronie: http://www.ebcbrakes.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Poza tym, jaki jest sens ukladania np. nowych tarcz ze starymi clock'ami Po mojemu to chyba jasne, że jak wymieniam tarcze to i klocki. W drugą stronę wiemy, że już musu nie ma. Ztym ukladaniem to też jest ciekawa sprawa. W paru moich samochodach wymieniałem jedno i drugie i jedyne na co uważałem to to, że przez pierwszych kilkaset kilometrów dawałem im pracować maksymalnie na 3/4 gwizdka. Co nie znaczy, że w sytuacji awaryjnej bym ich żałował. I po tym okresie czyli po około 1 tyś km pare ostrych hamowań i nic się z nimi nie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Wszystko trzeba dotrzec, klocki/tarcze tez... wystarczy jakies 500 km i wcale nie na 3/4 gwizdka, ale najpierw delikatne hamowania, pozniej mocniejsze, a na koncu zhamuj z 200-0... wiadome jest, ze w sytuacji awaryjnej bedziesz musial zrobic te 200-0 np juz po 50 km, ale nic sie nie stanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Rozne firmy maja rozne procedury docierania klockow, najlepiej sprawdzic to na stronie producenta. http://www.tirerack.com/brakes/tech/techpage.jsp?techid=85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Sa oficjalne procedury? ... dobrze wiedziec ... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 pozniej mocniejsze, a na koncu zhamuj z 200-0... Najlepiej z moją starą na pokładzie!! Jak raz to zrobiłem z około 120 (ale warunki bzpieczeństwa zachowałem) to myślałem, że do domu dojadę już rozwodnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi