pawel.xxx1 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 :arrow: :?: po wymianie na nowy okazało sie ,że dalej robi fochy,da sie skasować na zgaszonym silniku,po odpaleniu pojawia sie znowu ce .Czujnik został przeniesiony na skrzynie ale jest to samo po kilku minutach od resetu zjawia sie znów .W końcu trafia na blok silnika w inne miejsce,bo oryginalne podobno ma słaby gwint.Zabieg pomógł na 15 minut i ce rozbłysł na nowo :shock: .Pojawia sie i znika a autko jedzie nie tak jak jechać powinno silnik po przekładce ,w moim kucnęła panewka chyba jutro zainstalujemy mój używany czujnik,może jest lepszy od tego nowego :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 A moze po prostu problem lezy gdzie indziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 tzn co proponujesz? -- 4 paź 2010, o 18:09 -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Ja to bym zaproponowal, zebys zajechal do serwisu z diagnostyka - np. nie-ASO albo np. ASO Andrzeja Kopra, czy jaki tam przyzwoity serwis w okolicy sie znajdzie - i poprosil ich o znalezienie przyczyny wchodzenia ecu w tryb awaryjny ze swiecacym CEL Byc moze pierdola, a byc moze cos istotniejszego - jesli nie umiesz zdiagnozowac sam, taniej w koncowym rozliczeniu wyjdzie podjechac do serwisu byc moze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Jutro podjade chyba do Roberta Jako,pewnie coś ogarnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Moja rada taka - spróbuj jeszcze tak zrobić-wyczyść miejsce gdzie jest czujnik przykręcony do silnika !! sprawdż czy wtyczka nie jest zaśniedziała i dokręć czujnik ponownie siłą 23.5±2.9 Nm - bardzo ważne !!!! i wyczyść wszystkie masy co idą do silnika :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 thx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Ja zmajstrowałem sobie to ustrojstwo http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114159 i już nie mam żadnych problemów. Nie wiem jakie masz auto, na moim starym wolnossaku mogłem sobie pozwolić eksperymentować i udało się 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 wymianie na nowy cieszę się, że dotarł szkoda, że nie pomógł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 dzięki.prawie goniłem z ce do Zakopanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Napisz jakie było rozwiązanie problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 ASAHI, mnie pytasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 No, jak już będziesz cos wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 jutro zanim polece do Roberta to założe swój ,może ten nowy ma jakiś inny symbol czy co :shock: :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Sprawdź jeszcze tą siłę dokręcenia, u mnie po wymianie na nowy 0 problemów, przykręcony jest w oryginalne (wyczyszczone) miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 może nie do mego auta kupiłem -- 4 paź 2010, o 21:33 -- :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Podjedź do pewnej firmy w Mysiadle. Jak miałem problemy z czujnikiem problem został rozwiązany szybko i na stałe. Wiem że sprawdzali przewód w wiązce od czujnika do komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 przewód działa,czujnik taki jak mówi katalog-a małpa nie chce dziś na spota jechać,to nie dalej pompuje 0.5-0.6 i ce świeci,gaśnie i dalej swieci.Jutro mam chęć odwiedzić Jako ,może ogarnie temat :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-info Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Jakiś czas temu sam bawiłem się z czujnikiem i z tego co pamiętam to sam błąd czujnika nie zawsze jest sygnalizowany jeżeli występuje w pojedynkę, zazwyczaj dochodzą do tego inne usterki i dopiero wtedy zapala check. U mnie tak było, miałem 2 błędy: prędkościomierz i spalanie stukowe. Naprawiłem prędkościomierz, check zgasł po resecie i więcej się nie zapalił, a błąd wymrugiwało. Doszedłem do podobnego wniosku jak Giechu, zrobiłem sobie gary fix`a na próbę, pomogło, zrobiłem ładnego (obudowa, mocowanie) i jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 może nie do mego auta kupiłem ja Ci sprzedałem na pewno do SI MY00, ale nie wiem, gdzie Ty go tam wsadzasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 wiem,że sprzedałeś mi dobrego ja wsadzam go w rure a to żle :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się