pawel.xxx1 Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 :arrow: :?: po wymianie na nowy okazało sie ,że dalej robi fochy,da sie skasować na zgaszonym silniku,po odpaleniu pojawia sie znowu ce .Czujnik został przeniesiony na skrzynie ale jest to samo po kilku minutach od resetu zjawia sie znów .W końcu trafia na blok silnika w inne miejsce,bo oryginalne podobno ma słaby gwint.Zabieg pomógł na 15 minut i ce rozbłysł na nowo :shock: .Pojawia sie i znika a autko jedzie nie tak jak jechać powinno silnik po przekładce ,w moim kucnęła panewka chyba jutro zainstalujemy mój używany czujnik,może jest lepszy od tego nowego :?: :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 A moze po prostu problem lezy gdzie indziej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel.xxx1 Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 tzn co proponujesz? -- 4 paź 2010, o 18:09 -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Ja to bym zaproponowal, zebys zajechal do serwisu z diagnostyka - np. nie-ASO albo np. ASO Andrzeja Kopra, czy jaki tam przyzwoity serwis w okolicy sie znajdzie - i poprosil ich o znalezienie przyczyny wchodzenia ecu w tryb awaryjny ze swiecacym CEL Byc moze pierdola, a byc moze cos istotniejszego - jesli nie umiesz zdiagnozowac sam, taniej w koncowym rozliczeniu wyjdzie podjechac do serwisu byc moze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel.xxx1 Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 Jutro podjade chyba do Roberta Jako,pewnie coś ogarnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Moja rada taka - spróbuj jeszcze tak zrobić-wyczyść miejsce gdzie jest czujnik przykręcony do silnika !! sprawdż czy wtyczka nie jest zaśniedziała i dokręć czujnik ponownie siłą 23.5±2.9 Nm - bardzo ważne !!!! i wyczyść wszystkie masy co idą do silnika :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel.xxx1 Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 thx 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Ja zmajstrowałem sobie to ustrojstwo http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114159 i już nie mam żadnych problemów. Nie wiem jakie masz auto, na moim starym wolnossaku mogłem sobie pozwolić eksperymentować i udało się 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 wymianie na nowy cieszę się, że dotarł szkoda, że nie pomógł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel.xxx1 Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 dzięki.prawie goniłem z ce do Zakopanego Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASAHI Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Napisz jakie było rozwiązanie problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel.xxx1 Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 ASAHI, mnie pytasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASAHI Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 No, jak już będziesz cos wiedział Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel.xxx1 Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 jutro zanim polece do Roberta to założe swój ,może ten nowy ma jakiś inny symbol czy co :shock: :?: :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xionc Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Sprawdź jeszcze tą siłę dokręcenia, u mnie po wymianie na nowy 0 problemów, przykręcony jest w oryginalne (wyczyszczone) miejsce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel.xxx1 Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 może nie do mego auta kupiłem -- 4 paź 2010, o 21:33 -- :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
vince_snd Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Podjedź do pewnej firmy w Mysiadle. Jak miałem problemy z czujnikiem problem został rozwiązany szybko i na stałe. Wiem że sprawdzali przewód w wiązce od czujnika do komputera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel.xxx1 Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 przewód działa,czujnik taki jak mówi katalog-a małpa nie chce dziś na spota jechać,to nie dalej pompuje 0.5-0.6 i ce świeci,gaśnie i dalej swieci.Jutro mam chęć odwiedzić Jako ,może ogarnie temat :?: :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek-info Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Jakiś czas temu sam bawiłem się z czujnikiem i z tego co pamiętam to sam błąd czujnika nie zawsze jest sygnalizowany jeżeli występuje w pojedynkę, zazwyczaj dochodzą do tego inne usterki i dopiero wtedy zapala check. U mnie tak było, miałem 2 błędy: prędkościomierz i spalanie stukowe. Naprawiłem prędkościomierz, check zgasł po resecie i więcej się nie zapalił, a błąd wymrugiwało. Doszedłem do podobnego wniosku jak Giechu, zrobiłem sobie gary fix`a na próbę, pomogło, zrobiłem ładnego (obudowa, mocowanie) i jeździ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 może nie do mego auta kupiłem ja Ci sprzedałem na pewno do SI MY00, ale nie wiem, gdzie Ty go tam wsadzasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel.xxx1 Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 wiem,że sprzedałeś mi dobrego ja wsadzam go w rure a to żle :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now