buras Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 witam wszystkie mądre głowy mam pytanko ,jakią turbawke powinienem wsadzić do mojego rumaka , przed remapem pecyfikacja : nowy shortblock sti 2.0 ,głowice gt 99 +osprzęt ,intrcooler sti ,wydech H&S 3/2.5 cala ,skrzynia krótka sti 5mt oczekiwania : szybkie 290-320 km pragnienia : objechać skubańca z evo 9 pomocy
Grzesiek_67 Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Proponuję VF35 (lub VF34) plus lekturę http://bbs.scoobynet.com/drivetrain-11/ ... -vf34.html . Wybór należy do Pana :wink: Z objechaniem EVO9 i tak i tak będzie problem Pozdrawiam Grzegorz
AMI Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 vf35 - tanio i dobrze vf34 sa rzadsze na rynku wtornym i drozsze z reguly, a az tak duzo sie z nich juz nie wykreci. Ew. z klasykow vf23/24/28/29 - spokojnie w planowane okolice mocy zabiora
buras Posted October 4, 2010 Author Posted October 4, 2010 dzięki waszmościom .vf 35 już za tysiaka można wyrwać w dobrym stanie aż kusi .co do evo ,to kolega sie myli ,schylę głowę i brykne skurczysyna czy do takiego modu oprócz oczywiście wydajniejszej pompy ,większe wtryski będą konieczne?
AMI Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Jesli masz wtryskiwacze tez z my99 - czyli 44cc to jakies 300KM dadza rade zrobic, moze odrobine wiecej - ale beda juz powoli u kresu mozliwosci raczej chyba. Ew. podnies cisnienie paliwa nieco, do jakichs 3.5 bara - ale musisz zainwestowac wowczas w nastawny regulator cisnienia paliwa. Moze w sumie lepiej zainwestowac wtedy w nieco wieksze wtryskiwacze?
K-mil Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 z racji (przykrych) doświadczeń przy tej modyfikacji polecę wymianę seryjnych wtrysków (MY99, VF34 i 300+ koni)
AMI Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 z racji (przykrych) doświadczeń przy tej modyfikacji polecę wymianę seryjnych wtrysków (MY99, VF34 i 300+ koni) A moglbys jasniej, jakiez to przykre doswiadczenia miales?
K-mil Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Przy tej mocy wtrysk pracuje na 80-90% wydajności. Dłuższe obciążenie (50km autostradą @ 5tys obr) i wtrysk się "zawiesił" i zaczął lać. Sytuację może uratowało by wskazanie EGT, a może było by za późno. Dziura w tłoku w każdym razie jest
AMI Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 No, ze dziala koncu wydajnosci to fakt - aczkolwiek mysle, ze miales raczej po prostu pecha. Sporo osob robi po ok. 300-320KM na wyspach na seryjnych 440cc i daja rade. W sumie tez przez jakis czas jezdzilem na 440cc z vf37 i bylo ok.
K-mil Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 możliwe że pech ale inna sprawa że jakość paliwa w Polsce pomogła
tzd Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 jakość paliwa w Polsce aż mi się nie chce znowu burzyć wyobrażeń. K-mil, robiłeś w rafinerii, i mimo/przez to uważasz, że jakość jest słaba?
K-mil Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 K-mil, robiłeś w rafinerii, i mimo/przez to uważasz, że jakość jest słaba? Tomek, robiłem zabezpieczenia - w technologię procesu nie wnikam. Poza tym SDA/ROSE i MHC jeszcze nie ruszyły a to one odpowiadają za otrzymywanie bardziej oczyszczonych produktów, tak? Po prostu wrażenia mam inne jak tylko przekroczę Odre i tam zatankuję. A żeby nie było off-top to pytanie jak jakość paliwa będzie wpływać na prace wtryskiwaczy? I czy zwiększenie wydajności coś tutaj pomoże? (czytaj mam już szukać większych?) Chyba tylko jak w paliwie będą zanieczyszczenia (woda, inny syf). Nawet najlepsze paliwa z LOTOSu mogą być zjechane przez dystrybutora - i o to mi głownie chodziło
buras Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 wracając do tematu nieszczęsnych wtrysków.jakie w takim razie powinienem zalożyć (zeby było bezpiecznie ) i czy trzeba też wymieniać listwe paliwową.co do rodzaju turbo ,to jak widze opini jest wiele na forum ,bede sie chyba kierował ceną zakupu i stanem technicznym ,czyli szukał dobrej okazji i uczciwego sprzedawcy
AMI Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 buras na tak zadane pytania nie da sie jednoznacznie, sensownie odpowiedziec. 440cc wystarcza na 300KM z malym hakiem - i tyle. Seryjne sa bardzo przyzwoite - a to, ze ktos tam czasem ma pecha, no bywa w zyciu. Ja mam Power Enterprise - niby megawypas, a tez sie jeden zbiesil. Ew. jesli chcesz celowac w okolice 330KM na jakims vf35 to dla swietego spokoju albo zaloz nastawny regulator cisnienia paliwa, albo kup 480cc (takie zolte, z amerykanskich new age sti bodajze, niektorzy twierdza, ze to sa 550cc - prawde mowiac nie mam 100% pewnosci) lub 550cc - interesuja Cie wtryski phase2, przynajmiej dopoki nie chcesz brnac w przerobki listew paliwowych. A generalnie to najlepiej zastanow sie ze swoim tunerem do kupy i ustalcie jaka droga isc.
buras Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 dzięki za pomoc , jaśniej w główce się zrobiło
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.