Skocz do zawartości

turbo do dziada 99


buras

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkie mądre głowy :D

mam pytanko ,jakią turbawke powinienem wsadzić do mojego rumaka , przed remapem

pecyfikacja :

nowy shortblock sti 2.0 ,głowice gt 99 +osprzęt ,intrcooler sti ,wydech H&S 3/2.5 cala ,skrzynia krótka sti 5mt

oczekiwania :

szybkie 290-320 km

pragnienia :

objechać skubańca z evo 9 :twisted:

pomocy :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz wtryskiwacze tez z my99 - czyli 44cc to jakies 300KM dadza rade zrobic, moze odrobine wiecej - ale beda juz powoli u kresu mozliwosci raczej chyba.

 

Ew. podnies cisnienie paliwa nieco, do jakichs 3.5 bara - ale musisz zainwestowac wowczas w nastawny regulator cisnienia paliwa.

Moze w sumie lepiej zainwestowac wtedy w nieco wieksze wtryskiwacze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K-mil, robiłeś w rafinerii, i mimo/przez to uważasz, że jakość jest słaba?

 

Tomek, robiłem zabezpieczenia - w technologię procesu nie wnikam. Poza tym SDA/ROSE i MHC jeszcze nie ruszyły

a to one odpowiadają za otrzymywanie bardziej oczyszczonych produktów, tak?

Po prostu wrażenia mam inne jak tylko przekroczę Odre i tam zatankuję.

 

A żeby nie było off-top to pytanie jak jakość paliwa będzie wpływać na prace wtryskiwaczy?

I czy zwiększenie wydajności coś tutaj pomoże? (czytaj mam już szukać większych?)

Chyba tylko jak w paliwie będą zanieczyszczenia (woda, inny syf). Nawet najlepsze paliwa

z LOTOSu mogą być zjechane przez dystrybutora - i o to mi głownie chodziło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do tematu nieszczęsnych wtrysków.jakie w takim razie powinienem zalożyć (zeby było bezpiecznie ) i czy trzeba też wymieniać listwe paliwową.co do rodzaju turbo ,to jak widze opini jest wiele na forum ,bede sie chyba kierował ceną zakupu i stanem technicznym ,czyli szukał dobrej okazji i uczciwego sprzedawcy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buras na tak zadane pytania nie da sie jednoznacznie, sensownie odpowiedziec.

 

440cc wystarcza na 300KM z malym hakiem - i tyle. Seryjne sa bardzo przyzwoite - a to, ze ktos tam czasem ma pecha, no bywa w zyciu.

 

Ja mam Power Enterprise - niby megawypas, a tez sie jeden zbiesil.

 

Ew. jesli chcesz celowac w okolice 330KM na jakims vf35 to dla swietego spokoju albo zaloz nastawny regulator cisnienia paliwa, albo kup 480cc (takie zolte, z amerykanskich new age sti bodajze, niektorzy twierdza, ze to sa 550cc - prawde mowiac nie mam 100% pewnosci) lub 550cc - interesuja Cie wtryski phase2, przynajmiej dopoki nie chcesz brnac w przerobki listew paliwowych.

 

A generalnie to najlepiej zastanow sie ze swoim tunerem do kupy i ustalcie jaka droga isc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...