buras Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 witam wszystkie mądre głowy mam pytanko ,jakią turbawke powinienem wsadzić do mojego rumaka , przed remapem pecyfikacja : nowy shortblock sti 2.0 ,głowice gt 99 +osprzęt ,intrcooler sti ,wydech H&S 3/2.5 cala ,skrzynia krótka sti 5mt oczekiwania : szybkie 290-320 km pragnienia : objechać skubańca z evo 9 pomocy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Proponuję VF35 (lub VF34) plus lekturę http://bbs.scoobynet.com/drivetrain-11/ ... -vf34.html . Wybór należy do Pana :wink: Z objechaniem EVO9 i tak i tak będzie problem Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 vf35 - tanio i dobrze vf34 sa rzadsze na rynku wtornym i drozsze z reguly, a az tak duzo sie z nich juz nie wykreci. Ew. z klasykow vf23/24/28/29 - spokojnie w planowane okolice mocy zabiora Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 dzięki waszmościom .vf 35 już za tysiaka można wyrwać w dobrym stanie aż kusi .co do evo ,to kolega sie myli ,schylę głowę i brykne skurczysyna czy do takiego modu oprócz oczywiście wydajniejszej pompy ,większe wtryski będą konieczne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Jesli masz wtryskiwacze tez z my99 - czyli 44cc to jakies 300KM dadza rade zrobic, moze odrobine wiecej - ale beda juz powoli u kresu mozliwosci raczej chyba. Ew. podnies cisnienie paliwa nieco, do jakichs 3.5 bara - ale musisz zainwestowac wowczas w nastawny regulator cisnienia paliwa. Moze w sumie lepiej zainwestowac wtedy w nieco wieksze wtryskiwacze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-mil Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 z racji (przykrych) doświadczeń przy tej modyfikacji polecę wymianę seryjnych wtrysków (MY99, VF34 i 300+ koni) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 z racji (przykrych) doświadczeń przy tej modyfikacji polecę wymianę seryjnych wtrysków (MY99, VF34 i 300+ koni) A moglbys jasniej, jakiez to przykre doswiadczenia miales? Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-mil Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Przy tej mocy wtrysk pracuje na 80-90% wydajności. Dłuższe obciążenie (50km autostradą @ 5tys obr) i wtrysk się "zawiesił" i zaczął lać. Sytuację może uratowało by wskazanie EGT, a może było by za późno. Dziura w tłoku w każdym razie jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 No, ze dziala koncu wydajnosci to fakt - aczkolwiek mysle, ze miales raczej po prostu pecha. Sporo osob robi po ok. 300-320KM na wyspach na seryjnych 440cc i daja rade. W sumie tez przez jakis czas jezdzilem na 440cc z vf37 i bylo ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-mil Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 możliwe że pech ale inna sprawa że jakość paliwa w Polsce pomogła Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 jakość paliwa w Polsce aż mi się nie chce znowu burzyć wyobrażeń. K-mil, robiłeś w rafinerii, i mimo/przez to uważasz, że jakość jest słaba? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Znaczy sie fuszere robil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-mil Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 K-mil, robiłeś w rafinerii, i mimo/przez to uważasz, że jakość jest słaba? Tomek, robiłem zabezpieczenia - w technologię procesu nie wnikam. Poza tym SDA/ROSE i MHC jeszcze nie ruszyły a to one odpowiadają za otrzymywanie bardziej oczyszczonych produktów, tak? Po prostu wrażenia mam inne jak tylko przekroczę Odre i tam zatankuję. A żeby nie było off-top to pytanie jak jakość paliwa będzie wpływać na prace wtryskiwaczy? I czy zwiększenie wydajności coś tutaj pomoże? (czytaj mam już szukać większych?) Chyba tylko jak w paliwie będą zanieczyszczenia (woda, inny syf). Nawet najlepsze paliwa z LOTOSu mogą być zjechane przez dystrybutora - i o to mi głownie chodziło Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 wracając do tematu nieszczęsnych wtrysków.jakie w takim razie powinienem zalożyć (zeby było bezpiecznie ) i czy trzeba też wymieniać listwe paliwową.co do rodzaju turbo ,to jak widze opini jest wiele na forum ,bede sie chyba kierował ceną zakupu i stanem technicznym ,czyli szukał dobrej okazji i uczciwego sprzedawcy Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 buras na tak zadane pytania nie da sie jednoznacznie, sensownie odpowiedziec. 440cc wystarcza na 300KM z malym hakiem - i tyle. Seryjne sa bardzo przyzwoite - a to, ze ktos tam czasem ma pecha, no bywa w zyciu. Ja mam Power Enterprise - niby megawypas, a tez sie jeden zbiesil. Ew. jesli chcesz celowac w okolice 330KM na jakims vf35 to dla swietego spokoju albo zaloz nastawny regulator cisnienia paliwa, albo kup 480cc (takie zolte, z amerykanskich new age sti bodajze, niektorzy twierdza, ze to sa 550cc - prawde mowiac nie mam 100% pewnosci) lub 550cc - interesuja Cie wtryski phase2, przynajmiej dopoki nie chcesz brnac w przerobki listew paliwowych. A generalnie to najlepiej zastanow sie ze swoim tunerem do kupy i ustalcie jaka droga isc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buras Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 dzięki za pomoc , jaśniej w główce się zrobiło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now