Jump to content

turbo do dziada 99


buras

Recommended Posts

Posted

witam wszystkie mądre głowy :D

mam pytanko ,jakią turbawke powinienem wsadzić do mojego rumaka , przed remapem

pecyfikacja :

nowy shortblock sti 2.0 ,głowice gt 99 +osprzęt ,intrcooler sti ,wydech H&S 3/2.5 cala ,skrzynia krótka sti 5mt

oczekiwania :

szybkie 290-320 km

pragnienia :

objechać skubańca z evo 9 :twisted:

pomocy :o

Posted

vf35 - tanio i dobrze

vf34 sa rzadsze na rynku wtornym i drozsze z reguly, a az tak duzo sie z nich juz nie wykreci.

 

Ew. z klasykow vf23/24/28/29 - spokojnie w planowane okolice mocy zabiora

Posted

dzięki waszmościom :D .vf 35 już za tysiaka można wyrwać w dobrym stanie aż kusi .co do evo ,to kolega sie myli ,schylę głowę i brykne skurczysyna :lol: czy do takiego modu oprócz oczywiście wydajniejszej pompy ,większe wtryski będą konieczne?

Posted

Jesli masz wtryskiwacze tez z my99 - czyli 44cc to jakies 300KM dadza rade zrobic, moze odrobine wiecej - ale beda juz powoli u kresu mozliwosci raczej chyba.

 

Ew. podnies cisnienie paliwa nieco, do jakichs 3.5 bara - ale musisz zainwestowac wowczas w nastawny regulator cisnienia paliwa.

Moze w sumie lepiej zainwestowac wtedy w nieco wieksze wtryskiwacze?

Posted
z racji (przykrych) doświadczeń przy tej modyfikacji polecę wymianę seryjnych wtrysków (MY99, VF34 i 300+ koni)

 

A moglbys jasniej, jakiez to przykre doswiadczenia miales?

Posted

Przy tej mocy wtrysk pracuje na 80-90% wydajności. Dłuższe obciążenie (50km autostradą @ 5tys obr) i wtrysk się "zawiesił"

i zaczął lać. Sytuację może uratowało by wskazanie EGT, a może było by za późno. Dziura w tłoku w każdym razie jest

Posted

No, ze dziala koncu wydajnosci to fakt - aczkolwiek mysle, ze miales raczej po prostu pecha.

Sporo osob robi po ok. 300-320KM na wyspach na seryjnych 440cc i daja rade.

W sumie tez przez jakis czas jezdzilem na 440cc z vf37 i bylo ok.

Posted
jakość paliwa w Polsce

aż mi się nie chce znowu burzyć wyobrażeń.

K-mil, robiłeś w rafinerii, i mimo/przez to uważasz, że jakość jest słaba?

Posted
K-mil, robiłeś w rafinerii, i mimo/przez to uważasz, że jakość jest słaba?

 

Tomek, robiłem zabezpieczenia - w technologię procesu nie wnikam. Poza tym SDA/ROSE i MHC jeszcze nie ruszyły

a to one odpowiadają za otrzymywanie bardziej oczyszczonych produktów, tak?

Po prostu wrażenia mam inne jak tylko przekroczę Odre i tam zatankuję.

 

A żeby nie było off-top to pytanie jak jakość paliwa będzie wpływać na prace wtryskiwaczy?

I czy zwiększenie wydajności coś tutaj pomoże? (czytaj mam już szukać większych?)

Chyba tylko jak w paliwie będą zanieczyszczenia (woda, inny syf). Nawet najlepsze paliwa

z LOTOSu mogą być zjechane przez dystrybutora - i o to mi głownie chodziło

Posted

wracając do tematu nieszczęsnych wtrysków.jakie w takim razie powinienem zalożyć (zeby było bezpiecznie ) i czy trzeba też wymieniać listwe paliwową.co do rodzaju turbo ,to jak widze opini jest wiele na forum ,bede sie chyba kierował ceną zakupu i stanem technicznym ,czyli szukał dobrej okazji i uczciwego sprzedawcy :D

Posted

buras na tak zadane pytania nie da sie jednoznacznie, sensownie odpowiedziec.

 

440cc wystarcza na 300KM z malym hakiem - i tyle. Seryjne sa bardzo przyzwoite - a to, ze ktos tam czasem ma pecha, no bywa w zyciu.

 

Ja mam Power Enterprise - niby megawypas, a tez sie jeden zbiesil.

 

Ew. jesli chcesz celowac w okolice 330KM na jakims vf35 to dla swietego spokoju albo zaloz nastawny regulator cisnienia paliwa, albo kup 480cc (takie zolte, z amerykanskich new age sti bodajze, niektorzy twierdza, ze to sa 550cc - prawde mowiac nie mam 100% pewnosci) lub 550cc - interesuja Cie wtryski phase2, przynajmiej dopoki nie chcesz brnac w przerobki listew paliwowych.

 

A generalnie to najlepiej zastanow sie ze swoim tunerem do kupy i ustalcie jaka droga isc.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...