bohun Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 Zastanawiam sie nad ulepszeniem mojej skrzyni 4eat. Niestety jestem jej posiadaczem.. Rzekomo mozna wymienic modul konwertera i skrzynka zaczyna nowe zycie, spina na stałe od 3500RPM i nie slizga sie cały czas. Czy orientujecie sie czy w Polsce gdzies ktos takie cos robi? Cos takiego znalazłem tu http://www.importperformancetrans.com/c ... -1721.html
Grzesiek_67 Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 Też jestem zainteresowany tematem ale nie sądzę abyśmy doczekali się jakiś światłych przemyśleń. W naszych forumowych warunkach nadal panuje przeświadczenie, że AT i Subaru z wiatrakiem to nieporozumienie Trudno-świetnie. Pozdrawiam Grzegorz
crem Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 Spróbujcie pod taki link -> http://www.autojozefow.pl/ Ja mam skrzynię manualną i tam się nie wybieram ale kilku kolegów z mojej firmy, posiadaczy AT w różnych markach, mówiło że to dobrzy fachowcy - może coś będą wiedzieć na zadany temat. Z resztą może ktoś z naszego forum też ich zna.
tzd Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 W sumie sprowadzić to za $600, i odnosząc to do typowych kosztów remontów silników (które świadczą o tym, że co niektórzy na dłużej się wiążą ze swoim Subarakiem) czy wymian skrzyń biegów 5MT (na których zaoszczędziliście ;-) ) to chyba nie aż taki wydatek... kwestia znalezienia warsztatu, gdzie to sensownie założą nota bene ciekawy jestem, jak to faktycznie działa w praktyce, jakie są różnice w odczuciach?
wlyszkow Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Zastanawiam sie nad ulepszeniem mojej skrzyni 4eat. Niestety jestem jej posiadaczem..Rzekomo mozna wymienic modul konwertera i skrzynka zaczyna nowe zycie, spina na stałe od 3500RPM i nie slizga sie cały czas. Czy orientujecie sie czy w Polsce gdzies ktos takie cos robi? Cos takiego znalazłem tu http://www.importperformancetrans.com/c ... -1721.html Można w PL sporo taniej zregenerować TC a nawet go podkręcić na życzenie.. :arrow: PW -- 20 wrz 2010, o 08:56 -- Spróbujcie pod taki link -> http://www.autojozefow.pl/ Ja mam skrzynię manualną i tam się nie wybieram ale kilku kolegów z mojej firmy, posiadaczy AT w różnych markach, mówiło że to dobrzy fachowcy - może coś będą wiedzieć na zadany temat. Z resztą może ktoś z naszego forum też ich zna. zna, zna... a Twoi Koledzy albo mieli wielki fart albo są krótko po naprawie - więcej nie napiszę :wink: -- 20 wrz 2010, o 09:11 -- Rzekomo mozna wymienic modul konwertera i skrzynka zaczyna nowe zycie, spina na stałe od 3500RPM i nie slizga sie cały czas. Przeprogramowanie TC czyli zmiana softu całego TCM de facto to nie taka prosta sprawa i wymaga również dostosowania samego TC - jak robi to IPT ale koszty wg mnie spore a efekt może jakiś wystapić ale rewelacji bym się nie spodziewał - poza minimalnym skróceniem czasu zmiany biegu ale to pewnie wymaga dodatkowo tuningu całej kasety sterującej a za to wszystko to już nowe auto pewnie można kupić.. :| Poza tym bez lock-up'u auto zaczęłoby więcej palić po mieście a zmiana biegów byłaby raczej szarpana i nie wiem czy nie odbiłoby się to na żywotności całej AT - pewnie tak.
crem Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 zna, zna... a Twoi Koledzy albo mieli wielki fart albo są krótko po naprawie - więcej nie napiszę :wink: Głównie wymiana olejów. U jednego wymiana sterownika w Audi A4 z Multitronikiem (czyli skrzynią CVT). Mało poważne ingerencje więc faktycznie o problemach z nimi za bardzo nie słyszałem. "Moda" na tą firmę wzięła się po jej prezentacji w TVN Turbo.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.