Jump to content

4eat w s-turbo


bohun

Recommended Posts

Posted

Też jestem zainteresowany tematem ale nie sądzę abyśmy doczekali się jakiś światłych przemyśleń. W naszych forumowych warunkach nadal panuje przeświadczenie, że AT i Subaru z wiatrakiem to nieporozumienie :evil: Trudno-świetnie.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Posted

Spróbujcie pod taki link -> http://www.autojozefow.pl/

 

Ja mam skrzynię manualną :) i tam się nie wybieram ale kilku kolegów z mojej firmy, posiadaczy AT w różnych markach, mówiło że to dobrzy fachowcy - może coś będą wiedzieć na zadany temat. Z resztą może ktoś z naszego forum też ich zna.

Posted

W sumie sprowadzić to za $600, i odnosząc to do typowych kosztów remontów silników (które świadczą o tym, że co niektórzy na dłużej się wiążą ze swoim Subarakiem) czy wymian skrzyń biegów 5MT (na których zaoszczędziliście ;-) ) to chyba nie aż taki wydatek...

 

kwestia znalezienia warsztatu, gdzie to sensownie założą ;)

 

nota bene ciekawy jestem, jak to faktycznie działa w praktyce, jakie są różnice w odczuciach?

Posted
Zastanawiam sie nad ulepszeniem mojej skrzyni 4eat. Niestety jestem jej posiadaczem..

Rzekomo mozna wymienic modul konwertera i skrzynka zaczyna nowe zycie, spina na stałe od 3500RPM i nie slizga sie cały czas.

Czy orientujecie sie czy w Polsce gdzies ktos takie cos robi?

Cos takiego znalazłem tu

http://www.importperformancetrans.com/c ... -1721.html

Można w PL sporo taniej zregenerować TC a nawet go podkręcić na życzenie..

:arrow: PW

 

-- 20 wrz 2010, o 08:56 --

 

Spróbujcie pod taki link -> http://www.autojozefow.pl/

 

Ja mam skrzynię manualną :) i tam się nie wybieram ale kilku kolegów z mojej firmy, posiadaczy AT w różnych markach, mówiło że to dobrzy fachowcy - może coś będą wiedzieć na zadany temat. Z resztą może ktoś z naszego forum też ich zna.

zna, zna... a Twoi Koledzy albo mieli wielki fart albo są krótko po naprawie - więcej nie napiszę :wink:

 

-- 20 wrz 2010, o 09:11 --

 

Rzekomo mozna wymienic modul konwertera i skrzynka zaczyna nowe zycie, spina na stałe od 3500RPM i nie slizga sie cały czas.

Przeprogramowanie TC czyli zmiana softu całego TCM de facto to nie taka prosta sprawa i wymaga również dostosowania samego TC - jak robi to IPT ale koszty wg mnie spore a efekt może jakiś wystapić ale rewelacji bym się nie spodziewał - poza minimalnym skróceniem czasu zmiany biegu ale to pewnie wymaga dodatkowo tuningu całej kasety sterującej a za to wszystko to już nowe auto pewnie można kupić.. :idea: :|

Poza tym bez lock-up'u auto zaczęłoby więcej palić po mieście a zmiana biegów byłaby raczej szarpana i nie wiem czy nie odbiłoby się to na żywotności całej AT - pewnie tak.

Posted
zna, zna... a Twoi Koledzy albo mieli wielki fart albo są krótko po naprawie - więcej nie napiszę :wink:

 

Głównie wymiana olejów. U jednego wymiana sterownika w Audi A4 z Multitronikiem (czyli skrzynią CVT). Mało poważne ingerencje więc faktycznie o problemach z nimi za bardzo nie słyszałem. "Moda" na tą firmę wzięła się po jej prezentacji w TVN Turbo.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...