Legacy96 Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Od ok.3 miesiecy mam problemy z wibracjami o wysokiej czestotliwosci na kierownicy, pedalach i nadwoziu. Wystepuja na luzie, a szczegolnie dokuczliwe sa w zakresie 2-3 tys. obrotow pod obciazeniem (np. jazda pod gore 50 km/h). Auto sprawdzily 3 warsztaty, nie ma zadnych luzow, poduszki pod silnikiem i skrzynia wymienilem na nowe, bez efektu. Bede wdzieczny za kazdy pomysl co jeszcze sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 sprawdz dokladnie uklad wydechowy-czasem minimalne pekniecie lub naderwanie ktoregos z wieszakow moze powodowac takie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Gdy bede mial chwile czasu to kupie nowe wieszaki i je zmienie... wlasnie mysle czy jest mozliwe ze w ktoryms tlumiku cos sie oberwalo, zatkalo badz przesunelo i teraz to wibruje ? Bo te wibracje raz sa silniejsze raz slabsze, nie ma konkretnego schematu...Tylko jak sprawdzic tlumiki ? Na luzie wszystko wydaje sie OK, wibruje dopiero pod obciazeniem i te wibracje sa zalezne od obrotow silnika a nie od predkosci jazdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Na luzie wszystko wydaje sie OK, wibruje dopiero pod obciazeniem i te wibracje sa zalezne od obrotow silnika a nie od predkosci jazdy... Znaczy jak na luzie auto stoi i kręcisz silnikiem to nie wibruje, wibruje dopiero jak się toczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 hipoteza z wydechem prawdopodobna być może wkład katalizatora sie rozsypał po wydechu albo jakis tłumik pordzewiał, trzeba wszystko pomacac poszarpac może wyjdzie na swiatło dzienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Taaak... juz wszystko mechanicy macali i szarpali, ale bez efektu... na wolnych i gdy dodaje gazu na luzie tez czuc wibracje silnika, ale slabo, tak samo czulem w innych Subarkach... Dopiero obciazenie powoduje wieksze wibracje... aha, wymienilem tez plyn w skrzyni biegow, swiece, sprawdzilem przewody i wymienilem kolo pasowe... bez efektu. Co do wymiany tarcz hamulcowych, to bylo 2 lata temu, mialem bicie na kierownicy, najpierw poszly tylne a za pol roku przednie... no ale w automacie po 120 tkm moze sie to zdarzyc. Aha, dwa miesiace temu auto bylo na przegladzie technicznym i badaniu spalin, wszystko OK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 na wolnych i gdy dodaje gazu na luzie tez czuc wibracje silnika, ale slabo, tak samo czulem w innych Subarkach Czyli to może być zwykłe kołysaniem bokserka ... Dopiero obciazenie powoduje wieksze wibracje... aha, wymienilem tez plyn w skrzyni biegow, swiece, sprawdzilem przewody i wymienilem kolo pasowe... bez efektu. Wprawdzie to nie wersja turbo, ale może ma jakieś problemy z podawaniem paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 u kolegi byly jaja z kolysaniem silnikiem i obrtami (glownie na wolnych obrotach). 1.8 bralo lewe powietrze. dociagnal sruby od kolektora ssacego i bajka. u ciebie chyba cos bardziej skomplikowanego, bo na tyle wizyt w serwisie i roznych kombinacji juz dawno by taka pierdole znalezli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 bo na tyle wizyt w serwisie i roznych kombinacji juz dawno by taka pierdole znalezli. Jeżeli to warsztat niemiecki, takiej samej jakości co mojego szuwarka tylny błotnik klepał, to ja bym nie był taki pewien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 jezeli to automatyczna skrzynia to moze byc torqueconverter za malo plynu w skrzyni (czerwony plyn) lub trzeba bylo by wymienic go moze to powodowac wibracje. To tylko tyle z doswiadczenia P.S Sprawdzac poziom plynu z wlaczonym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Plyn wymienilem miesiac temu, bez efektow... poziom plynu w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Dzis rano moje autko zapalilo jak stary zil, i tak chodzilo przeszlo minute, jakby na trzech cylindrach. Wymienie dzis filtr powietrza, swiece i sprawdze kable zaplonowe. Ma ktos jeszcze jakis pomysl co tu sprawdzic ? Aha, tarcze hamulcowe znowy bija, wytrzymaly 50 tkm, jutro zamuwie nowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 A jaka pogoda była przy tym porannym odpalaniu? Swoją droga to może też sprawdzisz czujniki wału? Dosyc prosta sprawa, nie wiem na ile ma wspólnego z Twoimi problemami, przeczyścić nie zaszkodzi, było w innym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Pogoda ? Bylo zimno, ok. 5 stopni, ale slonecznie. Auto stoi w garazu. Czujniki juz dwa miesiace temu wybudowalem, przemierzylem, wyczyscilem...bez efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 O pogode się pytałem, bo czasem wysoka wilgotnośc może mieć wpływ na odpalanie z rana auta. No ale jak w garażu stoi to specjalnie go to nie rusza. Przychodzi mi jeszcze do głowy uszkodzona cewka zapłonowa. Ale to by pewnei trzeba podmienić i sprawdzić. Nie wiem czy tylko mi się wydaje, ale jakby iskry nie było na którymś z garnków - to by zaświeciła się kontrolka check-engine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Jedna ze swiec byla cala zasniedziala, uszczelka kabla nie byla docisnieta do glowicy i wilgoc dostala sie pod spod. Teraz chodzi rowno... ale wibracje zostaly. Dzis dalem auto do warsztatu w celu wymiany paska rozrzadu, kazalem tez wymienic plyn hamulcowy i wieszaki wydechu. Jako auto zastepcze dostalem legacy 2,0 LX 95 rok. Zauwazylem ze motor ma jeszcze wieksze wibracje niz moj i do tego na wolnych obrotach sie telepie, tylko ze to sie nie przenosilo na nadwozie, motor jest tam o wiele elastyczniej zawieszony niz w moim aucie. Pewnie dlatego drgania nie przenosza sie na nadwozie. Co zrobic by zawieszenie silnika bylo bardziej elestyczne ? Czy jest jakas regulacja ustawienia poduszek, a jesli tak, to jak je ustawic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi