16_VALVE Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Witam, zakupilem wlasnie Impreze i mam w zwiazku z tym troche pytan dotyczacych glownie rzeczy znajdujacych sie pod maska. Wczesniej jezdzilem honda prelude 2.2 vtec, ale oczywiscie tutaj sprawy pod maska maja sie calkowiecie inaczej pierwsze pytanie dotyczy sie bagnetu ktory widac na ponizszym zdjeciu, Od czego jest to bagnet? pytanie 2 tyczy sie wlewu (?) oczywiscie zbadalem dokad ida przwody jednak nie za bardzo wiem do czego jest ten magiczny korek. Szukalem troche po necie czy wystepowalo cos takiego jak wersja Prodrive i znalazlem cos takiego: http://drischnie.homeip.net/www.subaru-impreza.de/SonderserienENG.htm#Prodrive1 oraz http://drischnie.homeip.net/www.subaru-impreza.de/SonderserienENG.htm#wrsport jednak nie zgadza sie to do konca w porownaniu z 2 linkiem ( jako ze moja to wlasnie rocznik 99 ) - pisze tam ze ma naklejki WR - na mojej sa Prodrive. Jesli chodzi o budy kit to moja wyglada tak jak ta na zdjeciu z wyłaczeniem tylnego spojlera ( zdjecie ponizej ), jesli chodzi o zawieszenie to niestety trudno mi porownac do innej jako ze to moja pierwsza Subaryna, a co do wnętrza to mam fotele z napisami Prodrive ( zdjecie ponizej ) czy ktos moze orietuje sie jak to faktycznie jest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Bagnet jest do badania stanu oleju w skrzyni. Ad.2 to jeżeli chodzi o środkowy korek to jest to ciecz chłodząca czy cuś :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cysztof Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 1. poziom oleju w skrzyni biegow 2. zbiorniczek plynu chlodniczego Link to comment Share on other sites More sharing options...
16_VALVE Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 dzieki, co do 2, to jesli to jest zbiorniczek plynu chlodzacego to dlaczego wlew i miarka jest po przeciwnej stronie auta ? Chyba nie wlewa sie plynu w 2 miejsca lol :-| Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 dzieki, co do 2, to jesli to jest zbiorniczek plynu chlodzacego to dlaczego wlew i miarka jest po przeciwnej stronie auta ? Chyba nie wlewa sie plynu w 2 miejsca lol :-| :shock: Możesz pokazać o jaką miarkę Ci chodzi? Bo chyba nie o bagnet od oleju silnikowego? edit: ciężki dzień nie pozwolił zajarzyć: Ten zbiorniczek z miarką to nadmiarowy, do którego układ wyrzuca płyn przez korek (ciśnienie) a potem sobie zaciąga, jak się ostudzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 przedewszystkim pogratulować nabytku i witamy wśród zarażonych ,autko cacy,a co do prodrive to chyba nie oryginał,raczej replica co jest bardzo popularne w angli,zderzak i grill napewno P1,oprócz halogenów-były małe w obudowie,tylni spojler to na bank nie P1,ale autko i tak jest mniamniuśne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 16_VALVE tym sie nie przejmuj że pod maską jest kilka korków z napisem coolant ten po prawej stronie koło światła to taki zbiorniczek, wode lejesz tam gdzie koledzy ci mówili. Lucza nie bardzo wiem o co ci chodzi Impreza 2000 turbo 99 Prodrive to zwykły GT-ek z innym zawieszeniem, wnętrzem, opcionalnie wsadzali inne ECU i miało chyba 240 koni. Auto 16_VALVE ma zwykły zderzak i gril jak w GT, tylni spoiler jak w GT bo niby dlaczego miałby być ten z P1? Pozatym P1 miałą zwykły zderzak z GT do tego tak jak mówisz zaślepki z napisem p1 lub zaślepki z małymi halogenami, pod zderzakiem był dodany tzw P1 spliter troche inny niż w STI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 a tak w ogóle gratulacje z powodu zakupu auta najlepszej marki na świecie! i witamy na Forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 tak ale ty mówisz o wersji -98 prodrive a wersje 99-00 to już P1,grill tak (bez znaczka,znaczek powinien być P1),zderzak tak (inne halogeny ale osadzone wraz z obudową w tym samym otworze),dokładka na przedni zderzak inna,światła obrysowe mleczne (ale kokones nie dam se obciąć ),spoiler tylni taki kanciaty, 3częściowy,skręcany do regulacji z dużym logo P1 na bokach i oczywiście powinien być niebieski! tyle z tego co na pierwszy rzut oka na zewnątrz w porównaniu ze zdjęciem,ale,ale,ale jest możliwe że to jest rok produkcji '98 ponieważ w angli w dokumentach jako rok produkcji przyjmuje się rok pierwszej rejestracji i tu mogą wynikać nasze niedomuwienia,pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Słuchaj nikt nie uzasadnia tego ze to jest p1 bo p1 to była niebieska coupeta czyli samochód 2 drzwiowy a ten jak widać nie jest. Jeżeli chodzi o limitowane serie prodrive-u to tak jak mówisz 98 było RB5 a potem było p1. Impreza prodrive edition zaś to tylko pakiet gadzetow do zwykłego GT (w uk Turbo 2000) taki sam jak potem do new Age pakiet PPP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
16_VALVE Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Dzieki za odpowiedzi widac moze to jakis mutant hehe... wazne ze wszystko z autem ok, jednak czeka go wymiana wszystkich podstawowych rzeczy, w pierwszym rzucie olej, swiece i klocki hamulcowe. Przy okazji mam pytanko dotyczace felg. Jako ze poprzedni wlasciciel chyba uwielbial wjezdzanie na krawezniki, lub parkowanie ocierajac sie o nie... mysle o odnowie i pomalowaniu na zloto. Pytanie dotyczy cen, orietujecie sie moze ile kosztuje odnowa i malowanie ? pozdrawiam! -- Wt sie 31, 2010 10:27 pm -- p.s. jeszcze sobie przypomnialem, poprzedni wlasciciel mowil ze jeszcze poprzedni wlasciciel ( ponoc jego znajomy ) wlozyl turbo od STI, wg mnie to raczej bajka, ale nie wiem jak to sprawidzic. Mam wskaznik doladowania czy mozna jakos po tym dosc czy faktycznie tak jest ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 napisz ile ci ładuje a na turbinie powinna być tabliczka znamionowa z symbolem,jeśli naprawdę wymienił to ciekawe czy na nowo mapował? Link to comment Share on other sites More sharing options...
16_VALVE Posted September 2, 2010 Author Share Posted September 2, 2010 ładuje do 0.9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 to tyle co mój młynek do kawy ,przepraszam nie mogłem się powstrzymać,ale chyba niewymienił Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 A czy na drugim zdjęciu nie widać kabli zapłonu jak w MY'98 ? Tak pytam, bo mam podejrzenia, ale nie wiem czy zasadne Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 A czy na drugim zdjęciu nie widać kabli zapłonu jak w MY'98 ? Tak pytam, bo mam podejrzenia, ale nie wiem czy zasadne W my99 tez sa kable To zdecydowanie nie wyglada na my98 - kable ida dalej do cewek po prawej stronie kolektora - patrzac od przodu oczywiscie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 ...wystarczy żeby właściciel popatrzył na znaczek na szybach i już będzie wiedział który to rocznik, ...8 lub ...9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 ...wystarczy żeby właściciel popatrzył na znaczek na szybach i już będzie wiedział który to rocznik, ...8 lub ...9 A nie łatwiej po VIN-ie sprawdzic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 In VIN-o veritas Link to comment Share on other sites More sharing options...
16_VALVE Posted September 3, 2010 Author Share Posted September 3, 2010 rocznik 99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now