panklex Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 mam pytanie 1 czy subary po 98r mają nadal możliwość wymigania kodu błędów i kasowania ich poprzez łączenie kości pod kierownicą. 2 Przeglądając ogłoszenia znalazłem outback'i z silnikami V6 2.5l 170km (co to za twór) były takie wogóle montowane, czy to tylko powtarzany błąd w ogłoszeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 ad.2. Mozliwe ze chodzi o wersje nadwozia, nie wiem jak to jest z Legacy, ale np najnowsza Impreza 06 to bedzie V9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 V6 nigdy nie bylo w Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 V6 nigdy nie bylo w Subaru I to się nazywa trzeźwa odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Zawsze sluze moja obszerna wiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Zawsze sluze moja obszerna wiedza W takim razie powiedz, kiedy skończycie się przeprowadzać Bo w sobotę na al. 29 listopada było zamknięte, ale w salonie pełno autek, a pod ikea było otwarte, ale autek znacznie mniej i atmosfera też raczej w stylu rozpakowujemy graty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 A to Bog tylko moze wiedziec :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jezeli co to H4 165KM rozniez byla wrsja 6 cylindrowa ale ciagle boxer byl (jest) to silnik 3.0L o mocy 212KM Za pomoca kabelkow mozna sprawdzac kody w autach ktore sa w systemie OBD 1 czyli wszystko do 94 roku wlacznie w 95 roku zgodnie z zasadami przyjetymi na swiecie wprowadzono system OBD2 ktory wymaga odpowiedniego urzadzenia do czytania w tym systemie kody zaczynaja sie od literki P - Powertrain czyli uklad napedowy lub B-Body karoseria N- Network itd. Te dwie ostatnie kategorie mozna spotkac na autach 2004 i nowszych. W 2007 roku wchodzi najprawdopodobniej nowy system OBD3 ale to dopiero bedzie. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jezeli co to H4 165KM. Rowniez byla wersja 6 cylindrowa ale ciagle boxer byl (jest) to silnik 3.0L o mocy 212KM Jedna kropka poprawia czytelność nieco zdania, choć nie do końca. I coś słabowite to H6 bo u nas ma 265KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 AFLINTA! ARGH! Ales dal ciala u nas ma 245KM :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 AFLINTA! ARGH! Ales dal ciala u nas ma 245KM :wink: No tak, to dlatego, ze nim nie jeżdżę Teraz to się normalnie potnę, taka wtopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 To zapytam jeszcze o silniki 2.5l EJ25, czy wszystkie mają rozrząd SOHC ponieważ z tego co wyczytałem na forum sohc powinny być bezkolizyjne, a przyznam szczerze że po kilku przypadkach demolki rozrządów w różnych autach zwracam już na to uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 wydaje mi sie, ze nowsze ej25 (podobnie jak turbo) sa wielkowalkowe i kolizyjne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 wydaje mi sie, ze nowsze ej25 . nowsze czyli do którego roku robili je idiotoodporne ? (mniej więcej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jak można rozwalić rozrząd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jak można rozwalić rozrząd? Można na kilka sposobów w zależności od fantantazji Npinacz może wstapić do związków zawodowych i zastrajkować , czasem paski zmieniają poglądy polityczne na bardziej skrajne i golą się na łyso, tudzież czasami wkręcić sie może zabłąkany patyk i popsuć co nieco, najpewniejszym sposobem jest szybki najazd na drzewo bądz ściane efekt gwarantowany.(jak widac V6 forda z rozrządem napędzanym kołami zębatymi też ma jakieś tam swoje plusy. Chodzi jednak aby te plusy nie przysłoniły nam minusów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Znalazłem coś takiego jak myślicie pojeździ to jeszcze trochę? i przyzyłoby gaz przy takim przebiegu? http://www.autoscout24.pl/home/index/de ... =8000&zip= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Znalazłem coś takiego jak myślicie pojeździ to jeszcze trochę? i przyzyłoby gaz przy takim przebiegu? http://www.autoscout24.pl/home/index/de ... =8000&zip= Ciężko się we wróżkę bawić, zależy w jakim stanie silnik jest, jak nagaru ma mało, to gaz mu nie zaszkodzi, jak nagaru więcej i pierścienie wytarte, to po założeniu instalacji może mu nieco to czyszczące działanie LPG zaszkodzić. A wtedy pewnie mały remoncik polegający na wymianie pierścieni uszczelniających itp. Koszt tego w porównaniu z kosztem instalacji nie powala na kolana. Zresztą nawet jak planowałbyś tylko na benzynie śmigać, to wcale nie jest powiedziane, że by cię te pierścienie nie czekały, zależy jak ktoś przedtem dbał o auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Zawsze sluze moja obszerna wiedza W takim razie powiedz, kiedy skończycie się przeprowadzać Bo w sobotę na al. 29 listopada było zamknięte, ale w salonie pełno autek, a pod ikea było otwarte, ale autek znacznie mniej i atmosfera też raczej w stylu rozpakowujemy graty fakt pusto i remonta trwajo. z tego co sie dowiedzialem otwarcie oficjalne ma sie odbyc w polowie wrzesnia jak rowniez owarcie przy salonie serwisu ktory widzialem ze jest modernizowany.jedyna dziwna rzecza jest fakt ze przez pare miesiecy salon bedzie rowniez obslugiwal renaulty ( taka umowa ze starym delerem ) no i bedzie tam salon rowniez mazdy. no i klimy dalej nie bedzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 A ja dostałem dzisiaj newsletter, że się przeprowadzili 8) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Ciężko się we wróżkę bawić, zależy w jakim stanie silnik jest, jak nagaru ma mało, to gaz mu nie zaszkodzi, jak nagaru więcej i pierścienie wytarte, to po założeniu instalacji może mu nieco to czyszczące działanie LPG zaszkodzić. hej aflinta, jak dobrze pamiętam to w przypadku twojego auta było właśnie odwrotnie. pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 hej aflinta, jak dobrze pamiętam to w przypadku twojego auta było właśnie odwrotnie. U mnie nie tyle nagar sprawiał problemy, co pierścienie uszczelniające Wyższa temperatura spalania przyczyniła się do szybszego uszczelnienia silnika, no ale on był jeszcze z relatywnie małym przebiegiem - a przynajmniej tak licznik wsakzywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 hej aflinta, jak dobrze pamiętam to w przypadku twojego auta było właśnie odwrotnie. U mnie nie tyle nagar sprawiał problemy, co pierścienie uszczelniające Wyższa temperatura spalania przyczyniła się do szybszego uszczelnienia silnika, no ale on był jeszcze z relatywnie małym przebiegiem - a przynajmniej tak licznik wsakzywał Albo LPG spowodowało wypłukanie nagaru z pierścieni. Pozdrawiam, Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwo Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Cześc piszesz o rozrządzie w ej 25 a może wiesz jaki jest w ej 16 chodzi mi regulację zaworów czy są tam hydrauliczne czy na śrubki :wink: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Jak juz to na plytki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi