Skocz do zawartości

2.5 V6 ??


panklex

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie

1 czy subary po 98r mają nadal możliwość wymigania kodu błędów i kasowania ich poprzez łączenie kości pod kierownicą.

2 Przeglądając ogłoszenia znalazłem outback'i z silnikami V6 2.5l 170km (co to za twór) były takie wogóle montowane, czy to tylko powtarzany błąd w ogłoszeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze sluze moja obszerna wiedza :lol:

 

W takim razie powiedz, kiedy skończycie się przeprowadzać :) Bo w sobotę na al. 29 listopada było zamknięte, ale w salonie pełno autek, a pod ikea było otwarte, ale autek znacznie mniej i atmosfera też raczej w stylu rozpakowujemy graty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli co to H4 165KM rozniez byla wrsja 6 cylindrowa ale ciagle boxer byl (jest) to silnik 3.0L o mocy 212KM

 

Za pomoca kabelkow mozna sprawdzac kody w autach ktore sa w systemie OBD 1 czyli wszystko do 94 roku wlacznie w 95 roku zgodnie z zasadami przyjetymi na swiecie wprowadzono system OBD2 ktory wymaga odpowiedniego urzadzenia do czytania

w tym systemie kody zaczynaja sie od literki P - Powertrain czyli uklad napedowy lub B-Body karoseria N- Network itd. Te dwie ostatnie kategorie mozna spotkac na autach 2004 i nowszych. W 2007 roku wchodzi najprawdopodobniej nowy system OBD3 ale to dopiero bedzie.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zapytam jeszcze o silniki 2.5l EJ25, czy wszystkie mają rozrząd SOHC ponieważ z tego co wyczytałem na forum sohc powinny być bezkolizyjne, a przyznam szczerze że po kilku przypadkach demolki rozrządów w różnych autach zwracam już na to uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można rozwalić rozrząd?

 

Można na kilka sposobów w zależności od fantantazji

 

Npinacz może wstapić do związków zawodowych i zastrajkować , czasem paski zmieniają poglądy polityczne na bardziej skrajne i golą się na łyso, tudzież czasami wkręcić sie może zabłąkany patyk i popsuć co nieco, najpewniejszym sposobem jest szybki najazd na drzewo bądz ściane efekt gwarantowany.(jak widac V6 forda z rozrządem napędzanym kołami zębatymi też ma jakieś tam swoje plusy. Chodzi jednak aby te plusy nie przysłoniły nam minusów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego jak myślicie pojeździ to jeszcze trochę? i przyzyłoby gaz przy takim przebiegu? http://www.autoscout24.pl/home/index/de ... =8000&zip=

 

Ciężko się we wróżkę bawić, zależy w jakim stanie silnik jest, jak nagaru ma mało, to gaz mu nie zaszkodzi, jak nagaru więcej i pierścienie wytarte, to po założeniu instalacji może mu nieco to czyszczące działanie LPG zaszkodzić. A wtedy pewnie mały remoncik polegający na wymianie pierścieni uszczelniających itp. Koszt tego w porównaniu z kosztem instalacji nie powala na kolana. Zresztą nawet jak planowałbyś tylko na benzynie śmigać, to wcale nie jest powiedziane, że by cię te pierścienie nie czekały, zależy jak ktoś przedtem dbał o auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze sluze moja obszerna wiedza :lol:

 

W takim razie powiedz, kiedy skończycie się przeprowadzać :) Bo w sobotę na al. 29 listopada było zamknięte, ale w salonie pełno autek, a pod ikea było otwarte, ale autek znacznie mniej i atmosfera też raczej w stylu rozpakowujemy graty :)

 

fakt pusto i remonta trwajo. z tego co sie dowiedzialem otwarcie oficjalne ma sie odbyc w polowie wrzesnia jak rowniez owarcie przy salonie serwisu ktory widzialem ze jest modernizowany.jedyna dziwna rzecza jest fakt ze przez pare miesiecy salon bedzie rowniez obslugiwal renaulty ( taka umowa ze starym delerem ) no i bedzie tam salon rowniez mazdy. no i klimy dalej nie bedzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko się we wróżkę bawić, zależy w jakim stanie silnik jest, jak nagaru ma mało, to gaz mu nie zaszkodzi, jak nagaru więcej i pierścienie wytarte, to po założeniu instalacji może mu nieco to czyszczące działanie LPG zaszkodzić.

 

hej aflinta, jak dobrze pamiętam to w przypadku twojego auta było właśnie odwrotnie.

 

pozdrawiam,

jako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej aflinta, jak dobrze pamiętam to w przypadku twojego auta było właśnie odwrotnie.

 

U mnie nie tyle nagar sprawiał problemy, co pierścienie uszczelniające :) Wyższa temperatura spalania przyczyniła się do szybszego uszczelnienia silnika, no ale on był jeszcze z relatywnie małym przebiegiem - a przynajmniej tak licznik wsakzywał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej aflinta, jak dobrze pamiętam to w przypadku twojego auta było właśnie odwrotnie.

 

U mnie nie tyle nagar sprawiał problemy, co pierścienie uszczelniające :) Wyższa temperatura spalania przyczyniła się do szybszego uszczelnienia silnika, no ale on był jeszcze z relatywnie małym przebiegiem - a przynajmniej tak licznik wsakzywał ;)

 

Albo LPG spowodowało wypłukanie nagaru z pierścieni.

 

Pozdrawiam,

Jako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...