ironmzes Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Wyszukując info n.t. filtra przeciw pyłkowego nie znalazłem zbyt wiele informacji gdzie umieszczony i w jakich modelach występuje przedstawiam zdjęcie gdzie jest umieszczony w forku my05. Na początek trzeba odkręcić schowek po stronie pasażera i ukarze się nam wentylator nad nim jest umieszczony filtr P_P Na czerwono zaznaczyłem gdzie są jego zatrzaski. W niektórych modelach tego filtru nie ma. U mnie był jak zabrudzony że dopiero po przedmuchaniu sprężarką zauważyłem jest karbowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 ja wymieniam raz na rok "węglowy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zly Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 u mnie był taki brudny, że już miałem podejrzenia iż układ nieszczelny lub wichura się psuje Po wymianie jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 ja wymieniam raz na rok "węglowy" A jaki węglowy zakładasz? Ten dostępny w InterCars'ie oznaczony jako HERTH+BUSS JAKOPARTS K1181 J1347000 i też węglowy nie za bardzo pasuje. Co prawda zrobiłem specjalny sabot z ramki filtra OEM ale może jest jakieś lepsze rozwiązanie / lepszy filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 jest OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Ja olewam węglowy. Filtruje tak samo tylko pochłania niektóre zapachy. Jako Parts zwykły wkładam tylko się zastanawiam dlaczego ten luksus tyle kosztuje. Filtr powietrza do N/A kosztuje 20 zł a przeciwpyłkowy 70 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Jak dobrze, że w S-Turbo nie trzeba ściągać schowka - mniej roboty do filtra dobrać się łatwo w nogach pasażera, zdejmuje się 2 blaszki i pokrywę filtra i już. Filtr jest 2-częściowy, oryginał (fizelina, czy coś takiego) w ASO kupiłem za 200 (!) zł, z USA mam 2 za mniej niż 200 (już do mnie jadą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 nawet nie wiem jak jest u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 A jaki węglowy zakładasz?... Polecam Corteco, czyli MicronAir czyli główny OEM. Mają szeroką ofertę (więc jest szansa, że coś znajdziesz), przyzwoite ceny no i zwykle oferują dwie wersje każdego filtra: klasyczną i węglową. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 W Carsie mają tylko jakiś Knehta za 130!!! szukam dalej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się