plasma555 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam, chciałem się poradzić. Zamierzam kupić za jakiś czas wydech cały kompletny przelot z DP itp. Celuje w średnicę 2,5". Mam pytanie: Czy miał ktoś z Was do czynienia z w/w firmami ? Jak z głośnością, jazdą, odczuciami i wszystkimi innymi aspektami używania ? Zna ktoś te modele ? Czy podejdą do BUGa ? Jeżeli ktoś chciałbym się podzielić informacjami to śmiało. Pzdr! Jasiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 W Greddy jest najprawdopodobniej lepszy downpipe bo z szerokim kołnierzem. Podobno daje to lepszy przepływ spalin etc, ile w tym prawdy nie wiem. W praktyce zapewnia dodatkowy lanserski świst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Ja kilka godzin jeżdziłem GT z kompletnym wydechem Supersprint. Dla mnie zaskoczeniem było, jak nieprawdopodobnie cicho jest w środku auta. Jak ktoś robi długie trasy i chce trochę spokoju w kabinie to chyba dobra opcja. Takie wtedy odniosłem wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 nawet sie nie zastanawiaj, supersprint to szajs. W dodatku owalna końcówka bardziej pasuje do golfa lub calibry niz do porządnego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Ja potrzebuje coś co daje po uszach i można zyskać kilka koni! Nie pokonuje długich tras wiec nie potrzebuje wyciszenia. Szczerze to cieszy mnie jak się drze za uchem;) kolega ma przelot 3" i jazda z nim to mistrzostwoooo;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 To morze wydech marki Straight Pipe czyli "prosta rura"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Blitza Nur Spec R-a polecam, jak chcesz mieć głośno i dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Ja mam w STi DP I CC custom, a backbox SS i uwazam ze jest super. Do 4500-5000 znośnie nawet w trasie, a później jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 To morze wydech marki Straight Pipe czyli "prosta rura"? to może ma ktoś coś takiego u siebie ? jak się sprawdza ? Szkoda że nie mam nieograniczonego w budżetu. Szukam czegoś pasztetowego markowego ale raczej nie chinola. Na ile byście wycenili te wydechy? Blitza Nur Spec R-a polecam, jak chcesz mieć głośno i dobrze. oj ... problemem jest chyba $$$$ Ja mam w STi DP I CC custom, a backbox SS i uwazam ze jest super. Do 4500-5000 znośnie nawet w trasie, a później jest a odczułeś różnicę na SS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Mi sie SS rozpadł w piątek, nie wiem ile miał lat bo kupiłem auto juz z tym wydechem ale porozpadała się puszka w środku. Faktycznie jest bardzo cichy w środku. Dla mnie jednak jest za cichy i teraz celuje w coś głośnejszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Dla mnie jednak jest za cichy i teraz celuje w coś głośnejszego. właśnie dlatego się waham w subaru najważniejszy jest dźwięk silnika więc trzeba będzie wybrać właściwie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Poszukaj na YT, pelno tego jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Blitza Nur Spec R-a polecam, jak chcesz mieć głośno i dobrze. Dokładnie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Do jazdy na codzień + trasy wybrałbym chyba H&S - bardzo ładny dźwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 lukass napisał(a): Ja mam w STi DP I CC custom, a backbox SS i uwazam ze jest super. Do 4500-5000 znośnie nawet w trasie, a później jest a odczułeś różnicę na SS ? Jak kupiłem auto to był już backbox SS, a potem dołożyłem customowy DP i CP. Jeżeli chodzi o dźwięk SS to jest jedyny w swoim rodzaju i przy pełnym bucie powyżej 5000 obr robi naprawde sporo hałasu, a przy spokojnej jeźdze słychać go ale nie meczy nawet w trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jak ma być głośny to SS odpada. Tak samo jak Prodrive. Ten pierwszy jest myślę OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Ja mam devila z małą puszką i jest ok. Cicho, dopiero powyżej 4000 wrzeszczy fajnie. Mam jeszcze nie wycięte katy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Ja mam devila z małą puszką i jest ok. Cicho, dopiero powyżej 4000 wrzeszczy fajnie.Mam jeszcze nie wycięte katy. Potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Ja mam właśnie ten Greddy 2,5". Dźwięk moim zdaniem fajny. Do 3,5-4krpm nie jest specjalnie głośny, ale powyżej daje po uszach. Jeżeli nie jeździsz tras i lubisz głośno, to powinien Ci przypasować. Ja dorzucałem ostatnio wyciszenie pod kanapą, bo po kilku godzinach z wyższą prędkością miałem nieco dość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 potwierdzam, Supersprint, jest cichy, (nawet za cichy), i spokojnie da się z dziećmi w trasę jeździć (śpią w fotelikach) :wink: jak chcesz głośno - załóż Greddy albo chyba najgłośniejszy jakie słyszałem Blitz Nur Spec R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Greddy chyba zostaje faworytem. Nie chce mieć za cicho ale tez głowy nie chciałbym tracić po 200km! SS słyszałem i zły nie jest, jednak greddy wypadł trochę lepiej. Czy takie greddy + uppipe sti to dobry pomysł? Będzie jakaś różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Sam uppipe da ci ~ 10KM w bugeye'u. Ja na seryjnej mapie z takim zestawem (downpipe, uppipe) miałem 249KM (ale to na hamowni vtg, która według wielu 'zawyża'). Następnie po remapie miałem 282KM/360Nm, a jeszcze po wywaleniu silencera i TGV na tej samej mapie 287KM/370Nm. Największy 'bang for the buck' daje downpipe, uppipe i mapa. Reszta to kosmetyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 elberoth, jak już Ci pisałem - WYNIK SUPER! A jak to znosi skrzynia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Bez zająknięcia (ale strzałów ze sprzęgła nie robię aby nie kusić losu). Moc jest nieistotna, skrzynia widzi moment obrotowy - a 360Nm to tylko niewiele więcej niż seria (ok 10% więcej; mam skrzynię MY06, tam seria to 320Nm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 nawet sie nie zastanawiaj, supersprint to szajs. W dodatku owalna końcówka bardziej pasuje do golfa lub calibry niz do porządnego auta. +1 Tj. zgadzam się w 100%. Do jazdy na codzień + trasy wybrałbym chyba H&S - bardzo ładny dźwiek. I to właśnie wybrałem 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się