Jump to content

Supersprint vs Greddy ?


plasma555
 Share

Recommended Posts

Witam,

chciałem się poradzić. Zamierzam kupić za jakiś czas wydech cały kompletny przelot z DP itp. Celuje w średnicę 2,5".

 

Mam pytanie: Czy miał ktoś z Was do czynienia z w/w firmami ? Jak z głośnością, jazdą, odczuciami i wszystkimi innymi aspektami używania ?

 

1176799153.jpg

 

dsc3679.jpg

 

Zna ktoś te modele ? Czy podejdą do BUGa ?

 

 

 

Jeżeli ktoś chciałbym się podzielić informacjami to śmiało.

 

 

 

 

Pzdr!

Jasiek

Link to comment
Share on other sites

W Greddy jest najprawdopodobniej lepszy downpipe bo z szerokim kołnierzem. Podobno daje to lepszy przepływ spalin etc, ile w tym prawdy nie wiem. W praktyce zapewnia dodatkowy lanserski świst :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja kilka godzin jeżdziłem GT z kompletnym wydechem Supersprint. Dla mnie zaskoczeniem było, jak nieprawdopodobnie cicho jest w środku auta. Jak ktoś robi długie trasy i chce trochę spokoju w kabinie to chyba dobra opcja. Takie wtedy odniosłem wrażenie ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja potrzebuje coś co daje po uszach i można zyskać kilka koni! Nie pokonuje długich tras wiec nie potrzebuje wyciszenia. Szczerze to cieszy mnie jak się drze za uchem;)

kolega ma przelot 3" i jazda z nim to mistrzostwoooo;)

Link to comment
Share on other sites

To morze wydech marki Straight Pipe czyli "prosta rura"?

 

to może ma ktoś coś takiego u siebie ? jak się sprawdza ? :twisted:

 

Szkoda że nie mam nieograniczonego w budżetu. Szukam czegoś pasztetowego markowego ale raczej nie chinola. Na ile byście wycenili te wydechy?

 

Blitza Nur Spec R-a polecam, jak chcesz mieć głośno i dobrze.

 

oj ... problemem jest chyba $$$$

 

Ja mam w STi DP I CC custom, a backbox SS i uwazam ze jest super. Do 4500-5000 znośnie nawet w trasie, a później jest :twisted:

 

a odczułeś różnicę na SS ?

Link to comment
Share on other sites

Mi sie SS rozpadł w piątek, nie wiem ile miał lat bo kupiłem auto juz z tym wydechem ale porozpadała się puszka w środku.

Faktycznie jest bardzo cichy w środku. Dla mnie jednak jest za cichy i teraz celuje w coś głośnejszego.

Link to comment
Share on other sites

lukass napisał(a):

Ja mam w STi DP I CC custom, a backbox SS i uwazam ze jest super. Do 4500-5000 znośnie nawet w trasie, a później jest :twisted:

 

 

a odczułeś różnicę na SS ?

Jak kupiłem auto to był już backbox SS, a potem dołożyłem customowy DP i CP. Jeżeli chodzi o dźwięk SS to jest jedyny w swoim rodzaju i przy pełnym bucie powyżej 5000 obr robi naprawde sporo hałasu, a przy spokojnej jeźdze słychać go ale nie meczy nawet w trasie

Link to comment
Share on other sites

Ja mam właśnie ten Greddy 2,5". Dźwięk moim zdaniem fajny. Do 3,5-4krpm nie jest specjalnie głośny, ale powyżej daje po uszach. Jeżeli nie jeździsz tras i lubisz głośno, to powinien Ci przypasować. Ja dorzucałem ostatnio wyciszenie pod kanapą, bo po kilku godzinach z wyższą prędkością miałem nieco dość :)

Link to comment
Share on other sites

potwierdzam, Supersprint, jest cichy, (nawet za cichy), i spokojnie da się z dziećmi w trasę jeździć (śpią w fotelikach) :wink:

jak chcesz głośno - załóż Greddy albo chyba najgłośniejszy jakie słyszałem Blitz Nur Spec R :D

Link to comment
Share on other sites

Greddy chyba zostaje faworytem. Nie chce mieć za cicho ale tez głowy nie chciałbym tracić po 200km! SS słyszałem i zły nie jest, jednak greddy wypadł trochę lepiej. Czy takie greddy + uppipe sti to dobry pomysł? Będzie jakaś różnica?

Link to comment
Share on other sites

Sam uppipe da ci ~ 10KM w bugeye'u. Ja na seryjnej mapie z takim zestawem (downpipe, uppipe) miałem 249KM (ale to na hamowni vtg, która według wielu 'zawyża').

 

Następnie po remapie miałem 282KM/360Nm, a jeszcze po wywaleniu silencera i TGV na tej samej mapie 287KM/370Nm.

 

Największy 'bang for the buck' daje downpipe, uppipe i mapa. Reszta to kosmetyka.

Link to comment
Share on other sites

Bez zająknięcia (ale strzałów ze sprzęgła nie robię aby nie kusić losu).

 

Moc jest nieistotna, skrzynia widzi moment obrotowy - a 360Nm to tylko niewiele więcej niż seria (ok 10% więcej; mam skrzynię MY06, tam seria to 320Nm).

Link to comment
Share on other sites

nawet sie nie zastanawiaj, supersprint to szajs. W dodatku owalna końcówka bardziej pasuje do golfa lub calibry niz do porządnego auta.

 

+1

 

Tj. zgadzam się w 100%.

 

Do jazdy na codzień + trasy wybrałbym chyba H&S - bardzo ładny dźwiek.

 

I to właśnie wybrałem 8).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...