aris55 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Auto z wyglądu ładne.Dużo ładniejsze niż na zdjęciu.Moje wrażenie że był malowany.Drzwi od pasażera jakby żle spasowane.Chyba miał przygode.Środek jak nówka. Ale to wszystko pikuś.Wziąłem jazde próbną...auto jedzie prosto ale spodziewałem się że wyciszenie a przede wszystkim nie będę czuć nierówności a tu się jeżdzi zwyczajnie normalnie.Czuć łubudu na nierównym asfalcie jak w większości innych marek którymi jeżdziłem mimo że stan zawieszenia jest ok. Mega zawodem sprawił silnik.2.5 170KM dość dobrze przyśpiesza z pod świateł( ,tzn.normalnie jak na 170KM.)ale póżniej to już tylko słychać wyk silnika.Zastanawiałem się,,,i szukałem tego pięknego pomruku boxera ale nic nie usłyszałem.Jakby miał silnik od mazdy?zyn zyn,myślałem że będzie bul bul. chyba mnie wyrzucicie z forum po tym co napisałem,,,a to ten egzemplarz... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9845909 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 aris55 bardzo dziekujemy za opis wrażeń z jazdy. Teraz poprosimy o pytanie techniczne, bo to jest przecież dział techniczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aris55 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 W takim razie pytanie techniczne,,,ile trza dać żeby w końcu płynąć na jezdni ,żeby auto miało kopa i żeby przy prędkości 50k/h nie słyszeć świstu powietrza przez uszczelki drzwi.bo na pewno nie 50tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 W takim razie pytanie techniczne,,,ile trza dać żeby w końcu płynąć na jezdni ,żeby auto miało kopa i żeby przy prędkości 50k/h nie słyszeć świstu powietrza przez uszczelki drzwi.bo na pewno nie 50tys. to z ogloszenia jest N/A wiec bulgotu nie uswiadczysz zeby mialo kopa szukaj turbo :wink: jezeli chodzi o swist uszczelek to sa sposoby zeby sie tego pozbyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aris55 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 to jeszcz poszukam z turbo.Myślałem że boxer to boxer bulgotać musi...zastanawia mnie jeszcze zdanie posiadaczy 2.0D którzy słyszą piękny gong.Ciekawi mnie co tam usłyszę :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 to jeszcz poszukam z turbo.Myślałem że boxer to boxer bulgotać musi...zastanawia mnie jeszcze zdanie posiadaczy 2.0D którzy słyszą piękny gong.Ciekawi mnie co tam usłyszę :shock: pewnie traktor Dobra koniec OT bo na mody pogonia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 to jeszcz poszukam z turbo.Myślałem że boxer to boxer bulgotać musi...zastanawia mnie jeszcze zdanie posiadaczy 2.0D którzy słyszą piękny gong.Ciekawi mnie co tam usłyszę :shock: Bulgot boksera uzyskiwany jest w głównej mierze dzięki nierównoodległościowemu kolektorowi wydechowemu. N/A standardowo mają równoodległościowy. A jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, to czego się spodziewałeś, do tego jeszcze po A/T. :? Chociaż na śliskiej nawierzchni mógłbyś mieć lepsze odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlb Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 to jeszcz poszukam z turbo.Myślałem że boxer to boxer bulgotać musi...zastanawia mnie jeszcze zdanie posiadaczy 2.0D którzy słyszą piękny gong.Ciekawi mnie co tam usłyszę :shock: Jest dobrze. Po przesiadce z Avensis Wagon 2.0 D4D jest więcej zalet niż wad. Rodzina też jest zadowolona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 W takim razie pytanie techniczne,,,ile trza dać żeby w końcu płynąć na jezdni ,żeby auto miało kopa i żeby przy prędkości 50k/h nie słyszeć świstu powietrza przez uszczelki drzwi.bo na pewno nie 50tys. A to ostatnie pytanie bardzo proste. Wydajesz jakieś ~5zł na wężyk igelitowy w obi i podkładasz pod uszczelkę drzwi Nic nie świszczy to jeszcz poszukam z turbo.Myślałem że boxer to boxer bulgotać musi...zastanawia mnie jeszcze zdanie posiadaczy 2.0D którzy słyszą piękny gong.Ciekawi mnie co tam usłyszę :shock: Chyba raczej kle kle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 I żeby była jasność bulgotu w forku nie usłyszysz - szczególnie w turbo - chyba że wydech założysz nieseryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 zastanawia mnie jeszcze zdanie posiadaczy 2.0D którzy słyszą piękny gong chyba wtedy jak ich jakies prawdziwe turbo wyprzedza swoja drogą, widać że magia subaru jednak nadal działa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 a tak naprawdę, to jak brzmiało pytanie... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 a tak naprawdę, to jak brzmiało pytanie... :?: Widziałem Subaru, ale nie było niebieskim sedanem na złotych felgach, z dużą dziurą na masce, do tego wydech nie urywał głowy, czy to nie aby jakaś koreańska podróba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 ile trzeba wydać na zawias??? Nie wiemy co chcesz uzyskać.....???W jakim stanie jest opisany , forek seryjnie to nie szosowa rajdówa i ma inna prace zawiasu (choc dojsc sztywno jest ale bezpiecznie) W N/A tymbardziej 2,0D .....masz wybaczone bo chyba niedawno siedzisz w marce i tak naprawde N/A nie rozni sie niczym w dzwieku od mazdy tak jest i tak ma byc !!! Poprostu sposro ludzi sie naogladalo naczytalo o sti ,wrx czy gt i kazde auto porównuje do niego i pewnie po zakupie zasypiesz nas pytaniami co zrobic zeby jechał i bulgotał jak Gt od sąsiada I tu czeka sie niemila niespodzianka nic nie rób sprzedaj auto i kup turbo wersje!!! Szukasz bezawaryjności prostoty obsługi akceptowalnego spalania kupujesz n/a Szukasz bulgotu i masz dreszcze gdy go słyszysz jestes w stanie ponieść pewne koszta (bardziej skomplikowany wiecej pali) szukaj odrazu TURBO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Szukasz bulgotu i masz dreszcze gdy go słyszysz jestes w stanie ponieść pewne koszta (bardziej skomplikowany wiecej pali) szukaj odrazu TURBO Z możliwościami uzyskania bulgotu w N/A nie jest tak źle - w końcu to bokser, choć bez turbo, ale w serii jest tragedia (w seryjnym STI też ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 jest jeszcze inna metoda na te wszyskie zarzuty; Mozna wyjac wszystkie uszczelki z dzrwi i wtedy napewno nie one beda gwizdac i jednoczesnie po pirrwyszy deszczu bulgotanie jest zapewnione :wink: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Ten wątek jakiś mało techniczny jest. Przenoszę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się