GRAF Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 do admina: czemu teraz nie ma opcji kasowania swojego posta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 1000zł za rozrząd rozumiem, że z wymianą? Oleje i filtry to max 400zł bez oszczędzania. http://aukcjewp.wp.pl/item1004063643_ro ... do_96.html 485 zł, ok jest bez pompy i bez simeringów, ale jest i można, pozostaje kwestia robocizny http://aukcjewp.wp.pl/item1014852673_po ... oclaw.html 128 zł pompa wody, jest to AISIN, ale jest nowa i też można, więc dalej: pozostaje kwestia robocizny nie wiem ile olejów wchodzi do 1.8, opieram się na moich 2 litrach w S-turbo: 4.5 l silnik (5 litrowy baniak Totala 10W50 220 zł) 3,5 l skrzynia - Motul 75W90 (4 butle po 55 za litr - 220 zł) 1 l dyfer - Motul 75W140 (85 zł) plus filtr oleju i powietrza (50 zł razem) SUMA 575 zł, pewnie można urwać jeszcze gdzieś ze dwie dyszki, ale zależy gdzie i co :wink: BTW Graf myślałem o nowych laczkach (ale faktycznie 200-250 zł/sztuka wystarczy) i spaśnych felach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Zdecydowalem, ze bede szukal dalej. Te pare tysiecy potrzebne mi sa na ZE, geodete itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 1000zł za rozrząd rozumiem, że z wymianą? Oleje i filtry to max 400zł bez oszczędzania. http://aukcjewp.wp.pl/item1004063643_ro ... do_96.html 485 zł, ok jest bez pompy i bez simeringów, ale jest i można, pozostaje kwestia robocizny http://aukcjewp.wp.pl/item1014852673_po ... oclaw.html 128 zł pompa wody, jest to AISIN, ale jest nowa i też można, więc dalej: pozostaje kwestia robocizny nie wiem ile olejów wchodzi do 1.8, opieram się na moich 2 litrach w S-turbo: 4.5 l silnik (5 litrowy baniak Totala 10W50 220 zł) 3,5 l skrzynia - Motul 75W90 (4 butle po 55 za litr - 220 zł) 1 l dyfer - Motul 75W140 (85 zł) plus filtr oleju i powietrza (50 zł razem) SUMA 575 zł, pewnie można urwać jeszcze gdzieś ze dwie dyszki, ale zależy gdzie i co :wink: BTW Graf myślałem o nowych laczkach (ale faktycznie 200-250 zł/sztuka wystarczy) i spaśnych felach :wink: olej jakis 100zl polsyntetyk Mobila czy inny, filtr 20zl, powietrza podobnie, pasek rozrzadu jakies 200zl chyba i napinacz, reszty nie oplaca sie wogule ruszac chyba ze pompa wody cieknie (a nigdy nie ciekla u mnie) - to nie bardzo wysilona wersja trubo gdzie sa inne wymagania, fele na alledrogo np speedliny za 500, opony 195/65 (lub 60) za 300-400 a jak ktos chce wiecej inwestowac w wolnossaka to znaczy ze ma za duzo kasy zeby jezdzic n/a i powiniem jak najszybsciej przesiasc sie do GTeka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 GRAF mogę się zgodzić ze wszystkim, co napisałeś z wyjątkiem tego rozrządu, wymienianie samego paska z napinaczem to jak dla mnie zbyt duże ryzyko, pompa ok (nawet w ASO kiedyś mi powiedzieli, że nie trzeba, spox), ale zostawianie starych rolek jest IMO lekką beztroską... :wink: PS żonie N/A wystarczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ale zostawianie starych rolek jest IMO lekką beztroską... :wink: stare org rolki jesli nie maja luzow sa wg mnie lepsze od chinskich zamiennikow niewiadomo jakiej jakosci, silnik jest bez kolizyjny ponoc wiec tragedi nie bedzie, najwyzej bedziesz mial powod zeby kupic sobie uzywke 2.2 za cene <1000zl a tym motorem impreza jezdzi juz swietnie Subaru to nie samochod ktorym sie jezdzi od mechanika do mechanika, lepiej i przyjemniej i duzo taniej samemu sie zajmowac jego obsluga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 ale zostawianie starych rolek jest IMO lekką beztroską... :wink: stare org rolki jesli nie maja luzow sa wg mnie lepsze od chinskich zamiennikow niewiadomo jakiej jakosci, silnik jest bez kolizyjny ponoc wiec tragedi nie bedzie, najwyzej bedziesz mial powod zeby kupic sobie uzywke 2.2 za cene <1000zl a tym motorem impreza jezdzi juz swietnie Subaru to nie samochod ktorym sie jezdzi od mechanika do mechanika, lepiej i przyjemniej i duzo taniej samemu sie zajmowac jego obsluga. Ok, nie chciałbym ciągnąć wątku rozrządu w nieskończoność, ale stanu rolek (które w gruncie rzeczy są rozbudowaną formą łożysk tocznych) nie jesteś w stanie ocenić organoleptycznie - jednego dnia śmigają drugiego się zacierają A jeżeli ktoś szuka taniej subaryny do 7kPln to raczej nie myśli o swapie, czy chociażby kupnie drugiego motoru, co i tak wyniesie ze 3 razy tyle co kpl. rozrząd :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A moze takiego 17-letniego Legaca z przebiegiem troche odstraszajacym, acz chyba prawdziwym? http://www.autogielda.pl/sprzedam_subar ... KNRN9.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Właściciel tego Legaca jakieś dwa tygodnie temu zarejestrował się na forum, a samochód...wymienił za Opla Calibrę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Właściciel tego Legaca jakieś dwa tygodnie temu zarejestrował się na forum, a samochód...wymienił za Opla Calibrę Dokładnie własnie miałem to napisać 8) michal87 .... jego stan nie jest najlepszy Subaru kupione na święta wielkanocne, powiedzmy, że zrobiłem sobie prezent. Zamieniłem się za swoją Calibre. Sam nie wiem czy dobrze zrobiłem :?:(zważywszy ze calibra wizualnie była w stanie idealnym) , ale potrzebne mi jest ekonomiczne kombi. To jest bo ma LPG Trochę dziwne że po paru tygodniach już go chce sprzedać :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Moze synchronizator 3 biegu oznacza koniecznosc wymiany skrzyni, a lekkie poprawki lakiernicze rozlatujace sie progi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 co i tak wyniesie ze 3 razy tyle co kpl. rozrząd :wink: drugi motor wyniesie cie dokladnie tyle ile rozrzad, przy okazji warto wsadzic znakomite 2.2Litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Moze synchronizator 3 biegu oznacza koniecznosc wymiany skrzyni, a lekkie poprawki lakiernicze rozlatujace sie progi? synchronizatora nie oplaca sie robic taniej chyba wyjdzie wymiana skrzyni, z tymi progami to jaknajbardziej prawdopodobne ze ich juz nie ma Olleo a moze chcesz mojego kombiaka? cena niska opuszcze na mankamenty, tylko nie ma LPG jesli to dla ciebie istote, za to jezdzi bez zarzutu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Olleo a moze chcesz mojego kombiaka? cena niska opuszcze na mankamenty, tylko nie ma LPG jesli to dla ciebie istote, za to jezdzi bez zarzutu A jak u ciebie progi? A tak serio, to co to za mankamenty oprocz lacznika i zapadnietego boczku siedzenia? Ukryte feature'y (bo przeciez nie bugi) sa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Graf zastanowie sie nad twoja impreza - szkoda, ze nie ma LPG. A poki co patrze tez na cos takiego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12902998 Fakt, ze po dodaniu do twojej LPG bedzie taniej, ale tez i ciasniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 co i tak wyniesie ze 3 razy tyle co kpl. rozrząd :wink: drugi motor wyniesie cie dokladnie tyle ile rozrzad, przy okazji warto wsadzic znakomite 2.2Litra Ile kosztuje taki motor, bo mnie się wydawało, że z 1,5 kPln :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 co i tak wyniesie ze 3 razy tyle co kpl. rozrząd :wink: drugi motor wyniesie cie dokladnie tyle ile rozrzad, przy okazji warto wsadzic znakomite 2.2Litra Ile kosztuje taki motor, bo mnie się wydawało, że z 1,5 kPln :?: :wink: ja znalazlem za 650 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 GRAF ale może w nim też trzeba rozrząd robić? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonskik69 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Szukam dla zony jakiegos Lanosa A poki co patrze tez na cos takiego:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12902998 Rozrzut niezły :roll: od Lanosa (1.5, 1.6 ? ) do 2.5 litrowego 150 konnego Legaca Ale kierunek dobry, żona się ucieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Wlasnie nie bardzo sie cieszy. Chce auto mniejsze i tansze w utrzymaniu - takze w naprawach. A wiesz, glupi jakis plyn, filtr, jakas pierdola i diagnostyka - w Subaru z 500zl lekka reka, jak nie 1000 peknie, a w Lanosie w 150zl sie zmiescisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Zróbcie sobie z żoną dzień komisowo-ogłoszeniowy i przejedzcie się zarówno Lanosem jak i Imprezą czy Legasiem. Może żona ułatwi Ci wybór bo powie Ci którego auta nie chce i masz chociaż część problemu z głowy. Bo to przecież jej ma się dobrze jeździć, Ty co najwyżej możesz jej doradzić w sprawach technicznych i usterkowych :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonskik69 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 w Subaru z 500zl lekka reka, jak nie 1000 peknie, a w Lanosie w 150zl sie zmiescisz To chyba z lekka przesadzona różnica...zresztą koledzy wyżej Ci dokładnie wszystko policzyli Nie taki wolny ssak straszny, jak go co niektórzy malują :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Mialem 3 lata Nubire (w sumie w dalszym ciagu jest w rodzinie, wiec wciaz kontroluje sytuacje) i wiem jakie sa koszty w Daewoo. Jak mi gosc krzyknal 350zl za sprzeglo + wymiane, to wowczas zadrzalem (to bylo 5 lat temu, a Nubira wciaz na niewymienionym jezdzi i sie nie slizga). Jak w Subaru za sam material zaplacilem 1150zl, to wyciagnalem kase z portfela z kamienna twarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonskik69 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Heh, nie powiem, faktycznie tanio Tylko czemu chciałeś wymieniać sprzęgło które do tej pory się nie ślizga ? Ja ok. 2 lata temu zmieściłem się z kosztem i wymianą sprzęgła w Imprezie 2.0 N/A z 97r. w ok. 700 PLN (a nie wymieniałem sam :wink: ). Sprzęgło do S-Turbo ma prawo być trochę droższe, wiadomo. Przyjmijmy więc może , że Subaru N/A jest 2x droższe w utrzymaniu od Dajewo, ale daje 3x więcej satysfakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się