Skocz do zawartości

Olsztyńskie spotkania


emotorsport

Rekomendowane odpowiedzi

Ja na szczęście na trzeźwo jutro poranek bo dzisiaj o 7.00 to z 2,5promila miałem :D

 

To się ciesz że telefonu nie odebrałeś.... ja się w sobotę jeszcze leczyłem i mimo nie picia ok 36 h nadal mam kaca...

No ja dzisiaj czuję się wybornie :mrgreen:

Podkreślam wagę słowa dzisiaj, to słowo klucz :twisted:

Edytowane przez fary
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

się kolega Marchewa na nowy sezon zbroi B)

 

@Marchewa, pompa dwuobwodowa czy jednoobwodowa? Pamiętaj, że jak zmienisz układ hamulcowy z "krzyżowego" na "osiowy" to auto żadnego BK nie przejdzie, nie wspominając o zwykłym przeglądzie wbijanym do dowodu.
chyba ze auto seryjnie miało liniowy ;P, trzeba by zerknąc w homologacje może w jakiejś wersji VO było ;) .... może......
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, w Subaru jest niezły ręczny tylko jest jeden warunek. Trzeba wkładać OEM szczęki. Żaden bosch, żadne trw, ani żaden inny zamiennik. Trzeba wyłożyć pińcet na szczęki w serwisie i wtedy ręczny jest ok.

 

Przerobiłem ten temat :rolleyes:

Edytowane przez pablonas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że mamy już 6 kolejnych dni ze średnią temperaturą poniżej zera. :-)

http://ogimet.com/cg...ys=45&ind=12272

 

Jeśli zechce się utrzymać jeszcze przez kilka tygodni... :twisted:

 

 

PS. Ape najwyraźniej zepsuł emotki.

Edytowane przez jpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, w Subaru jest niezły ręczny tylko jest jeden warunek. Trzeba wkładać OEM szczęki. Żaden bosch, żadne trw, ani żaden inny zamiennik. Trzeba wyłożyć pińcet na szczęki w serwisie i wtedy ręczny jest ok.

 

Przerobiłem ten temat :rolleyes:

 

dzieki za podpowiedz

przetestujemy to i zdamy relacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, w Subaru jest niezły ręczny tylko jest jeden warunek. Trzeba wkładać OEM szczęki. Żaden bosch, żadne trw, ani żaden inny zamiennik. Trzeba wyłożyć pińcet na szczęki w serwisie i wtedy ręczny jest ok.

 

Przerobiłem ten temat :rolleyes:

 

no tak jest dobry, ale do 20 zacigniecia (czyli jakies 2 pojezdzawki na suchym asfalcie), pozniej regulacja a i tak nigdy nie bedzie jak swiezo po zmianie szczek. jak juz hydraulika to z porzadna pompa, zadnych jednoobwodowych, bo jak juz tak robic to lepiej zostawic serie i zainwestowac w szczeki (na forum uzytkownicy pisali, ze jeszcze endless daja rade), nie zdaje to w ogole egzaminu. szeszkin dobrze ci radzil ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie bez regulacji cały sezon wytrzymał ręczny, w tym Plejady.

 

Endless pominąłem bo jest 2x droższy od oryginału :)

 

Pewnie, że hydraulika jest lepsza ale do auta którym jeżdżę na co dzień, bym się nei odważył. W razie wypadku jest kryminał :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie w WRX-ie mam bodaj jakieś EBC (zarówno szczęki jak i tarcze). Na tyle ile używam ręcznego (czyli prawie wcale) nie zauważyłem negatywnych objawów.

Zestaw pochodzi od Lecha "Ferodo" Wójcika, sprzedany jeszcze poprzedniemu właścicielowi moich hamulców. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...