Jump to content

CAR DIAGNOSTIC


gizmo

Recommended Posts

Czesc. !

Mam małe pytanie czy mianowicie tester który podaje w linku będzie współpracował z SI STI MY 03 ? W tym roku kupuje takie autko wiec pomyślałem sobie że było by fajnie abym mógł na bieżąco (oraz przy kupnie) sprawdzić czy nie wyskakuje jakiś błąd.

 

http://cgi.ebay.co.uk/GARAGE-CAR-DIAGNO ... 45f15d707a

 

Jeżeli coś pokręciłem z góry przepraszam i czekam na pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Czesc. !

Mam małe pytanie czy mianowicie tester który podaje w linku będzie współpracował z SI STI MY 03 ? W tym roku kupuje takie autko wiec pomyślałem sobie że było by fajnie abym mógł na bieżąco (oraz przy kupnie) sprawdzić czy nie wyskakuje jakiś błąd.

 

http://cgi.ebay.co.uk/GARAGE-CAR-DIAGNO ... 45f15d707a

 

Jeżeli coś pokręciłem z góry przepraszam i czekam na pomoc.

 

pewnie sie połaczy i odczyta błedy, i raczej nic po zatym, wiec dla mnie średnio opłacalne. I pamietaj odczyta Ci tylko błedy silnika, ABS, poduszki, zapomnij :cool:

Link to comment
Share on other sites

gizmo, kup sobie zwykły VAGowski kabel z allegro za kilkadziesiąt pln, do tego ściągnij z neta darmowego ecu explorera i będzie git. Nadal nie odczytasz błędów poduszki i abs ale przynajmniej będziesz miał profi monitorowanie pracy silnika.

Link to comment
Share on other sites

Ale czy przez kabel VAG odczytam błędy ?

 

Co do subaru logger to raczej taki "bajer".

 

Delta Dash ecutek- fajna rzecz ale nie nadaje się do sprawdzania samochodu przy kupnie gdyż za około 337 funa masz licencje tylko na 3 auta wiec to można kupic jak już sie posiada to wymarzone auto.

Link to comment
Share on other sites

hmmm :smile:

jak ktoś opanował sztukę robienia wykresów w excelu/ooo calc to w loggerku masz to samo a nawet lepiej niż w delta dashu bo po pierwsze nie targasz laptopa ze sobą - dla serwisanta nie problem, ale na pojeżdżawkę czy rutynowo ...

 

nie chodzi o przekonywanie Cię do logera. Raczej o to, że nie zgadzam się na "tylko bajer".

 

z czytaniem błędów sprawa jest śliska, chyba żadne dwa narzędzia nie pokażą tego samego.

Link to comment
Share on other sites

To czyli kabelek i laptop. Auto kupuje w angli wiec nie będę raczej jechał do ASO. Na blacharce i mechanice znam się nie najgorzej a potrzebuje właśnie jakiegoś testera by zobaczyć jakie błędy wyskakują

Link to comment
Share on other sites

Auto kupuje w angli wiec nie będę raczej jechał do ASO

 

Zapytaj w wątku o "Subarowiczach w UK" (jest chyba taki w "spotkaniach forumowych"), może ktoś z forumowej braci będzie w stanie Ci pomóc.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi.

Mam jeszcze parę pytań jaki kabelek VAG mam kupić i czy ma ktoś instrukcje polska do ecu explorer.

Czy ktoś używał POLSKI VAG 4.9 -bo czytałem na innym forum subaru że tez daje rade

Link to comment
Share on other sites

instrukcje polska do ecu explorer
sorry man, try this: http://translate.google.pl/ ciekawe co wyjdzie :neutral:

 

tam jest raptem kilka przycisków, pobaw się i dasz radę.

 

gdzie VAG a gdzie Subaru... błędy po OBD przeczyta - jak się będą miały do rzeczywistości, ciężko zgadnąć. Błędów generycznych (wspólnych dla wszystkich) jest N a 'subarowskich' pewnie 4*N. strzelam oczywiście, ale japończycy nie przywiązują wagi do obd o ile nie utrudnia im to sprzedaży samochodów :razz:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...