Skocz do zawartości

CAR DIAGNOSTIC


gizmo

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc. !

Mam małe pytanie czy mianowicie tester który podaje w linku będzie współpracował z SI STI MY 03 ? W tym roku kupuje takie autko wiec pomyślałem sobie że było by fajnie abym mógł na bieżąco (oraz przy kupnie) sprawdzić czy nie wyskakuje jakiś błąd.

 

http://cgi.ebay.co.uk/GARAGE-CAR-DIAGNO ... 45f15d707a

 

Jeżeli coś pokręciłem z góry przepraszam i czekam na pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc. !

Mam małe pytanie czy mianowicie tester który podaje w linku będzie współpracował z SI STI MY 03 ? W tym roku kupuje takie autko wiec pomyślałem sobie że było by fajnie abym mógł na bieżąco (oraz przy kupnie) sprawdzić czy nie wyskakuje jakiś błąd.

 

http://cgi.ebay.co.uk/GARAGE-CAR-DIAGNO ... 45f15d707a

 

Jeżeli coś pokręciłem z góry przepraszam i czekam na pomoc.

 

pewnie sie połaczy i odczyta błedy, i raczej nic po zatym, wiec dla mnie średnio opłacalne. I pamietaj odczyta Ci tylko błedy silnika, ABS, poduszki, zapomnij :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gizmo, kup sobie zwykły VAGowski kabel z allegro za kilkadziesiąt pln, do tego ściągnij z neta darmowego ecu explorera i będzie git. Nadal nie odczytasz błędów poduszki i abs ale przynajmniej będziesz miał profi monitorowanie pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy przez kabel VAG odczytam błędy ?

 

Co do subaru logger to raczej taki "bajer".

 

Delta Dash ecutek- fajna rzecz ale nie nadaje się do sprawdzania samochodu przy kupnie gdyż za około 337 funa masz licencje tylko na 3 auta wiec to można kupic jak już sie posiada to wymarzone auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm :smile:

jak ktoś opanował sztukę robienia wykresów w excelu/ooo calc to w loggerku masz to samo a nawet lepiej niż w delta dashu bo po pierwsze nie targasz laptopa ze sobą - dla serwisanta nie problem, ale na pojeżdżawkę czy rutynowo ...

 

nie chodzi o przekonywanie Cię do logera. Raczej o to, że nie zgadzam się na "tylko bajer".

 

z czytaniem błędów sprawa jest śliska, chyba żadne dwa narzędzia nie pokażą tego samego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czyli kabelek i laptop. Auto kupuje w angli wiec nie będę raczej jechał do ASO. Na blacharce i mechanice znam się nie najgorzej a potrzebuje właśnie jakiegoś testera by zobaczyć jakie błędy wyskakują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

Mam jeszcze parę pytań jaki kabelek VAG mam kupić i czy ma ktoś instrukcje polska do ecu explorer.

Czy ktoś używał POLSKI VAG 4.9 -bo czytałem na innym forum subaru że tez daje rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instrukcje polska do ecu explorer
sorry man, try this: http://translate.google.pl/ ciekawe co wyjdzie :neutral:

 

tam jest raptem kilka przycisków, pobaw się i dasz radę.

 

gdzie VAG a gdzie Subaru... błędy po OBD przeczyta - jak się będą miały do rzeczywistości, ciężko zgadnąć. Błędów generycznych (wspólnych dla wszystkich) jest N a 'subarowskich' pewnie 4*N. strzelam oczywiście, ale japończycy nie przywiązują wagi do obd o ile nie utrudnia im to sprzedaży samochodów :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...