kuboL Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 witam wszystkich, mam pewien problem z moim subaru tzn wariuje na wolnych obrotach nierowno chodzi jakby miala zgasnac, nie wiem co mam zrobic/wymieniac, czekam na rady. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam. Mało danych. Niskie obroty czy falowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuboL Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 falowanie czasem az do takiego momentu ze silnikiem trzepie jakby mial zgasnac i nagle wyskakuje na 1,5 obrotow i pozniej znow faluje. czasem przy niskich obrotach i ruszaniu tez nim zadusi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczęka Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Miałem podobne objawy. W moim przypadku winny był uszkodzony przepływomierz. Oprócz tego przyczyną może być nieszczelność w dolocie, albo brudny silniczek krokowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuboL Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 a silniczek krokowy gdzie jest? kurde jutro bede robil z tym a przestarszylem sie i sprawdzalem kompresje silnika bo mnie nastraszyli i kompresja byla ok odrazu swiece powymienialem bo niezaciekawy dostep, a cewka ktoras tez moze bruzdzic? i jaki koszt takiego silniczka krokowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 silniczek krokowy jest na kolektorze dolotowym, i Twoje objawy wyraźnie na niego wskazują. przy samej gumie między IC a przepustnicą, w zasadzie na przepustnicy od góry, to takie prostokątne, z góry przykręcone, taki mały aluminiowy dekielek z czarnym plastikowym elementem, na który założona jest wtyczka, prościej nie dam rady.,... :grin: [ Dodano: Nie Mar 07, 2010 2:51 pm ] silniczek po wyjęciu możesz spróbować umyć w benzynie ekstrakcyjnej, bardzo często pomaga, po wyjęciu zobaczysz co się zapaskudziło.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuboL Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 super dzieki dzieki, jak cos to kumpel moj ma cala przepustnice od takiego wrx i przeplywomierz wiec jutro bede sie bawil, mam nadzieje ze to to. choc jeszcze jedno pytanie, jest wlozona jakas DV-KA jakby ktos chcial zrobic blow offa i ten gruby waz jest zaslepiony a do dv-ki jest cienki wezyk tylko. moze ten udawany blow off tez przeszkadzac i na wolnych obrotach wyrzucac powietrze? choc jak zdejme wenzyk ten cienki i go tez zaslepie to dalej kolysze na obrotach wiec chyba to nie od tego choc swoja droga to tez bede musial kupic. jutro wieczor dam znac czy dziala czy dalej bede glowkowal co to moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 ja też miałem podobnie i to był przepływomierz i sprawdź czy filtr powietrza jest czysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuboL Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 wymienilem przeplywke nic nie pomoglo, silniczek krokowy tez nie ... i co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczęka Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 A czy tą przepływkę zamontowałeś nową fabrycznie, czy z odzysku? I to samo pytanie jeśli chodzi o silniczek krokowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuboL Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 przeplywke od kumpla pozyczylem ktora wlozyl do swojej subaryny i dziala u niego u mnie nie, silniczek krokowy tez... pozatym czuc jak zalewa to auto:/ na kompie nie pokazalo nawet zeby gubilo zaplon na jakiejs cewce bo tez to bralem pod uwage i nie wiem co dalej:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 nie wymieniać części "na wróżkę" podpiąć kompa i popatrzeć co w trawi piska ale zanim to, poszukać nieszczelności w dolocie jak pisano wyżej - poszarpać (z czuciem) za wężyki, popatrzeć itd. jeden kolega wrócił z falowaniem z serwisu (nieaut) i miał króciec w dolocie upier* 1 na 2 subaraki niedopieszczone ma coś z wężykami prędzej czy później - uogólniam, statystyka osobista. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniek77 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Kropkowicz ma racje, jedź kolego do jakiś "szpeni" Różnie to bywa z serwisami, niby się znają a nie maja pojęcia o subaru. Imprezka to wyższa szkoła jazdy, byle paprok jej nie ogarnie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaculek Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 twoje objawy to czujnik spalania stukowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamassu wrx Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 cholera mam podobny problem po przegazowce na luzie i puszczeniu gazu schodzi do samego prawie dolu jak by mial zgasnac jest szarpniecie i wskakuje na normale obroty a jak rusze ostro z jedynki naprzyklad i odpuszcze gaz to szarpie silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 twoje objawy to czujnik spalania stukowego a to ciekawe.... bez CEL'a ? rozwiniesz to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 W sensie poradziles sobie z problemem czy nie? Moj falowal na zimnym. Wymienilem przepustnice i po problemie (czyszczenie nie pomagalo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
power for fun Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Witam, falowanie, gaśnięcie na wolnych to częsta przyczyna w tych autach. Mogę napisać jak było w moim przypadku jak szukałem całymi dniami przyczyny dodam, że CEL się nie świecił. WRX 2004 oczywiście zaczynałem od podciśnień, bo często mają mikro pęknięcia... niestety dalej to samo dolot, układ doładowania bov... szczelne... dalej nic... nowe świece i podmianka cewek... nic... silniczek krokowy i przepustnica umyta.... nic... (uszczelka w komorze chłodzenia przepustnicy wymieniona na nową bo stara stwardniała) przepływomierz wyczyszczony... nic.... przepływomierz podmieniony od znajomego... nic ... mój u niego działał czujnik stukowy... podmianka ... nic ... kiedy ręce mi już opadły... podmieniłem czujnik obrotu wału i nagle jest !!!!!!!! działa !!! JUPI !!! okazało się, że tylko na niskich obrotach nie chciał czytać znaków na kole pasowym... Może wam pomoże, może ktoś też będzie walczył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 (edytowane) Witam, falowanie, gaśnięcie na wolnych to częsta przyczyna w tych autach. Mogę napisać jak było w moim przypadku jak szukałem całymi dniami przyczyny dodam, że CEL się nie świecił. WRX 2004 oczywiście zaczynałem od podciśnień, bo często mają mikro pęknięcia... niestety dalej to samo dolot, układ doładowania bov... szczelne... dalej nic... nowe świece i podmianka cewek... nic... silniczek krokowy i przepustnica umyta.... nic... (uszczelka w komorze chłodzenia przepustnicy wymieniona na nową bo stara stwardniała) przepływomierz wyczyszczony... nic.... przepływomierz podmieniony od znajomego... nic ... mój u niego działał czujnik stukowy... podmianka ... nic ... kiedy ręce mi już opadły... podmieniłem czujnik obrotu wału i nagle jest !!!!!!!! działa !!! JUPI !!! okazało się, że tylko na niskich obrotach nie chciał czytać znaków na kole pasowym... Może wam pomoże, może ktoś też będzie walczył... Czujnik położenia wału korbowego????ciekawe.... gdzie siedzi to ustrojstwo??? Edytowane 4 Października 2013 przez dzudok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Czujnik jest pod alternatorem o ile dobrze pamietam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 W sensie poradziles sobie z problemem czy nie? Moj falowal na zimnym. Wymienilem przepustnice i po problemie (czyszczenie nie pomagalo) U mnie mam takie zachowanie,ze czasami obroty spadaja do 200 potem spowrotem wracaj do 600 ????? tez sie zastanawiam co to moze byc????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 u mnie sa obroty okolo 600 czy to ok? czy jest regulacja obrotow? wydaja sie z lekka za niskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 u mnie sa obroty okolo 600 czy to ok? czy jest regulacja obrotow? wydaja sie z lekka za niskie Jeśli silnik pracuje równo,bez szarpnięć i drgań nadmiernych,to nie przejmowałbym się tym zbytnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 mialem cos takiego w gt, okazalo sie ze to czujnik polozenia przepustnicy,sprawdzw serwisuwce na jakiej wartosci napiec ma byc ustawiony podepnij kompa i zobacz czy poprawnie dziala, u mnie szwankowal zacinal sie wymienilem i odpowiednio ustawilem wartosc napiecia na uzywke za 30zł i problem znikl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się