Skocz do zawartości

subaru impreza wrx 2003 nierowne wolne obroty


kuboL

Rekomendowane odpowiedzi

a silniczek krokowy gdzie jest? kurde jutro bede robil z tym a przestarszylem sie i sprawdzalem kompresje silnika bo mnie nastraszyli i kompresja byla ok odrazu swiece powymienialem bo niezaciekawy dostep, a cewka ktoras tez moze bruzdzic? i jaki koszt takiego silniczka krokowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczek krokowy jest na kolektorze dolotowym, i Twoje objawy wyraźnie na niego wskazują. przy samej gumie między IC a przepustnicą, w zasadzie na przepustnicy od góry, to takie prostokątne, z góry przykręcone, taki mały aluminiowy dekielek z czarnym plastikowym elementem, na który założona jest wtyczka, prościej nie dam rady.,... :grin:

 

[ Dodano: Nie Mar 07, 2010 2:51 pm ]

silniczek po wyjęciu możesz spróbować umyć w benzynie ekstrakcyjnej, bardzo często pomaga, po wyjęciu zobaczysz co się zapaskudziło....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super dzieki dzieki, jak cos to kumpel moj ma cala przepustnice od takiego wrx i przeplywomierz wiec jutro bede sie bawil, mam nadzieje ze to to. choc jeszcze jedno pytanie, jest wlozona jakas DV-KA jakby ktos chcial zrobic blow offa i ten gruby waz jest zaslepiony a do dv-ki jest cienki wezyk tylko. moze ten udawany blow off tez przeszkadzac i na wolnych obrotach wyrzucac powietrze? choc jak zdejme wenzyk ten cienki i go tez zaslepie to dalej kolysze na obrotach wiec chyba to nie od tego choc swoja droga to tez bede musial kupic. jutro wieczor dam znac czy dziala czy dalej bede glowkowal co to moze byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplywke od kumpla pozyczylem ktora wlozyl do swojej subaryny i dziala u niego u mnie nie, silniczek krokowy tez... pozatym czuc jak zalewa to auto:/ na kompie nie pokazalo nawet zeby gubilo zaplon na jakiejs cewce bo tez to bralem pod uwage i nie wiem co dalej:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wymieniać części "na wróżkę" podpiąć kompa i popatrzeć co w trawi piska

 

ale zanim to, poszukać nieszczelności w dolocie jak pisano wyżej - poszarpać (z czuciem) za wężyki, popatrzeć itd. jeden kolega wrócił z falowaniem z serwisu (nieaut) i miał króciec w dolocie upier*

 

1 na 2 subaraki niedopieszczone ma coś z wężykami prędzej czy później - uogólniam, statystyka osobista. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 lata później...
  • 5 miesięcy temu...

Witam, falowanie, gaśnięcie na wolnych to częsta przyczyna w tych autach. Mogę napisać jak było w moim przypadku jak szukałem całymi dniami przyczyny :)

dodam, że CEL się nie świecił. WRX 2004

oczywiście zaczynałem od podciśnień, bo często mają mikro pęknięcia... niestety dalej to samo

dolot, układ doładowania bov... szczelne... dalej nic...

nowe świece i podmianka cewek... nic...

silniczek krokowy i przepustnica umyta.... nic... (uszczelka w komorze chłodzenia przepustnicy wymieniona na nową bo stara stwardniała)

przepływomierz wyczyszczony... nic....

przepływomierz podmieniony od znajomego... nic ... mój u niego działał

czujnik stukowy... podmianka ... nic ...

kiedy ręce mi już opadły... podmieniłem czujnik obrotu wału i nagle jest !!!!!!!! działa !!! JUPI !!!

okazało się, że tylko na niskich obrotach nie chciał czytać znaków na kole pasowym... Może wam pomoże, może ktoś też będzie walczył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, falowanie, gaśnięcie na wolnych to częsta przyczyna w tych autach. Mogę napisać jak było w moim przypadku jak szukałem całymi dniami przyczyny :)

dodam, że CEL się nie świecił. WRX 2004

oczywiście zaczynałem od podciśnień, bo często mają mikro pęknięcia... niestety dalej to samo

dolot, układ doładowania bov... szczelne... dalej nic...

nowe świece i podmianka cewek... nic...

silniczek krokowy i przepustnica umyta.... nic... (uszczelka w komorze chłodzenia przepustnicy wymieniona na nową bo stara stwardniała)

przepływomierz wyczyszczony... nic....

przepływomierz podmieniony od znajomego... nic ... mój u niego działał

czujnik stukowy... podmianka ... nic ...

kiedy ręce mi już opadły... podmieniłem czujnik obrotu wału i nagle jest !!!!!!!! działa !!! JUPI !!!

okazało się, że tylko na niskich obrotach nie chciał czytać znaków na kole pasowym... Może wam pomoże, może ktoś też będzie walczył...

Czujnik położenia wału korbowego????ciekawe.... gdzie siedzi to ustrojstwo???

Edytowane przez dzudok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem cos takiego w gt, okazalo sie ze to czujnik polozenia przepustnicy,sprawdzw serwisuwce na jakiej wartosci napiec ma byc ustawiony podepnij kompa i zobacz czy poprawnie dziala, u mnie szwankowal zacinal sie wymienilem i odpowiednio ustawilem wartosc napiecia na uzywke za 30zł i problem znikl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...